eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Bystrzyca Kłodzka: Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 338511 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych , ul. Nadbrzeźna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8110415, faks 074 8111561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasv.gov.pl/zul_w_bystrzycy_klo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LP. NAZWA J.M. I. ARCHIWIZACJA -SEGRAGATORY, TECZKI, SKOROSZYTY ITP. Suma segregator - z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnatrz poliolefiną lub polipropylenem, dolna krawędz wzmocnona metalową szyną 1 segregator A4, 2-ringowy, szer. grzbietu 75 mm szt. 1411 2 segregator A4, 2-ringowy, szer. grzbietu 50 mm szt. 640 3 segregator A5, 2-ringowy, szer.grzbietu 35 mm szt. 61 4 przekadki do segregatora A4, kartonowe o gramaturze 160g/m2 z laminowanymi indeksami 10 kolorów komplet 53 5 przekadki do segregatora A4, kartonowe o gramaturze 240 g/m2 z laminowanymi indeksami 12 kolorów komplet 111 6 koszulki na dokumenty A4 -pakowane po 100 szt. opakowanie 214 7 koszulki na dokumenty A4 z klapką boczną -pakowane po 25 szt. opakowanie 36 8 koszulki na dokumenty A4 na suwak -pakowane po 10 szt. opakowanie 19 9 koszulki na dokumenty A4 szerokie, mieszczące do 100 kartek -pakowane po 25 szt. opakowanie 21 10 teczka kartonowa o gramaturze 250g/m3 wiązana format A4 -kolor biały szt. 2336 11 teczka kartonowa z gumką A4, gramatura 250g/m2 szt. 422 12 teczka kartonowa z gumką A4 lakierowana, gramatura 250 g/m2 szt. 232 13 teczka plastikowa z gumką szt. 67 14 teczka plastikowa z gumką o szerokości grzbietu 20 mm szt. 27 15 teczka skrzydłowa na rzepy A4, wykonana z kartonu, lakierowana szt. 92 16 teczka skrzydłowa na gumkę A4, wykonana z kartonu, lakierowana, szerokość grzbietu ok. 15 mm szt. 12 18 teczka z rączką, wykonana z kartonu o szerokości grzbietu 50 mm, lakierowana szt. 37 19 teczka do podpisu z 20 przekładkami, bardzo sztywna szt. 17 20 teczka harmonijkowa z przegródkami -20 przekładek wykonana z kartonu, do przechowywania i transportu dokumentów szt. 9 22 teczka tekturowa akta osobowe, z szerokim grzbietem, wpinana, wewnątrz z przekładkami szt. 26 23 skoroszyt plastikowy, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wpinany szt. 3137 24 skoroszyt plastikowy, tylna okadka kolorowa, przednia przezroczysta, niewpinany szt. 142 25 skoroszyt kartonowy o gramaturze 250 g/m2 niewpinany szt. 80 26 skoroszyt kartonowy o gramaturze 250g/m2 wpinany szt. 2365 27 skoroszyt kartonowy o gramaturze 250g/m2 wpinany oczko szt. 1272 28 skoroszyt kartonowy o garmaturze 250g/m2, wpinany połówka szt. 540 29 etykiety standardowe na arkuszu A4 -pakowane po 100 arkuszy 105x37 mm opakowanie 4 30 szuflada na dokumenty, plastikowa na dokumenty formatu A4 szt. 68 31 skoroszyt kartonowy o gramaturze 250 g/m2, wpinany połówka szt. 1205 32 teczka kopertowa A4 z plastiku na zatrzask typu EAGLE lub równoważna szt. 90 33 skoroszyt tekturowy z fałdą niewpinany szt. 10 34 ofertówka przezroczysta A 4 szt. 146 35 Koszulki na dok. z oknem pergaminowym color pastelowy 200szt po 40szt koloru