Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Lublin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011-2012 NA TERENIE SOŁECTW GMINY GŁUSK
Numer ogłoszenia: 338300 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011-2012 NA TERENIE SOŁECTW GMINY GŁUSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg, ulic i chodników w sezonie zimy 2011/2012, a w szczególności: zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg i chodników, odśnieżaniu ze śniegu dróg gminnych, osiedlowych i chodników administrowanych przez Gminę Głusk na terenie sołectw gminy Głusk zapewniające ciągłość ruchu drogowego. Usługi polegać będą na: - odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej oraz chodników z kostki brukowej oraz zwalczaniu śliskości dróg o nawierzchni bitumicznej i na chodnikach (w pierwszej kolejności w pobliżu szkół , stromych podjazdów) materiał do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca we własnym zakresie; - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; - zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego . - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi; - innych zdarzeniach zauważonych na drodze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę ( załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ) oraz ceny jednostkowe robót podstawowych będą miały zastosowanie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego robót, rozliczenia z tytułu wykonania części zadania w przypadku odstąpienia od umowy lub rozliczenia robót uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją o zakresie wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym : - zmiany terminu umowy , z możliwością przedłużenia w razie wystąpienia nieprzewidzianych opadów śniegu ; - Zamawiający może w trakcie sezonu zimowego powołać do pracy tylko część sprzętu, jak również zrezygnować całkowicie z prac niektórych rodzajów sprzętu w zależności od kształtowania się warunków pogodowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1 20-388 Lublin pok. Nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-388 Lublin Pok. Nr 1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych następujących sołectw : Prawiedniki, Kolonia Prawiedniki, Ćmiłów, Mętów, Głuszczyzna, Żabia Wola i Dominów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Prawiedniki ,drogi gminne nr 107114 L , 107115 L , 107116 L oraz drogi osiedlowe min. ul. Słoneczna , Księżycowa, Wiśniowa , Polarna, boczna Polarnej, Leśna , Świerkowa oraz drogi bez nazwy będące w administracji Gminy; - Kolonia Prawiedniki droga gminna nr 107114 L po obu stronach drogi powiatowej , droga gminna nr 107116 L ( obok bazy DYŚ ) i dalej za drogą powiatowa w kierunku lasu; - Ćmiłów ul. Wrzosowa , Kwiatów Polnych, Słoneczna ,Rumiankowa, Stokrotki, Chabrowa, Słonecznikowa, Kwiatowa, Kościelna, Konwaliowa ,Jaśminowa ,Willowa , drogi gminne za sklepem i w kierunku Wólki Abramowickiej oraz drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy; - Mętów ,Głuszczyzna droga gminna nr 107111 L ( za rzeką od Żabiej Woli aż do Głuszczyzny) oraz drogi (tzw. groble) obok szkoły ,Strażnicy OSP, ulice Lazurowa, E. Szyszkowicz, Marii Daniec z przyległymi Krótką i Przyjazną , Miłą, Nawojki oraz pozostałe drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy. - Żabia Wola, droga gminna przez wieś (nad rzeką) droga nad polami od ORLIKA) - Dominów, droga przy Zakładzie Poprawczym, nad stawami oraz osiedlowe ul. Wichrowa , Gwiaździsta , droga koło p. Krysy, droga od końcowego linii 3 w kierunku brzózek na prawo i w lewo do ostatnich zabudowań, rondo nawrotowe na końcu asfaltu , Świetlista , droga po płytach w kierunku p. Markiewicza i dalej aż do p. Urbanów - Wólka Abramowicka ul. Barwna, Kwiatów Polskich i boczne; Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012. W tej części zamówienia ,podczas obfitych opadów śniegu dmuchawa byłaby wskazana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych następujących sołectw : Wilczopole Wieś, Wilczopole Kolonia, Majdan Mętowski, Kliny i Kazimierzówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Wilczopole wieś ,droga koło Woźniaka i dalej do Abramowic Kościelnych, droga od Woźniaka w kierunku p. Wojtyły i dalej aż do p. Ogrodnika , droga od powiatówki koło p. Żaka i dalej w dół aż do drogi koło Markiewicza i koło p. sołtys, droga koło p. Maliszewskiej i cała nad polami od p. Goliana do drogi na młyn , - Wilczopole Kolonia, droga koło p. Rybaczka aż do drogi powiatowej, droga gminna koło szkoły w kierunku Majdanu Mętowskiego; - Majdan Mętowski ,droga przez wieś przy remizie OSP , przez wieś od powiatówki koło p. Skórskiego, tartaku ,aż do p. Stachyry , droga boczna w kierunku lasu i przez las do zabudowań Mętowa, droga leśna , droga na wiatrak koło p. Rudzkiego, - Kliny, droga gminna Kliny - Kazimierzówka, droga w kierunku p. Krzywickich, - Kazimierzówka, droga obok kościoła, obok zakładu betoniarskiego w kierunku lasu dalej wzdłuż lasu do drogi i dalej droga obok bazy autobusowej Firmy Gorzel , boczne drogi osiedlowe będące w administracji Gminy. Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012. W tej części zamówienia ,podczas obfitych opadów śniegu dmuchawa byłaby wskazana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie gminnych w następujących sołectwach : Kalinówka, Abramowice Prywatne oraz parking przy Urzędzie Gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Abramowice Prywatne - droga od ul. Sachsów w kierunku powiatówki i dalej prosto w kierunku p. Kowalika, ulica Słoneczna oraz rondo nawrotowe linii 73 - Kalinówka ul. Brzozowa, Kasztanowa, Świerkowa, Akacjowa, Dwie Topole z chodnikiem z kostki , Gajowa, Lipowa, Różana, Orzechowa, Magnoliowa , droga gminna nr 107099 L ( szkolna) z chodnikiem z kostki i dalej w dół w kierunku ogródków działkowych i w kierunku p. Boliboka , w kierunku Pani Żurek (nad ogródkami działkowymi), biała droga ( od końca ścieżki rowerowej do drogi koło AGD, droga gminna ul. Chmielna , droga gminna Kalinówka - Kazimierzówka ( koło Jaremka) oraz droga gminna nad polami od drogi na AGD aż do drogi Kazimierzówka - Kliny , parking wokół Urzędu Gminy oraz pozostałe drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy. Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 300 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2011/2012..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.