eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Stary Sącz: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 338332 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu niżej wymienionych szlaków zrywkowych, znajdujących się w: I. Oddziale 82 i 83 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna - stanowiący cześć 1 przedmiotu zamówienia, a. Do rogatki 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 12,25 m3 2. Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi 60 cm -8 m 3. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe -1,44m3 4. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 60 cm -8m 5. Wykonanie okładzin kamiennych o grubości 25-40 cm, w wykopach i nasypach, kamień łamany - wykonanie umocnień na wlotach i wylotach z przepustów -6,9m3 6. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ręcznie, grunt kategorii III-IV -340m2 7. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm -340m2 b. Szlak od rogatki 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -796,25m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 30 cm -25m 3. Sączki podłużne ceramiczne, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 100 cm -35m 4. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -15m3 5. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 80 cm -10m 6. Różne konstrukcje drewniane, z wyrębami, z belek - zabudowa kaszycowa przepustu -6,8m3 7. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV -4060m2 8. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -3080m2 9. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z belek - wykonanie wodposustów z pojedynczej belki -5,943m3 II. Oddziale 41a leśnictwa Rożnów - stanowiący cześć 2 przedmiotu zamówienia, 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -72m3 2. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe -1,08m3 3. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 60 cm -6m 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV -1731m2 5. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -1731m2 6. Różne konstrukcje drewniane, z wyrębami, z belek - wykonanie wodosputu z pojedynczej belki -2,972m3 III. Oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec - stanowiący cześć 3 przedmiotu zamówienia, 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 110,25m3 2. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 252m3 3. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 30 cm - 15m 4. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe - 0,72m3 5. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 40 cm - 6m 6. Wykonanie okładzin kamiennych o grubości 25-40 cm, w wykopach i nasypach, kamień łamany - 2,4m3 7. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - 1260m2 8. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 945m2 9. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z belek - wykonanie wodposustów z pojedynczej belki - 1,857m3.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) na część pierwszą - 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100); b) na część drugą - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100); c) na część trzecią - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). Przy ubieganiu się o całość zamówienia wadium wynosi 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat n-ctwa) w terminie złożenia oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 21 października 2014 roku do godziny 1000 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz. 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do dnia 21 października 2014 roku do godziny 1000 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogu w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto - każdej z usług remontu szlaku zrywkowego - nie mniejszej niż 50% całkowitej kwoty ofertowej brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany kurs waluty ogłoszony przez Narodowy Bank Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, Sekretariat-pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie terminu realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. 2) Wskazane powyżej terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, po obustronnym uzgodnieniu, w przypadku: a) zmiany spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie usług, w szczególności: 1. klęski żywiołowe; 2. wysoki stan wód powierzchniowych spowodowany opadami atmosferycznymi; 3. utrzymujące się niskie temperatury i pokrywa śnieżna; 4. rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu; 5. wystąpienie innych zagrożeń uszkodzenia dróg dojazdowych w wyniku transportu materiałów. b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie usług przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie;. c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów PZP; d) zmiany sposobu spełnienia świadczenia co może spowodować zmianę terminu realizacji zamówienia lub zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) Warunki dokonania zmiany: a) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 4.2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o udokumentowany przez Wykonawcę okres trwania tych okoliczności tj. przedstawienie planowanego harmonogramu prac oraz rzeczywistego wykazu dni roboczych w których zaszły wspomniane powyżej okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, b) niezależnie od okresu trwania okoliczności wymienionych powyżej w pkt 4.2) SIWZ - przedłużenie terminu umowy o którym mowa powyżej w pkt 4.3)a) SIWZ - nie