Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Wielka Wieś: Roboty wykończeniowe w kondygnacji dachowej Szkoły Podstawowej w Modlniczce wraz z dociepleniem i robotami zewnętrznymi.
Numer ogłoszenia: 33866 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś 80, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, fax 012 4191705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe w kondygnacji dachowej Szkoły Podstawowej w Modlniczce wraz z dociepleniem i robotami zewnętrznymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Przedmiotem zamówienia jest: Roboty Wykończeniowe w kondygnacji dachowej Szkoły Podstawowej w Modlniczce wraz z dociepleniem i robotami zewnętrznymi 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: -roboty murowe - podłoża i posadzki - tynki, malowania i oblicowania ścian i sufitów - stolarka drzwiowa i ślusarska - docieplenie elewacji - roboty zewnętrzne -instalacja kanalizacji wewnętrznej - instalacja wody - instalacja c.o. - instalacja oświetlenia , gniazd wtykowych, pomiary. UWAGA W kosztorysie ofertowym należy przyjąć że inwestor dostarcza część materiałów budowlanych tj. - płyty ognioodporne GKFI- 015,0 x 2,00m ,RIG o wym. 1200 mm x 2000mm szt.78 tj. 187,2 m² -wełna ISOVER Uni-Mata 200mm/5,1 m² 51 opak. tj.260,1m² Zamówienie publiczne poniżej 5.150.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w dokumentacji przetargowej czyli: a).wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. b).mieć w dyspozycji personel: -kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izy Inżynierów Budownictwa. - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izy Inżynierów Budownictwa. -pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie analizy załaczonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI /dot. wykonawcy/: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne. 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne /Dz. U. z 2006r. 87 poz.605/ 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, lat praktyki zawodowej oraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność wraz z przynależnością do Właściwej Izby Inżynierów aktualną na dzień składania ofert.) oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: -jeden kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -jeden kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych -pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia . /Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierowników budowy/ 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: co najmniej 1 robota. 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane z należytą starannością. 10. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. 11. Gwarancja na wykonane roboty objęte zamówieniem na załączniku Nr 6. 12. Podpisany projekt umowy . 13. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (MP30) w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
więcej: Wyrównywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.