To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338184 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Pruszcz: Przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319625 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz, krajowy numer identyfikacyjny
9235105000000, ul.
ul. Główna
33,
86120
Pruszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 562 43 00, faks
52 562 43 02, e-mail
pruszcz@pruszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności. Przebudowywana droga zlokalizowana jest w miejscowości Łowinek działka ewidencyjna nr 3 i 43, arkusz 4, w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Pruszcz. Całkowita długość drogi wynosi 3,0 km, a przebudowa obejmuje 0,83 km w obrębie Łowinek. Droga gminna połączona jest z drogą powiatową nr 1266C droga nr 56-Serock-Łowin-Zbrachlin w miejscowości Łowinek oraz z drogą gminną nr 031120C Serock - Brzeźno w miejscowości Brzeźno. Istniejąca droga stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych w miejscowości Łowinek, jak również dojazd do innych miejscowości. obszar, przez który przebiega przebudowa, nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W liniach rozgraniczających drogi zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące: sieć telekomunikacyjna, sieć energetyczna, sieć wodociągowa. Obecnie droga posiada nawierzchnię twardą z kamiennego bruku oraz utwardzoną kruszywem i żużlem o szerokości od 3,00 do 3,5 m. Pobocza gruntowe. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie następujących prac: - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szer. 3,5 (warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 4 cm) na odcinku 530 mb. (na bruku w km 0+000 do 0+530), - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża na odcinku 300 mb. ( w km 0+530 do 0,830) - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0/31,5 mm, grubość podbudowy: 10 cm na odcinku 300 mb. i szer. 3,6 m ( w km 0+530 do 0,830) - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szer. 3,5 (warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 4 cm) na odcinku 300 mb. (w km 0+530 do 0+830), - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna) na podbudowie o grubości 10 cm po zagęszczeniu, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0/31,5 mm, - wyprofilowanie poboczy gruntowych oraz wykonanie opaski jezdni z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm i szer. 0,5 m (w km 0+000 do 0+830) - założenie rur osłonowych na przewody telekomunikacyjne - dwa przejścia poprzeczne kabla TP Wody opadowe odprowadzane będą powierzchniowo za pomocą pochylenia podłużnego i poprzecznego, tak jak dotychczas na pobocze gruntowe w pasie drogi. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: o NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU UMOWY WYKONAWCA PRZEDŁOŻY ZAMAWIAJĄCEMU: - oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, - oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, o ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZALICZKOWANIA MATERIAŁÓW I ROBÓT. Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: o Wykonawca wykona roboty na podstawie dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot oraz przedmiarów, z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku. o Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji, Ustawą o drogach publicznych i wymaganiami Zamawiającego. Kierować i nadzorować roboty mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. o Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdego uzupełnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. o Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. nr (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) w tym: o przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, o ponosi koszty z tytułu jw., o na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166628.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 234020.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRUSZCZ
więcej: przetargi PRUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.