biały, żółty, czerwony, zielony,niebieski 2 36 obwoluta z klapą boczną A4-op.10szt. opakowanie 42 37 przekładki do segregatora 1/3-50kart w opakowaniu opakowanie 23 38 Teczka kartonowa o gramaturze 250g/m3 wiązana format A3 szt 5 39 pojemnik na dokumenty wykonany z kartonu do przechowywania różnego rodzaju dokumentów formatu A4 wymiwry 310x250x70 szt 3 40 pojemnik na dokumenty wykonany z plastiku do przechowywania różnego rodzaju dokumentów formatu A4 wymiwry 310x250x70 szt 37 41 Skoroszyt plastikowy z klipsem szt 20 42 Segregator A4,2-ringowy,szer.grzbietu 35mm szt 63 43 Etykiety standardowe na arkuszu A4 -pakowane po 100 arkuszy opakowanie 2 44 fastykuły opakowanie 5 II. ZESZYTY I BLOKI 1 bloki klejone, w kratke A4/100 kartkowy, gramatura 80g/m2 szt. 172 2 bloki klejone, w kratke A5/100 kartkowy, gramatura 80g/m2 szt. 103 3 bloki klejone z perforacją A4/100 kartkowy, gramatura 80g/m2 szt. 8 4 bloki klejone z perforacją A5/100 kartkowy, gramatura 80g/m2 szt. 8 5 bloki klejone z możliwością wpięcia do segregatora A4/100 kartkowy szt. 23 6 teczka z klipem - klip utrzymujący ok.100 kartek, wykonany z tworzywa PCV i sztywnej tektury, z uchwytem na długopis szt. 22 7 brulion A4/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka twarda szt. 91 8 brulion A5/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka miękka szt. 10 9 brulion A5/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka twarda szt. 32 10 zeszyt A5/60 kartkowy, gramatura 80 g/m2, okładka miękka szt. 68 11 notatnik teleadresowy A4 80 kartkowy szt. 11 12 dziennik korespondencyjny -podawczy A4/96 kartkowy szt. 49 13 kostka samoprzylepne 76 x 76 mm szt. 195 14 kostka samoprzylepna 38 x 51 mm szt. 611 15 kostka samoprzylepna 76 x 50 mm szt. 366 16 kostka samoprzylepna 76 x 127 mm szt. 52 17 kostka - notes klejona na jednym boku 80 x 80 mm szt. 80 18 kostka - notes klejona na jednym boku 85 x 85 mm szt. 105 19 plastikowy pojemnik z wkładem 90 x 90 x 90 mm szt. 16 20 notes - kostka nieklejona -wkład do pojemnika 90 x 90 x 90 mm szt. 32 21 zeszyt 16-kartkowy w kratkę szt. 83 22 blok z makulatury w kratkę A6 blok 18 23 okładka raportu dyspozycyjnego -regulowana szt 5 24 Dziennik korespondencyjny -podawczy 92 kartkowy szt 6 25 blok - kalka ołówkowa A4/100 kartek blok 6 26 Dziennik podawczy 196 str. szt 7 27 blok-kalka kleślarska A4/100kartkowy,gramatura 70/75 szt 1 III. PAPIER 1 papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 166 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy ryza 1820 2 papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 146 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy ryza 700 3 papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 161 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy ryza 1100 4 papier A3 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 166 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy ryza 9 5 papier A3 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 161 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy ryza 45 6 papier kancelaryjny w kratkę A3 gramatura 60 g/m2 - ryza 500 arkuszy ryza 3 7 papier wizytówkowy