eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Krapkowice: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice
Numer ogłoszenia: 338252 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Krapkowice w podziale na zadania: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg , na terenie miasta Krapkowice : a) odśnieżanie - powierzchnia dróg - 218 344 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, b) posypywanie - powierzchnia dróg - 86 570 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, c) posypywanie skrzyżowań - powierzchnia skrzyżowań - 18 820 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, d) wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 1km. Zadanie II - Zimowe utrzymanie chodników, placów i parkingów ( odśnieżanie, posypywanie ) na terenie Miasta Krapkowice. Powierzchnia chodników, placów i parkingów - 45290m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie III - Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Gwoździce, Rogów Opolski, Dąbrówka Górna - Powierzchnia dróg do odśnieżania i posypywania : 41 100 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zadanie IV - Zimowe utrzymanie dróg ( odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Żywocice, Steblów, Żużela . Powierzchnia dróg do odśnieżania i posypywania : 54 310 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zadanie nr V - Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Pietna, Ściborowice, Kórnica, Nowy Dwór, Borek - Powierzchnia dróg do odśnieżania i posypywania : 35 900 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu dróg, chodników, placów i parkingów przy użyciu pługów śnieżnych montowanych na samochodach ciężarowych lub ciągnikach. Do odśnieżania chodników, placów i parkingów należy stosować specjalne pługi na małych ciągnikach umożliwiających przejazd chodnikami i ścieżkami pieszo - rowerowymi, a także manewrowanie na parkingach i placach. Do posypywania jezdni i chodników Wykonawca winien jest zapewnić sprzęt do mechanicznego posypywania mieszanką solno - piaskową o zawartości soli w mieszance 4% i 20 %. Urządzenie dozujące rozsypywarki powinno zapewnić uzyskanie wydatków jednostkowych ustalonych normami technologicznymi: - dla środków chemicznych - 10-30 g/m2 - dla materiałów uszorstniających 60 - 150 g/m2 Na czas okresu zimowego należy przewidzieć dyżury które będą pełnione przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego mające na celu koordynacje prac w terenie w porozumieniu z poszczególnymi sołectwami. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również analizowanie prognoz pogodowych i utrzymywanie w stanie gotowości sprzętu do odśnieżania i posypywani dróg i chodników. Na sezon zimowy trwający od listopada do połowy kwietnia należy zaplanować zużycie średnio ok. 490 ton mieszanki solno - piaskowej ( teren miasta i gminy Krapkowice)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: Zadanie nr I - na podwoziu samochodu ciężarowego : -piaskarko-solarka - 2szt. - pług do odśnieżania - 2 szt. -samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 5 t. do wywozu śniegu - 1 szt. - ładowarka do załadunku mieszanki solno-piaskowej - 1 szt. Zadanie nr II : - sprzęt do mechanicznego odśnieżania i posypywania chodników, placów i parkingów - 2 szt. Zadanie nr III, IV, V - na podwoziu samochodu ciężarowego lub ciągnika : - pług do odśnieżania - 1szt. na każde zadanie, - rozsypywarka mieszanki solno-piaskowej - 1 szt. na każde zadanie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wg. załącznika nr 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy, jedynie w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT- wówczas wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 21, na parterze, pokój nr 16C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg , na terenie miasta Krapkowice : a) odśnieżanie - powierzchnia dróg - 218 344 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, b) posypywanie - powierzchnia dróg - 86 570 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, c) posypywanie skrzyżowań - powierzchnia skrzyżowań - 18 820 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, d) Wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 1km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Zimowe utrzymanie chodników, placów i parkingów ( odśnieżanie, posypywanie ) na terenie Miasta Krapkowice. Powierzchnia chodników, placów i parkingów - 45290m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Gwoździce, Rogów Opolski, Dąbrówka Górna - Powierzchnia dróg do odśnieżania i posypywania : 41 100 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - Zimowe utrzymanie dróg ( odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Żywocice, Steblów, Żużela . Powierzchnia dróg do odśnieżania i posypywania : 54 310 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr V - Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie i posypywanie ) na terenie sołectwa Pietna, Ściborowice, Kórnica, Nowy Dwór, Borek - Powierzchnia dróg do odśnieżaniai posypywania : 35 900 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.