eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Stare Babice: Zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach
Numer ogłoszenia: 338388 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314840 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna, Ul. Rynek 14, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 22 722 90 16, faks 22 722 90 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Babicach. 1. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r. ( tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz spełniają wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w-w ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazd z homologacji. 2. Pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553, ze zm.). 3. Pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów Oraz Sprawiedliwości w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (dz. U. Nr 165 z dnia 02 sierpnia 2011 r.). Wymagania szczegółowe 1. Załoga: 6 osób (1 + 1 + 4), 2. Oznaczenie samochodu ratowniczo - gaśniczego: GCBA 5-32, 3. Oznaczenie dodatkowe: PN-EN 1846-1 S-2-6-5000-8-3200-1, 4. Wyposażenie zamontowane na stałe: - Autopompa klasy A - 32-8 - 2,5-40, dwuzakresowa - Jedna linia szybkiego natarcia min. 60 m.b. - Zbiornik wody o pojemności min. 5000 dm3 , - Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 500 dm3 , - Automatyczny dozownik środka pianotwórczego - Maszt oświetleniowy zamontowany na stałe w pojeździe. LP. Minimalne wymagania Zamawiającego Wymagane parametry techniczno- użytkowe I. Wymagania ogólne 1 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia oraz zabudowy i jej komponentów zgodny z rokiem dostawy. 2 Silnik, kabina i podwozie muszą pochodzić od tego samego producenta. 3 Oferowany pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami). 4 Oferowany pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r, w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 nr 85, poz. 553 z późn. zm). Potwierdzeniem spełnienia ww. wymagań będzie przedłożenie najpóźniej na 7 dni przed odbiorem techniczno- jakościowym przedmiotu zamówienia Świadectwa dopuszczenia dla oferowanego pojazdu. 5 Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania: - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późniejszymi zmianami), - normy PN EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. 6 Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu, zgodnie z odrębnymi przepisami krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku przekroczenia warunków zabudowy określonych przez producenta podwozia homologacja na cały pojazd po zabudowie i zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. Pełne świadectwo homologacji potwierdzające parametry oferowanego podwozia należy dołączyć do oferty. 7 Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do jazdy, rozkład tej masy na osie oraz masa przypadająca na każdą z osi nie może przekraczać maksymalnych wartości określonych przez producenta pojazdu lub podwozia bazowego. 8 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Z przodu na dachu kabiny belka sygnalizacyjna niebieska, min. jedna lampa błyskowa z tyłu pojazdu. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie. Łączność: radiotelefon przewoźny o parametrach technicznych: zakres częstotliwości 136-174 MHz, liczba kanałów min 255; odstęp międzykanałowy 12,5 kHz; moc wyjściowa 1-25W, dodatkowo z podłączonym modułem głośnika z mikrofonem i manipulatorem umożliwiającym prowadzenie korespondencji z tylnej części pojazdu podczas obsługi autopompy. Dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie z przodu pojazdu. Dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany oddzielnym włącznikiem. Lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas jazdy w terenie leśnym osłonami wykonanymi ze stali nierdzewnej. Wszystkie lampy ostrzegawcze w technologii LED. 9 Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniającym w dniu odbioru wymagane przepisy o ruchu drogowym - silnik spełniający normę czystości spalin min. Euro V. Moc silnika min. 400 KM. 10 Silnik musi być przystosowany do zasilania biopaliwem zgodnym z Normą PN-EN 14214, co winno być potwierdzone stosownym dokumentem wystawionym przez przedstawiciela producenta podwozia. Do oferty dołączyć oświadczenie o możliwości stosowania biopaliw. 11 Skrzynia biegów manualna z chłodnicą oleju skrzyni biegów. 12 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu nie większa niż 3200 mm. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) szuflady nie wyżej niż 1850 mm od poziomu terenu lub zainstalowanych podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwieranie i zamykanie podestów wspomagane siłownikami gazowymi. Nadkola tylne bez otwieranych podestów. 