eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Warszawa: Dostawa wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 338703 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu. Dostawa jest przedmiotem zamówienia uzupełniającego udzielanego do zamówienia podstawowego na dostawę i uslugę serwisową wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla Oddziału IMGW w Poznaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toshiba Tec Poland S.A., ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20170,70

  • Oferta z najniższą ceną: 20170,70 / Oferta z najwyższą ceną: 20170,70

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę i usługę serwisową wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla IMGW Oddział w Poznaniu, zostało ogłoszone w BZP w dniu 09.08.2010r. pod numerem 213903-2010. W ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono wykonawcy Toshiba Tec Poland S.A. z Warszawy za cenę 95.580,00 zł netto, czyli 116.607,60 zł brutto i obejmowało ono dostawę trzech fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z konfiguracją sprzętu Zamawiającego, instalacją i konfiguracją oprogramowania, a także ze świadczeniem usługi serwisowej przez kolejne 36 miesięcy. Zamówienie uzupełniające udzielane jest temu samemu Wykonawcy co zamówienie podstawowe. Zostało oszacowane na wartość 16.700,00 zł, a więc stanowi 17,47 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostawy o kolejne wielofunkcyjne urządzenie drukujące. Jednocześnie, nabycie wielofunkcyjnego urządzenia drukującego u innego wykonawcy powodowałaby duże trudności w użytkowaniu i dozorze, a zwłaszcza nieproporcjonalne zwiększenie kosztów eksploatacyjnych ponieważ Zamawiający, aby zachować taki sam standard obsługi, byłby zmuszony zawierać kolejną umowę na świadczenie usługi serwisowej z drugim dostawcą. Zakup wielofunkcyjnego urządzenia drukującego w trybie zamówienia uzupełniającego u wykonawcy zamówienia podstawowego, umożliwia uwzględnienie nowego urządzenia w istniejącej już umowie na świadczenie usługi serwisowej, bez zmiany jej postanowień dotyczących kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, a tym samym, w skali 36 miesięcy pozwala na znaczne oszczędności. Wobec powyższego zachodzą okoliczności upoważniające Zamawiającego do zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 7.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.