A4, gramatura 220 g/m2 - 100 arkuszy w opakowaniu opakowanie 7 8 papier do drukowania fotografii, błyszczący, gramatura 127 -20 kartek w opakowaniu arkusz 20 IV. DRUKI 1 KP - format A6, 80 kartek blok 191 2 KW - format A6, 80 kartek blok 56 3 RW A5, M-8 blok 55 4 MM 15 - pozycyjne blok 21 6 PZ 1/3 A3 blok 30 7 PZ typ 362-2 blok 25 8 nota odsetkowa blok 3 9 wezwanie do zapłaty blok 6 10 rozliczenie zaliczki blok 23 11 raport kasowy A4 blok 15 12 raport kasowy A5 blok 21 13 Delegacje krajowe blok 57 14 MM 5-pozycyjne blok 7 15 wniosek urlopowy blok 35 16 karta urlopowa blok 67 17 polecenie księgowania blok 2 18 polecenie księgowania A-5 blok 20 19 Raport dyspozytorski blok 21 20 Wz duży 1/3 A3 M-2 blok 10 21 Wz M-2 blok 5 V.PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH,ROLKI DO FAKSÓW I KAS 1 rolki do faksu rolki 46 2 rolki do drukarek do rejestratorów 110 mm rolki 180 3 rolki do kas fiskalnych 57mmx25mm rolki 126 4 rolki do kalkulatora 57mm/20m szt 12 5 rolka do faksu 210x30 -opakowanie 6 rolek opakowanie 3 6 papier rolka do rejestratorów PSION termiczny rolki 190 7 rolki do drukarek rejestrów 110x30 termoczułe rolki 360 8 Papier do Plotera 610-50m rolki 4 VI.KOPERTY I AKCESORIA DO WYSYŁEK 1 koperty C-6 białe, samoklejące -1000 szt. w kartonie karton 10 2 koperty C-6 białe z okienkiem po prawej stronie, samoklejące -1000 szt. w kartonie karton 4 4 koperty 110x220białe z okienkiem po prawej stronie, samoklejące -1000szt.w kartonie karton 22 5 koperty C-5 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie karton 26 6 Koperty C-5,białe z okienkiem po prawej stronie samoklejące -500szt.w kartonie karton 5 7 koperty C-4 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie karton 15 8 koperty C-4 białe, z okienkiem po prawej stronie samoklejące -500 szt. w kartonie karton 2 9 koperty B-4 białe, samoklejące -250 sztuk w kartonie karton 15 10 koperty B-5 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie karton 19 11 koperty z folią bąbelkową 130x170 mm -10 sztuk w opakowaniu opakowanie 16 12 koperty z folią bąbelkową 240x340 mm -10 sztuk w opakowaniu opakowanie 20 13 koperty z folią bąbelkową 370x480 mm -10 sztuk w opakowaniu opakowanie 21 14 koperty z rozszerzanym dnem i bokami, samoklejące z paskiem C-4 szt. 270 15 koperty z rozszerzanym dnem i bokami, samoklejące z paskiem B-4-op 10szt szt. 113 16 papier pakowy w rolce 100 cm x 10 m rolka 10 17 jutowy sznurek pakowy 3 dkg szt. 6 18 taśma pakowa brązowa 66 m x 50mm do ciężkich pakunków szt. 126 19 taśma pakowa przezroczysta 66m x 50mm szt. 11 20 folia pakowa przeźroczysta 40 mic x 200 m x 450 mm typu Stretch lub równoważna rolka 6 21 reklamówki 42 x 12,5 x 80 cm -opakowanie 100 sztuk opakowanie 50 22 reklamówki 30 x 8 x 55 cm -opakowanie 100 sztuk opakowanie 32 23 koperty do CD szt. 275 24 koperty z folią bąbelkową A3 szt. 100 25 Taśma barwiąca IR 40-T szt 10 26 Koperty A4 szt 300 VII. AKCESORIA BIUROWE 1 tasma klejąca przezroczysta 19mm x 33m szt. 73 2 tasma klejąca przezroczysta 24mm x 30m szt. 52 3 taśma klejąca typu Schotch magic w pudełku lub równoważna szt. 24 4 klej w sztyfcie 20g szt. 75 5 klej w płynie