13 Stały napęd 4x4, możliwość blokady mechanizmu różnicowego osi przedniej i tylnej oraz mechanizmu różnicowego międzyosiowego, pojedyncze koła na osi przedniej, podwójne na osi tylnej. Zawieszenie mechaniczne wzmocnione, wytrzymujące stałe obciążenie masą całkowitą maksymalną bez uszkodzeń w zakładanych warunkach eksploatacji. Blokowanie i rozłączanie wszystkich wymienionych mechanizmów musi odbywać się z kabiny kierowcy oraz winno być sygnalizowane w miejscu widocznym dla kierowcy. 14 Kabina fabrycznie czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina musi być wyposażona w: - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - półkę na dokumentację umiejscowioną w pobliżu dowódcy, - wyłącznik do zasilania oświetlenia skrytek, - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, - fabryczny układ klimatyzacji kabiny, - fabryczny radioodtwarzacz CD z instalacją głośnikową, - boczne okna wyposażone w fabryczny układ elektrycznego otwierania i zamykania, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, - siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, odpornym na rozdarcie i ścieranie, - wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe i zagłówki, - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości, pochylenia oparcia, dodatkowo zawieszony pneumatycznie. - tylne siedzisko z możliwością przewożenia 4 szt. aparatów powietrznych w kabinie pojazdu, wg rozwiązania technicznego zaproponowanego przez oferenta umożliwiające: - jednoczesne przewożenie aparatów z butlami różnego rodzaju, - odblokowanie każdego aparatu indywidualnie (dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu). 15 Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie i dwuprzewodowa w zabudowie kompozytowej, - moc alternatora i pojemność akumulatorów muszą zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Przetwornica napięcia 24V - 12V Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu. 16 Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła o napięciu - 230 V, oraz zintegrowane złącze (gniazdo z wtyczką) prądu elektrycznego o napięciu - 230 V oraz sprężonego powietrza do uzupełniania układu pneumatycznego samochodu z sieci stacjonarnej, automatycznie odłączające się w momencie uruchamiania pojazdu, umieszczone po lewej stronie (w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła). 17 Na podeście w kabinie kierowcy zamontowane radiotelefony nasobne z ładowarkami o częstotliwości VHF 136 -174 MHz, moc 1-5 W, min. 250 kanałowy i odstęp pomiędzy kanałami 12.5 kHz - 4 szt. 18 Pojazd musi być wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 19 Szerokość wszystkich stopni wejściowych do kabiny (z przodu i z tyłu) nie mniejsza niż 40 cm. 20 Minimalny prześwit podwozia nie mniejszy niż 250 mm. 21 Kąt natarcia nie mniejszy niż 23°. 22 Kąt zejścia nie mniejszy niż 23°. 23 Kolor: - elementy podwozia - czarne lub ciemnoszare, - błotniki i zderzaki - białe, - kabina, zabudowa - czerwone, RAL 30000 - drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium. 24 Maksymalna prędkość na najwyższym biegu nie mniejsza niż 85 km/h. 25 Rezerwa masy liczona jako różnica pomiędzy technicznie dopuszczalną masą całkowitą maksymalną a rzeczywistą masą całkowitą pojazdu nie mniejsza niż 10%. 26 Instalacja pneumatyczna pojazdu musi zapewniać możliwość wyjazdu w ciągu 60 sekund od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi zapewniać prawidłowe funkcjonowanie hamulców. Pojazd wyposażony w osuszacz powietrza w układzie pneumatycznym. 27 Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. 28 Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachowywać swoje właściwości pracy w temp. od -25°C do +50°C. 29 Podstawowa obsługa silnika musi być możliwa bez podnoszenia kabiny. 30 Pojemność zbiornika paliwa musi zapewniać przejazd minimum 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. Zbiornik paliwa nie może być umieszczony wewnątrz skrytki sprzętowej zabudowy. 31 Silnik pojazdu przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy (np. temp) w czasie postoju minimum 4 godz. 32 Ogumienie uniwersalne szosowo - terenowe. 33 Pełno wymiarowe koło zapasowe bez stałego mocowania w pojeździe. 34 Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy paszczowy. Zaczep musi służyć do holowania przyczep o dop. masie całkowitej min. 10 t., ze złączami elektrycznymi i pneumatycznymi. Zaczep musi posiadać homologację lub certyfikat dopuszczenia. 35 Pojazd należy wyposażyć w wyciągarkę o napędzie elektrycznym zamontowaną z przodu pojazdu, o sile uciągu min. 7 t. z liną o długości, co najmniej 30m, zgodnie z pkt. 4.2.5.4. Załącznika nr 2 do Rozporządzenia MSWIA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) z póżn zm. Wyciągarka wyposażona w układ sterowania, rolkową prowadnicę liny oraz pokrowiec. 36 Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy, z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. 