eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Dzierzkowice: Odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice
Numer ogłoszenia: 338364 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Powierzchnia gminy Dzierzkowice - 87,2km2 Łączna liczba mieszkańców Gminy Dzierzkowice według ewidencji ludności wynosi 5491- stan na 01.10.2014r Powyższe dane o ilości osób zamieszkujących mogą ulec zmianie (ruch ludności), jak również liczba nieruchomości w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków, lub wyludnienia i rozbiórki budynków mieszkalnych istniejących. Przewiduje się w trakcie trwania zamówienia wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady ? 10%. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie przez wykonawcę w ramach złożonej oferty odbiór i transport odpadów komunalnych z miejscowości, punktów adresowych, o utrudnionym dojeździe samochodu śmieciarki. Dotyczy to miejscowości o niekorzystnym ukształtowaniu terenu i położeniu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w oddaleniu od utwardzonej drogi publicznej, m.in. kolonijnej zabudowy itp. Wykonawca zorganizuje sobie odbiór odpadów w taki sposób aby pojemniki z odpadami były dostarczone z posesji do drogi publicznej po której swobodnie może poruszać się samochód śmieciarka. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne - 1350. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest odebrać w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r. następujące rodzaje odpadów komunalnych: a) zmieszane niesegregowane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 630 Mg tj. około 26,25 Mg miesięcznie) b) odpady selektywnie zebrane (szacunkowa ilość - 220 Mg tj. około 9,16 Mg miesięcznie, papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe Tetra Pak, metale, szkło i opakowania szklane). 3. Odpady zgromadzone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( dalej PSZOK) usytuowanym w miejscowości: Terpentyna 176 plac Spółdzielni Kółek Rolniczych w Dzierzkowicach a) odpady wielkogabarytowe, b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) baterie i akumulatory, d) zużyte opony samochodowe, ciągnikowe i z maszyn rolniczych, e) odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. siding, pokrycie dachowe, papa, blacha, tworzywa sztuczne z wyjątkiem azbestu, stolarka okienna i drzwiowa, szkło okienne, gruz budowlany, itp. f) chemikalia ( farby, lakiery, żywice, rozpuszczalniki itp.) g) przeterminowane leki, h) opakowania po środkach ochrony roślin, środki ochrony roślin, i) worki po nawozach mineralnych, sznurki z prasy, przepracowany olej silnikowy i opakowania po olejach. Odbiór odpadów wymienionych w ust. 2 i 3 należy przeprowadzać w sposób zapobiegający ich zmieszaniu. Odbiór odpadów z PSZOK następować ma po każdorazowym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,14 m3, 0,24 m3, 1,1m3, 2,5 m3, KP-7 cmentarz ( odpady zmieszane), oraz workach 120 l z folii polietylenowej LDPE lub HDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (co najmniej 60 ?m) przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny - frakcja sucha 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania wszystkich odebranych odpadów komunalnych, do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Kraśniku. 2) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych (odpady zmieszane) gromadzone w pojemnikach, oraz gromadzonych w sposób selektywny w workach - raz ma miesiąc Dla nieruchomości niezamieszkałych m.in. cmentarze, gdzie odpady są wytwarzane sezonowo lub w ilościach nie wymagających comiesięcznego odbioru, odbiór dokonywany będzie na zgłoszenie telefoniczne, lub e-mailem przez właściciela nieruchomości, lub zarządcę jednak nie mniej niż 2 razy w roku. Odbiór będzie wykonany w ciągu trzech dni od faktu zgłoszenia. 3) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez wykonawcę i zamawiającego harmonogramem wywozu. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody zamawiającego, a wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zmienionych harmonogramów uwzględniających wszystkie zmiany w odniesieniu do nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że odpady zostały odebrane w terminie niezgodnym z harmonogramem, zamawiający pomniejszy należność, wynagrodzenie za odbiór i transport odpadów odebranych po terminie o 10% wartości faktury wystawionej za miesiąc w którym wystąpiło uchylenie w stosunku do harmonogramu. 4) Pojemniki o wyżej wskazanych pojemnościach zapewniają podmioty wytwarzające odpady tj. właściciele nieruchomości. 