eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011-2012 NA TERENIE SOŁECTW GMINY GŁUSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Lublin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011-2012 NA TERENIE SOŁECTW GMINY GŁUSK
Numer ogłoszenia: 338300 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011-2012 NA TERENIE SOŁECTW GMINY GŁUSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg, ulic i chodników w sezonie zimy 2011/2012, a w szczególności: zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg i chodników, odśnieżaniu ze śniegu dróg gminnych, osiedlowych i chodników administrowanych przez Gminę Głusk na terenie sołectw gminy Głusk zapewniające ciągłość ruchu drogowego. Usługi polegać będą na: - odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej oraz chodników z kostki brukowej oraz zwalczaniu śliskości dróg o nawierzchni bitumicznej i na chodnikach (w pierwszej kolejności w pobliżu szkół , stromych podjazdów) materiał do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca we własnym zakresie; - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; - zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego . - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi; - innych zdarzeniach zauważonych na drodze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę ( załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ) oraz ceny jednostkowe robót podstawowych będą miały zastosowanie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego robót, rozliczenia z tytułu wykonania części zadania w przypadku odstąpienia od umowy lub rozliczenia robót uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją o zakresie wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym : - zmiany terminu umowy , z możliwością przedłużenia w razie wystąpienia nieprzewidzianych opadów śniegu ; - Zamawiający może w trakcie sezonu zimowego powołać do pracy tylko część sprzętu, jak również zrezygnować całkowicie z prac niektórych rodzajów sprzętu w zależności od kształtowania się warunków pogodowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1 20-388 Lublin pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-388 Lublin Pok. Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych następujących sołectw : Prawiedniki, Kolonia Prawiedniki, Ćmiłów, Mętów, Głuszczyzna, Żabia Wola i Dominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Prawiedniki ,drogi gminne nr 107114 L , 107115 L , 107116 L oraz drogi osiedlowe min. ul. Słoneczna , Księżycowa, Wiśniowa , Polarna, boczna Polarnej, Leśna , Świerkowa oraz drogi bez nazwy będące w administracji Gminy; - Kolonia Prawiedniki droga gminna nr 107114 L po obu stronach drogi powiatowej , droga gminna nr 107116 L ( obok bazy DYŚ ) i dalej za drogą powiatowa w kierunku lasu; - Ćmiłów ul. Wrzosowa , Kwiatów Polnych, Słoneczna ,Rumiankowa, Stokrotki, Chabrowa, Słonecznikowa, Kwiatowa, Kościelna, Konwaliowa ,Jaśminowa ,Willowa , drogi gminne za sklepem i w kierunku Wólki Abramowickiej oraz drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy; - Mętów ,Głuszczyzna droga gminna nr 107111 L ( za rzeką od Żabiej Woli aż do Głuszczyzny) oraz drogi (tzw. groble) obok szkoły ,Strażnicy OSP, ulice Lazurowa, E. Szyszkowicz, Marii Daniec z przyległymi Krótką i Przyjazną , Miłą, Nawojki oraz pozostałe drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy. - Żabia Wola, droga gminna przez wieś (nad rzeką) droga nad polami od ORLIKA) - Dominów, droga przy Zakładzie Poprawczym, nad stawami oraz osiedlowe ul. Wichrowa , Gwiaździsta , droga koło p. Krysy, droga od końcowego linii 3 w kierunku brzózek na prawo i w lewo do ostatnich zabudowań, rondo nawrotowe na końcu asfaltu , Świetlista , droga po płytach w kierunku p. Markiewicza i dalej aż do p. Urbanów - Wólka Abramowicka ul. Barwna, Kwiatów Polskich i boczne; Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012. W tej części zamówienia ,podczas obfitych opadów śniegu dmuchawa byłaby wskazana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych następujących sołectw : Wilczopole Wieś, Wilczopole Kolonia, Majdan Mętowski, Kliny i Kazimierzówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Wilczopole wieś ,droga koło Woźniaka i dalej do Abramowic Kościelnych, droga od Woźniaka w kierunku p. Wojtyły i dalej aż do p. Ogrodnika , droga od powiatówki koło p. Żaka i dalej w dół aż do drogi koło Markiewicza i koło p. sołtys, droga koło p. Maliszewskiej i cała nad polami od p. Goliana do drogi na młyn , - Wilczopole Kolonia, droga koło p. Rybaczka aż do drogi powiatowej, droga gminna koło szkoły w kierunku Majdanu Mętowskiego; - Majdan Mętowski ,droga przez wieś przy remizie OSP , przez wieś od powiatówki koło p. Skórskiego, tartaku ,aż do p. Stachyry , droga boczna w kierunku lasu i przez las do zabudowań Mętowa, droga leśna , droga na wiatrak koło p. Rudzkiego, - Kliny, droga gminna Kliny - Kazimierzówka, droga w kierunku p. Krzywickich, - Kazimierzówka, droga obok kościoła, obok zakładu betoniarskiego w kierunku lasu dalej wzdłuż lasu do drogi i dalej droga obok bazy autobusowej Firmy Gorzel , boczne drogi osiedlowe będące w administracji Gminy. Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012. W tej części zamówienia ,podczas obfitych opadów śniegu dmuchawa byłaby wskazana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie gminnych w następujących sołectwach : Kalinówka, Abramowice Prywatne oraz parking przy Urzędzie Gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Abramowice Prywatne - droga od ul. Sachsów w kierunku powiatówki i dalej prosto w kierunku p. Kowalika, ulica Słoneczna oraz rondo nawrotowe linii 73 - Kalinówka ul. Brzozowa, Kasztanowa, Świerkowa, Akacjowa, Dwie Topole z chodnikiem z kostki , Gajowa, Lipowa, Różana, Orzechowa, Magnoliowa , droga gminna nr 107099 L ( szkolna) z chodnikiem z kostki i dalej w dół w kierunku ogródków działkowych i w kierunku p. Boliboka , w kierunku Pani Żurek (nad ogródkami działkowymi), biała droga ( od końca ścieżki rowerowej do drogi koło AGD, droga gminna ul. Chmielna , droga gminna Kalinówka - Kazimierzówka ( koło Jaremka) oraz droga gminna nad polami od drogi na AGD aż do drogi Kazimierzówka - Kliny , parking wokół Urzędu Gminy oraz pozostałe drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy. Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 300 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.