37 Układ hamulcowy pojazdu wyposażony w system ABS. Pojazd wyposażony w hamulec wydechowy. II. Zabudowa pożarnicza 1 Zabudowa pożarnicza wykonana w całości z materiałów kompozytowych, jako konstrukcja samonośna ze zintegrowanymi zbiornikami wody i piany, o nieograniczonej odporności antykorozyjnej. Wewnętrzne poszycia skrytek wyłożone anodowaną blachą aluminiową. Podłoga skrytek wyłożona gładką blachą kwasoodporną bez progu, ze spadkiem umożliwiającym odprowadzenie wody na zewnątrz. Rodzaj zabudowy potwierdzony w świadectwie dopuszczenia. 2 Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym, wyposażony w oświetlenie przestrzeni roboczej. 3 Drabina do wejścia na dach, umieszczona po prawej stronie, wykonana z materiałów nierdzewnych, składana na czas transportu. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym, w górnej części drabinki poręcze ułatwiające wchodzenie. 4 Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi w układzie 3+3+1, wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz musi pasować do wszystkich zamków. 5 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie typu LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki, w kabinie kierowcy zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek. 6 Pojazd musi posiadać punktowe oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od pojazdu. 7 Pojazd należy oznakować numerami operacyjnymi na podstawie wytycznych KG PSP. Dane do oznakowania zostaną przekazane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8 Szuflady i wysuwane tace muszą automatycznie blokować się w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). 9 Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 10 Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 11 Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 12 Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 13 Zbiornik wody wykonany z materiału kompozytowego, zbiornik zintegrowany z zabudową, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. - zbiornik posiada właz rewizyjny, - pojemność zbiornika nie mniejsza niż 5 m3, - nadciśnienie testowe 20 kPa. 14 Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, - wykonany z materiału kompozytowego, odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, - zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu, - zintegrowany ze zbiornikiem wody. 15 Autopompa dwuzakresowa, zamontowana z tyłu pojazdu w zamkniętym żaluzją przedziale posiadającym niezależne ogrzewanie i oświetlenie. 16 Autopompa o parametrach nie mniejszych niż 3200 dm3/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa (dla głębokości ssania 1,5 m) i 250 dm3-min. przy ciśnieniu 4 MPa wraz z układem wodno-pianowym wyposażonym w system sterowania umożliwiający: - regulację automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, - automatyczne dozowanie środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy umożliwiające uzyskanie stężeń min. 1, 3 lub 6%. Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie środków gaśniczych na stopniu niskiego i wysokiego ciśnienia, wyklucza się rozwiązanie pozwalające na odłączenie stopnia wysokiego ciśnienia. 17 Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby, parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 18 Samochód wyposażony w jedną linię szybkiego natarcia wysokociśnieniową o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. 19 Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża, zwijadło wyposażone w napęd elektryczny oraz awaryjny ręczny. Zwijadło z układem przedmuchu za pomocą sprężonego powietrza. 20 Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min. 4 nasad tłocznych 75, po 2 z każdej strony, zlokalizowanych w tylnej części nadwozia, wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia i działka wodno-pianowego oraz instalacji zraszaczowej. Autopompa wyposażona w wewnętrzne kanały grzewcze, umożliwiające ogrzewanie płaszczem wodnym z układu chłodzenia silnika z możliwością wyłączenia w okresie letnim. 21 Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 22 Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 s. 23 W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika. 24 Zbiornik wody wyposażony w min. 2 nasady 75 ( po 1 z każdej strony tylnej części pojazdu ) z zaworem kulowym do napełniania z hydrantu (wlot do napełniania musi posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika tym wylotem) oraz automatyczny zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 25 Podwozie wyposażone w instalację zraszaczową - min. 4 zraszacze o wydajności 50 -100 dm3-min przy ciśnieniu 8 bar. 26 Wszystkie elementy układu wodno-pianowego i układu neutralizacji muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 27 Konstrukcja układu wodno- pianowego musi umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu, co najwyżej dwóch zaworów. 