Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Kobylnica: Sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej w latach 2012-2014 (Zadania Nr 1 - 4)
Numer ogłoszenia: 338655 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica , ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej w latach 2012-2014 (Zadania Nr 1 - 4).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: ogólnobudowlanej, 2) Zadanie Nr 2: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: sanitarnej, 3) Zadanie Nr 3: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: elektrycznej, 4) Zadanie Nr 4: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych netto w branży: drogowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania lub wykonywania usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. a) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, każda o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 150 000 zł, albo co najmniej jedną usługę (umowę) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 300 000 zł, lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia; b) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży sanitarnej, każda o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000 zł, albo co najmniej jedną usługę (umowę) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży sanitarnej o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia; c) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży elektrycznej, każda o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 40 000 zł, albo co najmniej jedną usługę (umowę) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży elektrycznej o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 80 000 zł, lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia; d) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży drogowej, każda o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 40 000 zł, albo co najmniej jedną usługę (umowę) dot. sprawowania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży drogowej o wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż 80 000 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia; e) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanych odpowiednio do Zadań na które składa oferty Wykonawca; f) w przypadku składania oferty na wszystkie Zadania konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanych dla wszystkich Zadań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi wskazane poniżej uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, posiadających wskazane poniżej uprawnienia tj.: a) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2 - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 4 - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; e) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie osób z uprawnieniami opisanych odpowiednio do Zadań na które składa oferty Wykonawca; f) w przypadku składania oferty na wszystkie Zadania konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie osób z uprawnieniami opisanych dla wszystkich Zadań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: a) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł, b) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł, c) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł, d) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł, e) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej opisanych odpowiednio do Zadań na które składa oferty Wykonawca; f) w przypadku składania oferty na wszystkie Zadania konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej opisanych dla wszystkich Zadań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 ogłoszenia, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) zmiany teleadresowych Stron Umowy określonych w Umowie, c) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany dotyczącą osób wskazanych w § 4 Umowy, e) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa. 3. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kobylnica, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: ogólnobudowlanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: sanitarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w branży: elektrycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych netto w branży: drogowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.