Wrocław: Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim
Numer ogłoszenia: 338680 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 722 20 02, faks 71 722 20 02
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim, w poniżej przedstawionych ilościach: Lp. Produkt Uwagi W opakowaniu Jednostka zamówienie uzupełniające ILOŚĆ SZTUK: Kawa rozpuszczalna Kawa pakowana w twardym opakowaniu (słoik lub puszka) typu Nescafe Creme, Tchibo Gold, Jacobs lub równoważna szt./słoik, puszka 200g szt 55; Kawa mielona Kawa pakowana próżniowo, hermetycznie zamknięta, typu Tchibo/Jacobs lub równoważna 100g szt55; Herbata ekspresowa Jedna torebka powinna zawierać nie mniej niż 2g herbaty; do każdej saszetki powinien być przymocowany sznureczek z zawieszką) typu Lipton, Tetley, lub równoważna 100szt. Szt 55; Cukier biały kryształ 1 kg szt 90; Mleczko do kawy skondensowane 200 g szt 220; Sok owocowy 100% Smak: Jabłkowy 1l szt 220; Sok owocowy 100% Smak: Pomarańczowy 1l szt 220; Naturalna woda mineralna gazowana w butelce plastikowej 500 ml, 0,5l szt 440; Naturalna woda mineralna Niegazowana w butelce plastikowej 500 ml, 0,5 l szt 1320; Paluszki solone 300g szt 90; Serwetki jednorazowe 100 szt. Szt 40; Kubeczki jednorazowego użytku pojemność 200 ml, do zimnych napojów 100 szt. szt55. Transport wliczony w cenę produktów i łączną wartość zamówienia . 2.Dostarczane produkty muszą być w pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami oraz muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące licząc od dnia dostawy. Dostarczane produkty muszą posiadać estetyczne, nie uszkodzone opakowania (oznaczenie na opakowaniu terminu ważności musi być czytelne). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku i wniesienia przedmiotu dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.Wskazanie w opisie nazw, przedmiotu dostawy, służy wyłącznie określeniu minimalnych cech jakościowych. 4.Dostawy wskazanych artykułów spożywczych, i artykułów jednorazowych będą realizowane sukcesywnie, w terminie 5 dni od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia na daną część artykułów, nie częściej niż raz na dwa miesiące do każdej z 45 placówek w jednym terminie (w przeciągu 1-3 dni) . 5.Pierwsze zamówienie będzie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6.Miejscem dostawy jest 45 jednostek szkół i przedszkoli oraz biuro projektu. 7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155511000 3, 15321000 4, 15831000 2, 15860000 4, 15812000 3, 33764000 3, 39222120 1, 15900000 7, 15981000 8, 15820000 2 8.CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 31.10.2015r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 15.86.00.00-4, 15.81.20.00-3, 33.76.40.00-3, 39.22.21.20-1, 15.90.00.00-7, 15.98.10.00-8, 15.82.00.00-2.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915 I 1146). Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 6172,55zł brutto, co stanowi 10,28% wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia powierza się wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe tj. wykonawcy działającemu, pod firmą BRATKA-TRAVEL SP. Z O.O. z siedzibą przy ul. Kolista 26/33, 54-152 Wrocław, NIP:894-303-74-69, REGON: 02804044. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju dostawy produktów co zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
BRATKA-TRAVEL SP. Z O.O.;NIP:894-303-74-69, REGON: 02804044, ul. Kolista 26/33, 54-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawę wody mineralnej i źródlanej
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.