28 Przedział autopompy musi być wyposażony dodatkowo w system ogrzewania powietrznego tego samego producenta co zamontowany w kabinie, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do -25°C, działający niezależnie od pracy silnika. 29 Na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację autopompy. 30 Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy, automatyczny, zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o mocy 2000 W (2 x 1000 W). Wysokość nie mniejsza niż 6 m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w pionie oraz poziomie w obie strony, sterowanie za pomocą pilota połączonego przewodem długości minimum 3m. 31 Do zasilania najaśnic zamontowany agregat prądotwórczy o mocy min. 2,2 kW, zabezpieczony przed przeciążeniami. 32 Pojazd należy wyposażyć w działko wodno- pianowe o regulowanej wydajności 3200 l-min, zamontowane na dachu zabudowy, w jej tylnej części. Zakres obrotu działka w płaszczyźnie poziomej wynoszący 360°, a w płaszczyźnie pionowej - od kąta ujemnego limitowanego obrysem pojazdu, do co najmniej 65°. Maksymalny zasięg rzutu wynoszący nie mniej niż 50 m. Działko musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP. 33 W pojeździe zamontowana kamera termowizyjna o następujących parametrach: 33.1 Waga kamery gotowej do pracy (z akumulatorami): max. 1400 g 33.2 Stopień ochrony obudowy: min. IP 67 33.3 Odporność na upadek z wysokości: min. 2 m 33.4 Kamera jest niezatapialna 33.5 Kamera posiada funkcję punktowego pomiaru temperatury 33.6 Kamera umożliwia noszenie i trzymanie bez stosowania dodatkowych uchwytów i pasków bocznych 33.7 Kamera umożliwia nagrywanie obrazu na nośniku pamięci (karcie SD) 33.8 Moduł nagrywania i nośnik pamięci są zintegrowane bezpośrednio z kamerą (bez konieczności stosowania dodatkowych modułów lub uchwytów) 33.9 Kamera jest przystosowana do rozbudowy o funkcję bezprzewodowej transmisji obrazu 33.10 Kamera umożliwia nagrywanie obrazu na nośniku pamięci zintegrowanym z kamerą 33.11 Kamera posiada funkcję zamrożenia (zatrzymania) obrazu na wyświetlaczu 33.12 Czas ciągłego nagrywania obrazu (zapisu video): min 6 godz. filmu 33.13 Wyświetlacz wykonany w technologii TFT o przekątnej: min. 3,5 33.14 Wyświetlany obraz wskazuje: uruchomioną funkcję nagrywania, stan rozładowania akumulatorów, wartość temperatury pomierzonej, uruchomioną funkcję powiększenia (ZOOM) 33.15 Matryca - sensor: niechłodzony mikrobolometr - VOX 33.16 Rozdzielczość: min. 320 x 240 33.17 ZOOM (powiększenie): min. 2 - 4 razy 33.18 Zakres widma: 8-14um 33.19 Liczba trybów pracy: min. 5 33.20Tryby pracy: automatyczne wyszukiwanie ciepła, automatyczne wyszukiwanie zimna, tryb pełnego koloru 33.21 Kamera posiada możliwość zmiany polaryzacji obrazu z (ciepło na biało) na (ciepło na czarno) 33.22 Ładowanie akumulatorów odbywa się bez konieczności wyjmowania z obudowy kamery 33.23 Czas ciągłej pracy kamery po włączeniu (bez zmiany akumulatorów): min. 6 h 33.24 Gotowość do pracy - czas uruchomienia: max. 3 s 33.25 Ilość cykli ładowania akumulatorów (żywotność akumulatorów): min. 5000 33.26 Czas pełnego naładowania akumulatorów: max. 70 min 33.27 Kamera jest wyposażona w akumulatory nie emitujące gazów palnych-wybuchowych podczas ładowania-rozładowywania 33.28 Kamera jest dostarczana z walizką ochronną, osłoną termoizolacyjną zabezpieczającą przed działaniem bardzo wysokiej temperatury, oprogramowaniem umożliwiającym zgrywanie obrazu na dysk komputera, paskiem do zawieszenia kamery na szyi, ładowarką sieciową 230 V AC, instrukcją obsługi w j. polskim IV. Pozostałe wymagania 1. Pojazd należy wyposażyć w mocowania dla sprzętu wyszczególnionego w Wymaganiach szczegółowych dla samochodów ratowniczo- gaśniczych KGPSP- CNBOP- czerwiec 2002 V. Wymagania dla ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego, załoga 1+5, pojemność zbiornika na wodę 4000 dm3 tablica nr 1. Wyposażenie pożarnicze, z wyjątkiem sprzętu ujętego w niniejszej Specyfikacji technicznej, zostanie dostarczone przez Zamawiającego Wykonawcy w celu bezpłatnego zamocowania w uzgodnionym terminie. 2 Zabudowa pożarnicza oraz urządzenia dodatkowe na stałe związane z pojazdem powinny być oznakowane w sposób pozwalający na ich jednoznaczną identyfikację (podanie przynajmniej następujących danych: pełnej nazwy producenta, typu, numeru seryjnego, roku produkcji). 3 Pojazd wyposażony co najmniej w 1 klin pod koła, zestaw narzędzi naprawczych, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową, kamizelkę ostrzegawczą. 4 Do pojazdu należy dołączyć instrukcje obsługi pojazdu, urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe w języku polskim. 5 Gwarancja: - ogólna na pojazd wraz z wyposażeniem 24 miesiące, - na zabudowę pożarniczą oraz układ wodno - pianowy 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wawrzaszek ISS Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Leszczyńska 22, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 799200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.