5) Worki przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny zapewnia Wykonawca. a) worki 120 l z folii polietylenowej LDPE lub HDPE o grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość worków, co najmniej 60 ?m, wykonawca przekazuje właścicielom nieruchomości, gospodarstwom domowym w terminie do dnia 15 stycznia 2015r. - 3 sztuki dla każdego gospodarstwa, lub nieruchomości oraz pozostawienie w Urzędzie Gminy w Dzierzkowicach rezerwowe worki na frakcję suchą w ilość 100 szt. b) sukcesywne uzupełnienie worków po każdorazowym odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie na zasadzie wymiany, poprzez m.in. pozostawienie nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych z odpadami, przy pojemnikach usytuowanych na nieruchomości, c) worki na odpady komunalne przekazywane przez wykonawcę mieszkańcom, mają być oznaczone informacją zawierającą dane wykonawcy ( nazwa, adres, numer telefonu) oraz informację na jakie odpady są przeznaczone. 5. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach złożonej oferty, do odbioru i transportu odpadów gromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dzierzkowicach, usytuowanego miejscowości: Terpentyna 176 plac Spółdzielni Kółek Rolniczych w Dzierzkowicach Dotyczy to następujących rodzajów odpadów: a) odpady wielkogabarytowe, b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) baterie i akumulatory, d) zużyte opony samochodowe, ciągnikowe i z maszyn rolniczych, e) odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. siding, pokrycie dachowe, papa, blacha, tworzywa sztuczne z wyjątkiem azbestu, stolarka okienna i drzwiowa, szkło okienne, gruz budowlany, itp. f) chemikalia ( farby, lakiery, żywice, rozpuszczalniki itp.) g) przeterminowane leki, h) opakowania po środkach ochrony roślin, środki ochrony roślin, i) worki po nawozach mineralnych, sznurki z prasy, przepracowany olej silnikowy i opakowania po olejach. Odbiór dokonywany będzie okresowo - nie częściej niż raz na kwartał lub po zgromadzeniu takiej ilości odpadów aby racjonalnie wykorzystać środki transportowe będące w dyspozycji wykonawcy. 6. Obowiązkiem wykonawcy będzie utrzymanie w należytym porządku miejsca wokół wystawionych do odbioru pojemników, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie zamawiającemu ( jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków). 7. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, wykonawca odbierze odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadomi o tym gminę, sporządzając na tę okoliczność dokumentację, np. pisemna informacja, oświadczenie, zdjęcie itp. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, dokumentów wagowych wraz z fakturą za dany miesiąc. 9. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645) i zgodnie z Planem gospodarki odpadami województwa lubelskiego. 10. Wykonawca zgodnie z art. 9 lit n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm.) zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Dzierzkowice w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera a) informację o masie odebranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b) liczbę gospodarstw, nieruchomości , od których zostały odebrane odpady komunalne, c) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy nie gromadzą selektywnie odpadów. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do następujących czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, najpóźniej 10 dni po upływie miesiąca, którego informacja dotyczy, zawierających dane o ilości, wielkości i miejscu opróżnionych pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilości odebranych worków z odpadami segregowanymi z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Dzierzkowice, b) przekazywania zamawiającemu po dokonaniu odbioru najpóźniej 10 dni od chwili dokonania odbioru odpadów z PSZOK, informacji o ilości, rodzaju odpadów odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dzierzkowicach, usytuowanego na plac Spółdzielni Kółek Rolniczych w Dzierzkowicach. c) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań dotyczących masy poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz z kartami ich przekazania lub fakturą/mi poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty te wykonawca zobowiązany jest przekazać najpóźniej 14 dni po upływie miesiąca, którego sprawozdanie dotyczy, d) w przypadku nie dotrzymania wymienionych terminów naliczane będą kary w wysokości 100 złotych za każdy dzień zwłoki. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie z przepisami prawa w szczególności: ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 z poźn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, Plan gospodarki odpadami województwa lubelskiego (uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012r.), uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Dzierzkowice ( uchwała nr XX/125/2013 Rady Gminy Dzierzkowice z dnia 20.02.2013r.) 11. Reklamacje w szczególności mogą dotyczyć: nie odebrania odpadów, nie dostarczenia warków na frakcję suchą lub dostarczenia worków na frakcję suchą w ilości mniejszej niż wystawione do odbioru worki, uszkodzenia pojemnika, nie odstawienie pojemnika w miejsce wystawienia pojemnika do odbioru, uwag i zarzutów dotyczących sposobu i jakości wykonywania usługi odbioru odpadów przez Wykonawcę. 12. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji najpóźniej w następnym dniu roboczym od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po zrealizowaniu reklamacji powiadomić Zamawiającego pisemnie o sposobie załatwienia reklamacji. 13. Wykonawca w zakresie wyposażenia, utrzymania pojazdów i urządzeń technicznych zapewniających bezpieczny i sprawny odbiór wszystkich odpadów komunalnych stałych oraz zaplecza lokalowego powinien: - dysponować pojazdami wyposażonymi w system GPS, - co najmniej dwoma pojazdami bezpylnymi przystosowanymi do odbierania zamieszanych odpadów komunalnych typu śmieciarka spełniającymi normę emisji spalin minimalnie EURO 4, - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin minimalnie EURO 4, - co najmniej jeden pojazdem bez funkcji kompaktującej, - na dysponować pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych stałych, oraz pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu z terenu, z którego będą odbierane odpady, tj. miejscowości o utrudnionym dojeździe np. zabudowa kolonijna, górzysty teren itp., - czytelnie oznakowanymi nazwą firmy, danymi adresowymi i numerem telefonu, zapewnić należyty stan techniczny, sanitarny i porządkowy pojazdów, wyposażenia i zaplecza technicznego, zgodnie z obowiązującymi rozwiązaniami prawnymi (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r Dz. U. 2013, poz. 228 wraz z przepisami wykonawczymi), - przestrzegać porządku i czystości w miejscach opróżniania pojemników ( drogi publiczne, place, posesje itp.), zapewnić warunki lokalowe i techniczne do zabezpieczenia prowadzonej dokumentacji związanej z gospodarowaniem odpadami i współpracą z gminą Dzierzkowice w tym zakresie, nie odbierać odpadów komunalnych zleconych przez zamawiającego wspólnie z odpadami z innych gmin, a także nie mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Stwierdzenie takiego faktu spowoduje odstąpienie od umowy i wykreślenie z rejestru działalności regulowanej, 14. Wykonawcę obowiązuje się przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy Dzierzkowice do poddania się kontroli przez pracownika Zamawiającego czy środek transportu przeznaczony do odbioru odpadów komunalnych jest pusty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuję od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Posiadają aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. poz.21). b) Posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dzierzkowice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali, lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą w szczególności na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy, o łącznej masie odebranych odpadów nie mniej niż 800 Mg. Masa odebranych odpadów może być łączona z dwóch, trzech gmin. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających w szczególności na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie. W wykazie tym musi być wykazana usługa, która potwierdzi spełnienie ww. warunku udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia i główne usługi ( w ocenie wykonawcy) związane z przedmiotem niniejszego zamówienia które wykonawca wykonał, wykonuje ( § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) oraz spełnienia warunku dysponowania (wykaz sprzętu): - co najmniej dwoma pojazdami bezpylnymi przystosowanymi do odbierania zamieszanych odpadów komunalnych typu śmieciarka spełniającymi normę emisji spalin minimalnie EURO 4, - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin minimalnie EURO 4, - co najmniej jeden pojazdem bez funkcji kompaktującej, ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku , oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 400 tys. zł Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany (zmniejszenie, bądź zwiększenie zakresu) ilości odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych objętych umową, które zostały podane szacunkowo, orientacyjnie dla obliczenia ceny, w przypadku gdy stan faktyczny będzie inny niż to oszacowano w sytuacji m.in. zmiany ilości nieruchomości. Zwiększenie zakresu rzeczowego nie może być wyższe niż 10% zamówienia podstawowego Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Przewidziane wyżej zmiany postanowień umowy nie wymagają wprowadzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice pierwsze piętro pok. nr 5. Opłata w wysokości 50,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice ( kancelaria I piętro pokój nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.