eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy warzyw, owoców i ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/4P/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338767 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Warszawa: Dostawy warzyw, owoców i ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/4P/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316034 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec, krajowy numer identyfikacyjny 32048900000, ul. ul. Kłobucka  5, 02699   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 228 473 341, faks 228 437 366, e-mail as_warszawa_sluzewiec@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy warzyw, owoców i ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/4P/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

220/4P/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy warzyw do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim: - część nr 1(dostawy fasoli i grochu): 1. Fasola "Jaś" średni, łuskana, zdrowa o jednolitej odmianie i partii, świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości, Orientacyjna ilość w kg - 5100 kg, Kod CPV 03221210-1, Polska Norma PN-72/R-75360, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 50 kg. 2. Groch łuskany połówki, zdrowy o jednolitej odmianie i partii, świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości, Orientacyjna ilość w kg - 4700 kg, Kod CPV 03221220-4, Polska Norma PN-81/R-65032, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 50 kg. (Opakowanie, w którym będzie dostarczany przedmiot zamówienia, poz. 1 i 2, musi ponotsiadać wymagany minimalny termin przydatności do spożycia, umieszczony w sposób czytelny). - część nr 2 (dostawy warzyw i owoców): 1. Burak ćwikłowy bez liści, Orientacyjna ilość w kg - 21500 kg, Kod CPV 03221111-7, Polska Norma PN-72/R-75360, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 2. Cebula biała bez szczypioru, Orientacyjna ilość w kg - 11900 kg, Kod CPV 03221113-1, Polska Norma PN-87/R-75357, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 3. Jabłka konsumpcyjne świeże, Orientacyjna ilość w kg - 25100 kg (najtańszy gatunek), Kod CPV 03222321-9, Polska Norma PN-84/R-75024, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 4. Kapusta biała, Orientacyjna ilość w kg - 23700 kg, Kod CPV 03221410-3, Polska Norma PN-87/R-75362, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 5. Kapusta czerwona, Orientacyjna ilość w kg - 12200 kg, Kod CPV 03221410-3, Polska Norma PN-87/R-75362, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 6. Marchew bez naci, Orientacyjna ilość w kg - 50500 kg, Kod CPV 03221112-4, Polska Norma PN-84/R-75358, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 7. Pietruszka korzeniowa bez naci, Orientacyjna ilość w kg - 11000 kg, Kod CPV 03221110-0, Polska Norma PN-R-75370:1996, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 8. Por, Orientacyjna ilość w kg - 12000 kg, Kod CPV 03221110-0, Polska Norma PN-87/R-75357, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 9. Seler korzeniowy bez naci, Orientacyjna ilość w kg - 12000 kg, Kod CPV 03221110-0, Polska Norma PN-R-75371:1996, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. 10. Ogórek świeży (najtańszy gatunek), Orientacyjna ilość w kg - 8000 kg, Kod CPV 03221270-9, Polska Norma PN-85/R-75359, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 20 kg. 11. Pomidor świeży gat. I wielkość średnia (najtańszy gatunek), Orientacyjna ilość w kg - 7000 kg, Kod CPV 03221240-0, Polska Norma PN-91/R-75368, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 10 kg. 12. Truskawki (najtańszy gatunek), Orientacyjna ilość w kg - 1600 kg, Kod CPV 0322313-0, Polska Norma PN-R-75535, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 3 kg. 13. Pieczarki klasy II, Orientacyjna ilość w kg - 3500 kg, Kod CPV 03221260-6, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 5 kg. Warzywa i owoce mają być zdrowe, czyste, wolne od zanieczyszczenia ziemią i innych zanieczyszczeń, bez pozostałości środków ochrony roślin, bez uszkodzeń mechanicznych i spowodowanych przez szkodniki, a także powodujących obniżenie wartości użytkowej. Warzywa i owoce mają być o kształcie charakterystycznym dla odmiany, zabarwieniu i przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej, bez objawów chorobowych oraz bez śladów gnicia, więdnięcia, wyschnięcia lub zmarznięcia. Jabłka konsumpcyjne mają być o średnicy minimum 75 milimetrów. Dostarczane warzywa i owoce powinny być tej samej odmiany w dostarczanej partii. - część nr 3 (dostawy ziemniaków): 1. Ziemniaki jadalne (najtańszy gatunek), Orientacyjna ilość w kg - 234000 kg, Kod CPV 03212100-1, Polska Norma PN-75/R-74450, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg. Ziemniaki jadalne powinny być o średnicy poprzecznej minimum 5 cm i podłużnej minimum 6 cm, bulwy dojrzałe, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, bez pustych miejsc w środku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dostawy fasoli i grochu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT25092.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo - Handlowe ,,MARGO´´ Grzegorz Środa,  ppuhmargo@wp.pl,  ul. Lipowa 6,  87-707,  Zakrzewo,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23075.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23075.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46935.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dostawy warzyw i owoców
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT128976.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski,  ,  Śmiłowice 35,  87-850,  Choceń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111750.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2233207.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: dostawy ziemniaków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47595.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski,  ,  Śmiłowice 35,  87-850,  Choceń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51480.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.