eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa)



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

POZYCJA 33849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, do kontaktów: Dr ha. Med. Maciej Tęsiorowski, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2022199, fax 018 2014296, e-mail: Zaopatrzenie@klinika.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.klinika.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Dr ha. Med. Maciej Tęsiorowski, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2022199, fax 018 2014296, e-mail: Zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Grażyna Malik, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2011440, fax 018 2014296, e-mail: Zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Grażyna Malik, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2011440, fax 018 2014296, e-mail: Zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital, blok operacyjny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Stabilizacja trzonowa 1. Stabilizacja przednia - materiał tytan Śruby dwukorowe, tulipanowe, o długościach od 28 do 48 mm co 2 mm i średnicach 5,5 i 6,5 mm. Mocowane na pręcie docinanym (długość 400mm) za pomocą bezpiecznego odkształcenia mechanicznego. 2. Stabilizacja międzytrzonowa Implanty typu PLIF (TLIF) Materiał: polimer wzmacniany włóknami węglowymi (PEKEEK) Implanty międzytrzonowe o prostokątnym przekroju poprzecznym i anatomicznym przekroju podłużnym, otwarte od góry i od dołu na całej powierzchni. Implanty muszą być przezierne dla promieni rtg i posiadać znacznik widoczny w rtg. Konstrukcja TLIF-a musi umożliwiać aplikację przez jedno dojście. Długość 20 i 25 mm, wysokość od 7 do 13 mm (co 2 mm), różne stopnie nachylenia (od 2 do 13 stopni) Implanty typu ALIF Materiał: polimer wzmacniany włóknami węglowymi (PEKEEK) Implanty międzytrzonowe o kształcie plastra wyciętego z trzonu, otwarte od góry i od dołu na całej powierzchni. Implanty muszą być przezierne dla promieni rtg i posiadać znacznik widoczny w rtg. W zestawie konieczne co najmniej dwie średnice (dziecięca i dorosła), różne wysokości (od 9 do l5mm) i stopnie nachylenia (od 5 do 13 stopni) 3. Vertebroplastyka Podajnik wysokociśnieniowy z mechanizmem śrubowym. Konieczny "zawór bezpieczeństwa" pozwalający na natychmiastowe przerwanie iniekcji cementu. Pojemnik na cement pozwalający na zaopatrzenie do 3 trzonów (ok. 20ml). Konieczny elastyczny łącznik z igłą. Igły różnej długości i średnicy (10, 15, 20 cm, 2 i 3 mm). Wymagana jest możliwość zastosowania igieł o różnej długości i średnicy podczas jednego zabiegu. Igły przezierne w rtg, pozwalające na kontrolę iniekcji. Zakończenie igieł skośne (nie stożkowe) pozwalające na zmianę kierunku i miejsca iniekcji. Cement o przedłużonym czasie i obniżonej (bezpiecznej dla struktur nerwowych) temperaturze krzepnięcia. Objętość pozwalająca na zaopatrzenie do 3 trzonów (ok. 20ml). Cement musi być ze znacznikiem widocznym w rtg, pozwalającym na kontrolę iniekcji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b). Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. I. 2 zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu. a). W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. I.b. wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw implantów kręgosłupowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.I.I. b). W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.I.c. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.I.2. c). W zakresie warunków wskazanych w punkcie VLI.a i VI.I.d. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie choćby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniu Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (minimów 3 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 3 dokumenty) - Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - informacje banku lub spółdzielni oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.24 ust. I pkt. 1,2,3, 10 ustawy (a w przypadku pkt 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne informacje z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - .zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że - Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Jakość (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:00, Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno Rehabilitacyjny w Zakopanem, ul. O. Balzera 15, budynek administracji, sekretariat dyrektora ds. ekonom.-administracyjnych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.