typu Pentel ERB-50 lub równoważny szt. 17 6 klej biurowy w tubce 40 ml szt. 5 7 spinacze okrągłe 28 mm -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 386 8 spinacze okrągłe 50 mm -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 78 9 spinacze trójkątne 28 mm -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 78 10 spinacze trójkątne 31 mm -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 133 11 pinezki kolorowe -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 37 12 pinezki srebrne -100 sztuk w opakowaniu opakowanie 13 13 nożyczki ogólnego zastosowania 21 cm szt. 44 14 dziurkacz, jednorazowo dziurkuje 30 kartek szt. 26 15 dziurkacz, jednorazowo dziurkuje 70 kartek szt. 18 16 zszywacz na zszywki 24/6 i 26/6, zszywa jednorazowo do 30 kartek szt. 46 17 zszywacz na zszywki 23/6, 23/8, 23/10 , zszywa jednorazowo do 70 kartek szt. 24 18 rozszywacz szt. 51 19 zszywki 24/6 -opakowanie 1000 sztuk opakowanie 353 20 zszywki 23/6 -opakowanie 1000 sztuk opakowanie 3 21 zszywki 23/10 -opakowanie 1000 sztuk opakowanie 18 22 zszywki 23/15 -opakowanie 1000 sztuk opakowanie 6 23 linijka wykonana z przezroczystego plastiku 20 cm szt. 19 24 linijka wykonana z przezroczystego plastiku 30 cm szt. 41 25 linijka wykonana z przezroczystego plastiku 30 cm z uchwytem szt. 8 26 maczałka - gąbka do nasączenia wodą szt. 9 27 poduszka do stempli 70 x 110 mm szt. 6 28 poduszka do stemli 90 x 160 mm szt. 5 29 tusz do stempli uniwersalny, pojemność 25 ml, kolor zielony szt. 86 30 temperówka wykonana ze stopu magnezu dwuotworowa szt. 17 31 temperówka wykonana ze stopu magnezu pojedyncza szt. 40 32 temperówka wykonana ze stopu magnezu szt. 12 33 gumka do mazania z tworzywa sztucznego typu Pelikan lub równoważna szt. 49 34 gumka do mazania szt. 23 35 gumka do mazania typu Factis S-20 szt. 28 36 podkładka na biurko z kalendarzem, wymiary 600 x 400 mm szt. 20 37 podkładka na biurko plastikowa 530 x 630 szt. 7 38 tablica korkowa w ramie 60 x 90 cm szt. 2 39 zszywki10/6 -opakowanie 1000 szt opakowanie 27 40 wizytownik na 96 wizytówek, okładka wykonana z winylu, 25 koszulek szt. 4 41 pojemnik magnetyczny ze spinaczami metalowymi 26 mm szt. 13 42 nawilżacz do palców glicerynowy szt. 2 43 koszulki na CD pojedyncze szt. 350 44 spinacze klip -do banknotów 19 mm -60 szt. w pudełku pudełko 30 45 spinacze klip -do banknotów 25 mm -30 szt. w pudełku pudełko 57 46 spinacze klip -dp banknotów 32 mm -20 szt. w pudełku pudełko 33 47 spinacze klip -do banknotów 41 mm -10 szt. w pudełku pudełko 26 48 grzbiety plastikowe, wsuwane do spinania kartek szt. 160 49 naklejki na segregatory naklejane - duże szt. 270 50 zszywki 24/8+rapid opakowanie 59 51 Kpl.linijek -2 ekierki,kątomierz,linijka 30cm kpl. 4 52 etykiety do segregatorów szt. 385 53 Przybornik na biurko szt 2 54 Igła do archiwizacji szt 6 55 Magnesy do tablic kpl. 1 56 Zakładki memo szt 15 VIII. ARTYKUŁY DO PISANIA I KORYGOWANIA 1 cienkopis z końcówką o grubości 0,4 mm oprawioną w metal typu Stabilo lub równoważny szt. 172 2 cienkopis z końcówką o grubości 0,4 mm oprawioną w metal typu UB-104 lub równoważny szt. 133 3 ołówek z gumką HB -opakowanie 