eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Śląski › wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z malowaniem pomieszczeń szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

POZYCJA 33836

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzów Śląski: wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z malowaniem pomieszczeń szkolnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gorzów Śląski, do kontaktów: Maria Czuczułaszwili, Marcin Grabowski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505715 w. 57, fax 034 3594004, e-mail: um@gorzowslaski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gorzowslaski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z malowaniem pomieszczeń szkolnych 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimazjum w Gorzowie Śląskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z malowaniem pomieszczeń szkolnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymogów określonych w art. 22 ustawy P.z.p. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.44.24.00 - 45.44.24.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie Nr 1 - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, polegająca na wymianie przewodów oświetleniowych i punktów świetlnych, zgodnie z projektem technicznym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Zadanie Nr 2 - malowanie pomieszczeń wewnętrznych farbą emulsyjną oraz lamperii olejnych i tynków żywicznych. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3 od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - do zadania Nr 1 o którym mowa w pkt III SIWZ - 5000 PLN, - do zadania Nr 2 o którym mowa w pkt III SIWZ - 2000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 Do zadania Nr 1 udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej na kwotę powyżej 250 000 zł, zał. Nr 3 do SIWZ. Do zadania Nr 2 udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na malowaniu pomieszczeń wewnętrznych o kwocie powyżej 50 000 zł, zał. Nr 3 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena oferty będzie oparta na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu w celu potwierdzenia spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ b. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ c. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu f. do zdania Nr 1 udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej na kwotę powyżej 250 000 zł, zał. Nr 3 do SIWZ Do zadania Nr 2 udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegającej na malowaniu pomieszczeń wewnętrznych na kwotę powyżej 50 000 zł, zał. Nr 3 do SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy partner konsorcjum składa dokumenty określone w punkcie III.2.B, III.2.C, III.2.D,III.E oddzielnie, pozostałe dokumenty składane są razem. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 07.08.2007. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, pokój nr 27 (sala USC).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej 1) Krótki opis: Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej polegająca na wymianie przewodów oświetleniowych i punktów świetlnych, zgodnie z projektem technicznym. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 od podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Malowanie pomieszczeń szkolnych - wewnętrznych 1) Krótki opis: Malowanie pomieszczeń wewnętrznych farbą emulsyjną oraz lamperii olejnych i tynków żywicznych. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.44.24.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 od podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.