eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Dostawa sprzętu medycznego - 3 części zamówienia I. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów II. Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej - 5 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź III. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Kleszczów: Dostawa sprzętu medycznego - 3 części zamówienia : I. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów II. Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej - 5 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź III. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź
Numer ogłoszenia: 338765 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego - 3 części zamówienia : I. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów II. Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej - 5 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź III. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego: część I. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów część II. Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej - 5 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź część III. Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 33.19.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej po 2 dostawy urządzeń odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości brutto: cz. I min. 40 .000 zł każda, dla cz. II min. 20.000 zł każda , dla cz. III min. 20 000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Pełną charakterystykę techniczną - wg załączonego do swiz wzoru wraz ze zdjęciami oferowanego sprzętu - w dowolnej formie. 2. Oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.( CE ) - według załącznika do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość zmiany umowy w zakresie umówionego terminu wykonania umowy jedynie w przypadku: uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, z powodu okoliczności siły wyższej lub działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie, pok. 32 /cena wersji papierowej siwz 5 PLN/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ogólna pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 7 szt. do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej - 5 szt do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych - 2 szt. do Szpitala Klinicznego nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.