eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 338327 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618018, 017, faks 022 5618017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Warszawie z podziałem na 3 pakiety w niżej wymienionym asortymencie: Pakiet I: Zestawy komputerowe - 30 szt., Monitor LCD 24 - 1 szt., Dyski twarde SAS do serwera x3650 - 4 szt., Konsola LCD z przełącznikiem KVM - 1 szt. Przełącznik KVM z przewodami - 1 szt., Sieciowe dyski zewnętrzne- 2 szt. Streamer zewnętrzny do montażu w szafie 19 cali 1U - 1 szt. Switch 5 -portowy 10 100 1000 zarządzalny - 17 szt. Pakiet II Laserowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne - 4 szt., Laserowa drukarka kolorowa A 3 - 1 szt., Monochromatyczna drukarka laserowa - 6 szt. Pakiet III Monochromatyczna laserowa kopiarko - drukarka A 3 wysokowydajna - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.12.00 - Konsole 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniż-sze warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla pakietu I: co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł. każde, dla pakietu II : co najmniej dwa zamówienia na dostawę drukarek laserowych odpowiadających swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamó-wienia o wartości min. 30.000,00 każde, dla pakietu III: co najmniej trzy zamówienia na dostawę wysoko wydajnej kopiarki odpowiadającej opisowi przedmioty zamówienia w ilości min. 1 szt. każde, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę a w przy-padku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę: dla pakietu I - min. 100.000,00 zł. z terminem ważności na czas realizacji przedmiotu zamówienia, dla pakietu II i III - min. 20.000,00 zł. z terminem ważności na czas realizacji przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu na zasadzie spełnia - nie spełnia czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 44 ustawy w oryginale, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie za-mówienia publicznego określone przez zamawiającego w Części V SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warun-ków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. -Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm. będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 3. Dokumenty na potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i inne dokumenty wynikające z treści SIWZ. 3.1 Zestawienie oferowanych parametrów sprzętu komputerowego wg. załączonego wzoru, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3.2 Zestawienie cen jednostkowych oferowanego sprzętu komputerowego wg. załączonego wzoru, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 3.3 Pełnomocnictwo rodzajowe w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI pkt 1 i dokumenty wymienione w części VI pkt 2 ppkt 2.1 dla, każdego partnera konsorcjum, - pozostałe warunki udziału w postępowaniu wykonawcy występujący wspólnie winni spełnić łącznie. - udzielone pełnomocnictwo liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale, jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, wniesienia wadium w imieniu wykonawców, podpisania umowy, - Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymaga-ne przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców.(Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. Warszawa ul. A. Felińskiego 2 B, 01-513 Warszawa pok. 113 w godz. 8:00- 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B ; 01-513 Warszawa - Recepcja..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.