eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Śrem: Dostawa mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
Numer ogłoszenia: 338357 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim , ul. Owocowa 8, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2834421, faks 061 2834481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych według poniższego wykazu: Lp. Nazwa asortymentu ( mięs i wędlin ) Ilość w kg/szt 1. Biała 380 kg 2. Belwederska 50 kg 3. Boczek faszerowany 100 kg 4. Boczek wędzony parzony 75 kg 5. Cesarska z indyka 85 kg 6. Filet z kurczaka świeży 600 kg 7. Flaki wieprzowe gotowe 300 kg 8. Golonkowa 200 kg 9. Kaszanka 300 kg 10. Kości wędzone 35 kg 11. Kurczak świeży 500 kg 12. Łopatka b/k 800 kg 13. Łopatka kons. Prasowana 75 kg 14. Metka łososiowa 150 kg 15. Mielonka 210 kg 16. Mięso mielone garmażer. 100 kg 17. Mięso gulaszowe 300 kg 18. Mortadela 80 kg 19. Ogonówka 150 kg 20. Parówka cienka 200 kg 21. Parówka gruba 500 kg 22. Parówka w sztucznym jelicie 100 kg 23. Pasztet 150 kg 24. Piastowska 150 kg 25. Pieczeń rzymska 150 kg 26. Piwna 100 kg 27. Pieczeń z indyka 150 kg 28. Polędwica drobiowa 200 kg 29. Porcje rosołowe 400 kg 30. Przysmak śniadaniowy 150 kg 31. Salceson biały 100 kg 32. Salceson ozorkowy 100 kg 33. Schab b/k 250 kg 34. Smalec 50 kg 35. Słonina 20 kg 36. Stópki wieprzowe 80 kg 37. Szynka drobiowa 100 kg 38. Szynka gotowana 200 kg 39. Szynka konserwowa 120 kg 40. Szynkowa 160 kg 41. Śląska 500 kg 42. Tostowa 100 kg 43. Tyrolska 100 kg 44. Udka 300 kg 45. Wątrobianka 100 kg 46. Wątróbka drobiowa 50 kg 47. Złota 80 kg 48. Zielonogórska 150 kg 49. Zwyczajna 200 kg 50. Żeberka paski 450 kg 51. Puszka 300g - konserwa turystyczna 300 szt 52. Golonka delikatesowa 80 kg Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień Zamawiającego, przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną (nie dłużej niż 24 godz. od dnia otrzymania zamówienia). W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość I rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia mogą być składane codziennie w godzinach od 8:00-13:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp. e. oraz Wykonawcy, którzy spełnią warunki SIWZ oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w VI punkcie SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim, ul. Owocowa 8, 63-100 Śrem, pokój nr 18..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim, ul. Owocowa 8, 63-100 Śrem, pokój nr 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.