Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Łódź: W-5 ZP/27/2010 dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności:
Instytut Biochemii Technicznej (I29); Instytut Chemicznej Technologii Żywności (I30); Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii (I31)
Numer ogłoszenia: 338526 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W-5 ZP/27/2010 dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności: Instytut Biochemii Technicznej (I29); Instytut Chemicznej Technologii Żywności (I30); Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii (I31).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności:
Instytut Biochemii Technicznej (I29); Instytut Chemicznej Technologii Żywności (I30); Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii (I31) w postaci:
Pakiet 1 - Drukarka laserowa, sieciowa monochromatyczna dla I30 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 2 - Komputer stacjonarny (bez monitora) dla I31 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 3 - Zasilacz awaryjny UPS dla I31 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 4 - Notebook wraz z oprogramowaniem dla I 31 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 5 - Drukarka atramentowa dla I31o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 6 - Router bezprzewodowy DSL (np. Linksys WRT160N-EE) dla I29o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 2 szt.
Pakiet 7 - Switch 16 portowy 10/100 (np. Linksys 10/100 16 portowy SR216T-EU) dla I29 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 8 - Zasilacz ATX 400W (np. ModeCom Feel III 400W) I29 zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 2 szt.
Pakiet 9 - Komputer przenośny z pokrowcem dla I31o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 10 - Notebook dla I31o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 11 - Zestaw komputerowy dla I30 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 12 - Laptop dla I31 o parametrach zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 1 szt.
Pakiet 13 - Pamięć przenośna pendrive o pojemności 4GB i innych parametrach nie gorszych od Kingston Data Traveler DTIG3, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych - 3 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu tj.:
DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI Z DEREKTYWAMI UE - CE
lub złożenie stosownego Oświadczenia, iż oferowany do sprzedaży sprzęt komputerowy będzie spełniać wymagania pozwalające na nadanie oznaczenia CE i będą posiadać takie oznaczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ
zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
zmiany stawki podatku VAT;
zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
Zmiany, o których mowa dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Dostawa 1 szt. drukarki 3D dla CSS - DE-dzp.272-235/24
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki.
- Dostawa drukarek 3D dla WIMiC AGH - DE-dzp.272-227/24
- Wymiana 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS i dwóch sztuk zestawów baterii dla podtrzymania awaryjnego zasilania - 43/TP/2024
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.