eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni i wjazdów gospodarczych przy ulicy Pięknej, nawierzchni parkingu przy ul. Sikorskiego, oraz nawierzchni i wjazdów gospodarczych w części ulicy Wyspiańskiego w Głownie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Głowno: Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni i wjazdów gospodarczych przy ulicy Pięknej, nawierzchni parkingu przy ul. Sikorskiego, oraz nawierzchni i wjazdów gospodarczych w części ulicy Wyspiańskiego w Głownie
Numer ogłoszenia: 33827 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny w Głownie, ul. Dworska 3, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191035, fax 042 7191035.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni i wjazdów gospodarczych przy ulicy Pięknej, nawierzchni parkingu przy ul. Sikorskiego, oraz nawierzchni i wjazdów gospodarczych w części ulicy Wyspiańskiego w Głownie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni i wjazdów gospodarczych przy ulicy Pięknej, nawierzchni parkingu przy ul. Sikorskiego, oraz nawierzchni i wjazdów gospodarczych w części ulicy Wyspiańskiego w Głownie zgodnie z SIWZ. Zamówienie składa się z 3 części: 1. Materiały budowlane gotowe 2. Kruszywo 3. Cement

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, , spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z potwierdzonym oświadczeniem jego aktualności do dnia złożenia oferty, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 4)Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glowno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Głownie, 95-015 Głowno ul. Dworska 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Głownie ul. Dworska 3, pokój nr 1 (Sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane gotowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka brukowa 8 typ Behaton, szara - 2.115 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton połówka, szara - 30 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton brzegowa, szara - 20 m2 Obrzeże chodnikowe betonowe 100x30x8, szare - 250 szt. Krawężnik betonowy 100x30x15, szary - 810 szt. Krawężnik betonowy łukowy zewnętrzny R 6, szary - 60 szt Krawężnik betonowy łukowy zewnętrzny R 0,5, szary - 10 szt. Płyta betonowa, ażurowa typu EKO 60x40x10 - szara - 2.620 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kruszywo.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo łamane, granit 0 - 63 mm - 570 ton Kruszywo łamane, granit 0 - 32 mm - 570 ton Pospółka nienormowana - 110 ton Piasek uszlachetniony 0 - 2 mm - 515 ton.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cement.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement hutniczy 32,5R - 30 ton.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.12.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.