może wybiegać poza datę (przekraczać) 20 grudnia 2014 roku. 4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) Sposób inicjowania zmian - z pisemnym wnioskiem (zawierającym uzasadnienie, stosowne opinie, notatka służbowa, protokół konieczności itd.) o dokonanie zmiany postanowień umowy występuję odpowiednio Zamawiający do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego. b) Wyżej wymieniony wniosek o dokonanie zmian wymaga zgody Zamawiającego. W zakresie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom: 1) Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Procedurę dopuszczenia podwykonawcy do realizacji zamówienia (w tym m.in. warunki jakie musi spełniać podwykonawca, elementy jakie muszą się znaleźć w umowie pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą tryb odsunięcia podwykonawcy od realizacji zamówienia), sposób rozliczania za usługi objęte podwykonawstwem oraz odpowiedzialność wykonawcy za usługi wykonywane przy pomocy podwykonawcy określa wzór umowy na realizację zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. W zakresie opisu kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1) Jedynym kryterium oceny oferty przedmiotu zamówienia jest cena ofertowa = 100%. 2) Ze względu na neutralność podatku od towarów i usług (dalej VAT), sprawiającą, że VAT podczas realizacji przedmiotu zamówienia nie stanowi dla Zamawiającego elementu kosztu (nakładu) za najkorzystniejszą cenę uważa się cenę ofertową netto tj. bez VAT, powiększoną o stawkę VAT określoną w pkt. 12 niniejszego SIWZ. 3) W związku z powyższym - dla zapewnienia porównywalności ofert - cena ofertowa wykonawcy zawierająca cenę ofertową netto równą cenie ofertowej brutto lub cenę ofertową ze stawką VAT inną niż określona w pkt. 12 niniejszego SIWZ, zostanie przez Zamawiającego (na potrzeby wyboru najkorzystniejszej oferty, tj., ceny ofertowej najkorzystniejszej dla Zamawiającego) przeliczona zgodnie z zapisami niniejszego punktu SIWZ. W zakresie pouczenia o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, a wobec ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia także organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 Pzp - przysługują środki ochrony prawne określone w dziale VI Prawa zamówień publicznych, tj. odwołanie wnoszone do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz skarga do sądu. 2) Terminy wnoszenia odwołań określa art. 182 Pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu szlaków zrywkowych, znajdujących się w Oddziale 82 i 83 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiar robót a. Do rogatki 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 12,25 m3 2. Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi 60 cm -8 m 3. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe -1,44m3 4. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 60 cm -8m 5. Wykonanie okładzin kamiennych o grubości 25-40 cm, w wykopach i nasypach, kamień łamany - wykonanie umocnień na wlotach i wylotach z przepustów -6,9m3 6. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ręcznie, grunt kategorii III-IV -340m2 7. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm -340m2 b. Szlak od rogatki 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -796,25m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 30 cm -25m 3. Sączki podłużne ceramiczne, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 100 cm -35m 4. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -15m3 5. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 80 cm -10m 6. Różne konstrukcje drewniane, z wyrębami, z belek - zabudowa kaszycowa przepustu -6,8m3 7. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV -4060m2 8. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -3080m2 9. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z belek - wykonanie wodposustów z pojedynczej belki -5,943m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu szlaków zrywkowych, znajdujących się w Oddziale 41a leśnictwa Rożnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III -72m3 2. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe -1,08m3 3. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 60 cm -6m 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV -1731m2 5. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -1731m2 6. Różne konstrukcje drewniane, z wyrębami, z belek - wykonanie wodosputu z pojedynczej belki -2,972m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu szlaków zrywkowych, znajdujących się w Oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 110,25m3 2. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - 252m3 3. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kategorii III, głębokość ułożenia 30 cm - 15m 4. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe - 0,72m3 5. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 40 cm - 6m 6. Wykonanie okładzin kamiennych o grubości 25-40 cm, w wykopach i nasypach, kamień łamany - 2,4m3 7. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - 1260m2 8. Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni dolna, rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 945m2 9. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z belek - wykonanie wodposustów z pojedynczej belki - 1,857m3 77210000-5 - usługi pozyskiwania drewna 77211000-2 - usługi uboczne związane z pozyskaniem drewna 77231000-8 - usługi gospodarki leśnej 77230000-1 - usługi doraźne dotyczące leśnictwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.