Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Chrzanów: Remont drogi powiatowej nr 1047 K - ulica Grunwaldzka w Trzebini
Numer ogłoszenia: 33843 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, faks 032 6231272.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1047 K - ulica Grunwaldzka w Trzebini.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres : - Rozebranie krawężników - 5 690 mb. - Rozebranie obrzeży - 5 690 mb. - Rozebranie nawierzchni chodników - 9 165 m2. - Frezowanie nawierzchni - 34 988 m2 . - Kształtowanie poboczy - 3 596 m2. - Krawężniki betonowe na ławie z oporem - 5 690 mb. - Obrzeża betonowe - 5 690 mb. - Podbudowy tłuczniowe grubości 15 cm - 8 535 m2. - Wzmocnienie podłoża siatkami stalowymi w dywaniku cienkowarstwowym -34 348 m2. - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA grubości 5 cm - 34 348 m2. - Regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych -170 szt. - Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 898 m2. - Montaż sygnalizacji świetlnej wzbudzanej wraz z projektem - 2 komplety. - Przebudowa i remont chodnika -8 535 m2. - Przebudowa i remont kanalizacji deszczowej - 380 mb. - Opracowanie planu BIOZ. - Nadzory właścicieli urządzeń obcych. - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej-geodezyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:150.000,00zł (słownie :sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 145, poz 1537 z 2004r ze.zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego : BS o / Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert , podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt. b,c,d oraz e - ich oryginał należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie , pokój nr 110, natomiast kserokopię należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wadium dla Konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium 1.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych(t.j.Dz.U.Nr 223, poz 1655 z 2007r. z późn.zm) jeżeli : 1.1. upłynął termin związania ofertą; 1.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 1.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy : 2.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2.2. który został wykluczony z postępowania; 2.3. którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium musi zostać złożone wraz z ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp) 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załącznika nr 1a ( przedmiar robót). 3.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, że działalność jest prowadzona nadal ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 188, poz.1155) 5.Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny Wykonawca lub Podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w technologii SMA o powierzchni minimum 10 000 m2 i jednej roboty brukarskiej o powierzchni minimum 500 m2. 7.Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty 8.Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 4. 9.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy opatrzony czytelnym podpisem lub pieczątką imienną z parafką (załącznik nr 5). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 10.Potencjał ekonomiczno - finansowy: przedłożenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500,000zł ( słownie pięćset tysięcy złotych) 11.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, chyba, że dokument opiewa na wszystkie te podmioty. 12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 15.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej . 16.Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia umowy regulującej współpracę w/w Wykonawców. 17.Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 18.Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A, pokój nr 110 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A, pokój nr 110 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Budowa pomnika Św. Mikołaja patrona Miasta Chrzanowa
- Modernizacja Pałacu Starzeńskich w Płazie -tj. budynku A Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Płazie.
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa rękawic sterylnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Witów na działce nr 139 o dł.625mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.