12 sztuk typu Stabilo lub równoważny opakowanie 105 4 ołówek automatyczny z gumką 0,5 mm typu Pilot lub równoważny szt. 40 5 ołówek automatyczny z gumką 0,7 mm typu Pilot lub równoważny szt. 72 6 rysiki do ołówka automatycznego 0,5 mm szt. 16 7 rysiki do ołówka automatycznego 0,7 mm szt. 26 8 rysiki do ołówka automatycznego 0,7 mm Pentel HB szt. 10 9 długopis żelowy typu HANDY lub równoważny -opakowanie 12 sztuk opakowanie 134 10 wkład do długopisu żelowego HANDY -opakowanie 12 sztuk opakowanie 149 11 długopis z końcówką 0,7 mm szt. 87 12 korektor w piórze, szybkoschnący, z metalową końcówką, pojemniość 12 ml typu Handy lub równoważny szt. 107 13 korektor w piórze, szybkoschnący, z metalową końcówką, pojemniość 8 ml typu Handy lub równoważny szt. 36 14 korektor w płynie z pędzelkiem, szybkoschnący, pojemność 20 ml typu TIPP-EX lub równoważny szt. 8 15 korektor w taśmie, długość taśmy ok. 6 m, szerokość ok. 4,2 mm typu Pritt Mini lub równoważny szt. 50 16 zakreślacze typu Stabilo Boss lub równoważny szt. 136 17 zakreślacze - komplet 5 kolorów typu Stabilo Boss lub równoważny komplet 93 18 marker uniwersalny o grubości linii 1,0 - 5,0 mm typu Pilot lub równoważny szt. 59 19 marker uniwersalny o grubości linii 1,5 - 3,0 mm typu Pilot lub równoważny szt. 65 20 marker do opisywanie płyt CD szt. 57 21 foliopis szt. 23 22 marker suchościeralny szt. 28 23 flamastry - komplet 12 kolorów komplet 30 24 kredki - komplet 12 kolorów komplet 8 25 długopis Zenith lub równoważny szt. 332 31 wkład do długopisa Zenith niebieski opakowanie 234 32 wkład do długopisu Zenith - op. 150sztuk opakowanie 88 33 cienkopis STABILO lub równoważny szt. 37 34 cienkopis PILOT lub równoważny szt. 43 35 cienkopis PILOT lub równoważny -kolor czarny szt. 24 36 wkład do pióra Parker niebieski opakowanie 10 37 pióro typu Reynolds NK-BALL5 kulkowe niebieskie lub równoważne szt. 1 38 cienkopis Uni ball zielony szt. 39 39 cienkopis Uni ball czerwony szt. 46 40 cinkopis Uni ball czarny szt. 66 41 długopis Pentel BK-77 szt. 65 42 Długopis Uni ball SIGNO szt. 40 43 Wkład do Uni ball SIGNO szt. 80 44 Wkład do Uni ball SIGNO - zielony szt. 26 45 Wkład do Uni ball SIGNO - czerwony szt. 26 46 Wkład do Uni ball SIGNO - czarny szt. 42 47 pióro kulkowe UB-200 szt. 47 48 wkład 0,5 do PilotaG2 szt. 102 49 długopis żelowy 0,5mm typu Pilot G2 szt. 61 50 pióra kulkowe typu UB-150 Blue UNI-BALL lub równoważne eye micro szt. 134 51 Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm Pentel HB szt 52 52 Rapitografy0,18 0,25 0,35 0,50 0,70 kpl. 2 53 Tusze do rapitografów -różne kolory kpl.5kolorów kpl. 1 54 Długopiso-ołówek szt 5 55 Pióra kulkowe Pilot V5HI-TECPOINT-czerwony szt 24 56 Pióra kulkowe Pilot V5HI-TECPOINT-czarny szt 12 IX. MATERIAŁY DO BINDOWANIA 1 okładki do bindowania przezroczyste PCV -opakowanie 100 sztuk opakowanie 16 2 okładki skóropodobne, wykonane z tektury o gramaturze ok. 270g/m2 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 19 3 grzbiety do bindowania nr 6 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 4 4 grzbiety do bindowania nr 8 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 6 5 