Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Dąbrowa Biskupia: Budowa boiska sportowego z zapleczem socjalnym w Dąbrowie Biskupiej
Numer ogłoszenia: 338504 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dąbrowie Biskupiej , ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3512170 w. 29, faks 052 3512170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego z zapleczem socjalnym w Dąbrowie Biskupiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego do piłki nożnej wraz z zapleczem socjalnym na działce nr 202/2 w Dąbrowie Biskupiej . Roboty budowlane obejmują w zakresie boiska sportowego : 1) wykonanie boiska do piłki nożnej, obejmuje wykonanie płyty boiska jako dwuwarstwowej z warstwy nośnej grubości 8 cm i właściwej warstwy trawiastej wykonanej metodą hydrosiewu. 2) wyposażenie boiska, piłkochwyty , ławki rezerwowych w postaci 2 wiat na 12 zawodników każda. 3) ogrodzenie boiska od strony publiczności ogrodzeniem segmentowym o wysokości 160 cm. 4) wykonanie dwóch zespołów trybun na 51 osób. Trybuny wyposażone w zespoły jezdne umożliwiające ich przemieszczanie. Roboty budowlane obejmują w zakresie zaplecza socjalnego : rozbudowę istniejącego budynku amfiteatru do powierzchni 138,2 m2, w której znajdować się będą: dwie szatnie dla zawodników, dwie łazienki, pokój sędziów, przedsionek, dwie toalety dla publiczności . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - projekt budowlany - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł. Wykonawca wniesie , wadium w wysokości 5000,00 PLN przed terminem składania ofert .Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 9551 0002 0200 0101 2010 0017 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej w terminie składania ofert.Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 5) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 6) wskażą osoby, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach określonych w zakresie przedmiotu zamówienia . Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez ocenę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać : - formularz oferty - zestawienie rzeczowo - finansowe - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzona jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonania i odbiorców - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje - oświadczenie o podwykonawcach - dowód wniesienia wadium - uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. - potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej po uiszczeniu opłaty 50 PLN pod adresem:
Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
INNE PRZETARGI DĄBROWA BISKUPIA
- Przebudowa drogi gminnej Mleczkowo - Wilkostowo gm. Dąbrowa Biskupia.
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
więcej: przetargi DĄBROWA BISKUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji oraz budowa boiska do siatkówki, bieżni lekkoatletycznej i kortu tenisowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Wieluniu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24
- Modernizacja całorocznego terenu sportowo-rekreacyjnego przy VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.