grzbiety do bindowania nr 10 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 7 6 grzbiety do bindowania nr 12,5 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 7 7 grzbiety do bindowania nr 16 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 4 8 grzbiety do bindowania nr 20 -opakowanie 100 sztuk opakowanie 2 9 grzbiety do bindowania nr 25 -opakowanie 50 sztuk opakowanie 2 X. AKCESORIA KOMPUTEROWE 1 dyskietki 3,5 -opakowanie 10 sztuk opakowanie 1 2 płyty CD-R pojemność 700 MB -opakowanie 10 sztuk opakowanie 69 3 płyty CD-RW pojemność 700 MB -opakowanie 10 sztuk opakowanie 10 4 płyty CD-RW pojemność 700 MB -w tubie 25 sztuk tuba 10 5 pudełko na 40 płyt CD szt. 2 6 antystatyczny spray do czyszczenia, pojemność 125 ml szt. 62 7 ściereczki do czyszczenia monitorów, do wszystkich typów ekranów -w pojemniku 100 sztuk opakowanie 44 8 pamięć przenośna 1024 MB szt. 7 9 płyty DVD typu Sony lub równoważne szt. 410 10 sprężone powietrze w puszce 40ml szt. 57 11 Płyty DVD RW szt. 80 12 PEN DRIVE USB 16 GB szt 2 13 PEN DRIVE USB 64 GB szt 4 14 PEN DRIVE USB 4 GB szt 4 XI. MASZYNY BIUROWE* 1 kalkulator typu Citizen lub równoważny CT-500 b równoważny szt. 17 2 niszczarka szt. 7 3 Numerator szt 4 * niszczarki, kalkulatory, telefony, telefaksy, drukarki, dyktafony, urządzenia wielofunkcyjne XI. ARTYKUŁY HIGIENICZNE 1 rolka kuchenna, dwuwarstwowa, gramatura 2 x 22 g/m2 -opakowanie 2 rolki opakowanie 80 2 papier toaletowy, dwuwarstwowy, gramatura 2 x 20 g/m2, długość rolki 28 m -opakowanie 8 rolek opakowanie 40 3 ręczniki papierowe - składanka karton 30 4 papier składanka - op. 4000 szt. -20 bund po 200 listków białe opakowanie 6 5 papier toaletowy dwuwarstwowy śrenica 19 cm -opakowanie 12 szt. opakowanie 10 XII. ARTYKUŁY DODATKOWE 1 Worki na śmieci 35l -r0lka 50szt szt 50 2 Worki na śmieci 60l. -rolka 50szt szt 50 3 Worki na odpady 120l-rolka szt 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20 % zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn: 1. posiadają uprawnienia( Dz. U. z 2007 r. nr 223 ,poz. 1655 i z 2008 r. nr 171, poz. 1058 , Nr 220, poz.1420 i Nr 227 , poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 10 , poz. 101 , Nr 65 , poz. 545 , Nr 91 , poz. 742 , Nr 157 , poz. 1241 , Nr 206 , poz. 1591 i 223 , poz. 1778 z póź. zmian. ) do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz: 5. w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych i papieru odpowiadającej wartości zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.1 siwz wg formuły spełnia - nie spełnia oraz na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.1 siwz wg formuły spełnia - nie spełnia oraz na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych i papieru odpowiadającej wartości zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy - 5
  • 3 - gwarancja - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasv.gov.pl/zul_w_bystrzycy_klo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Nadbrzeżna 11 kod: 57-500 Bystrzyca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Nadbrzeżna 11 kod: 57-500 Bystrzyca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.