eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz › Przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338184 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Pruszcz: Przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319625 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz, krajowy numer identyfikacyjny 9235105000000, ul. ul. Główna  33, 86120   Pruszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 562 43 00, faks 52 562 43 02, e-mail pruszcz@pruszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Łowinku - ul. Jedności. Przebudowywana droga zlokalizowana jest w miejscowości Łowinek działka ewidencyjna nr 3 i 43, arkusz 4, w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Pruszcz. Całkowita długość drogi wynosi 3,0 km, a przebudowa obejmuje 0,83 km w obrębie Łowinek. Droga gminna połączona jest z drogą powiatową nr 1266C droga nr 56-Serock-Łowin-Zbrachlin w miejscowości Łowinek oraz z drogą gminną nr 031120C Serock - Brzeźno w miejscowości Brzeźno. Istniejąca droga stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych w miejscowości Łowinek, jak również dojazd do innych miejscowości. obszar, przez który przebiega przebudowa, nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W liniach rozgraniczających drogi zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące: sieć telekomunikacyjna, sieć energetyczna, sieć wodociągowa. Obecnie droga posiada nawierzchnię twardą z kamiennego bruku oraz utwardzoną kruszywem i żużlem o szerokości od 3,00 do 3,5 m. Pobocza gruntowe. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie następujących prac: - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szer. 3,5 (warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 4 cm) na odcinku 530 mb. (na bruku w km 0+000 do 0+530), - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża na odcinku 300 mb. ( w km 0+530 do 0,830) - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0/31,5 mm, grubość podbudowy: 10 cm na odcinku 300 mb. i szer. 3,6 m ( w km 0+530 do 0,830) - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szer. 3,5 (warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 4 cm) na odcinku 300 mb. (w km 0+530 do 0+830), - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna) na podbudowie o grubości 10 cm po zagęszczeniu, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0/31,5 mm, - wyprofilowanie poboczy gruntowych oraz wykonanie opaski jezdni z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm i szer. 0,5 m (w km 0+000 do 0+830) - założenie rur osłonowych na przewody telekomunikacyjne - dwa przejścia poprzeczne kabla TP Wody opadowe odprowadzane będą powierzchniowo za pomocą pochylenia podłużnego i poprzecznego, tak jak dotychczas na pobocze gruntowe w pasie drogi. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: o NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU UMOWY WYKONAWCA PRZEDŁOŻY ZAMAWIAJĄCEMU: - oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, - oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, o ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZALICZKOWANIA MATERIAŁÓW I ROBÓT. Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: o Wykonawca wykona roboty na podstawie dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot oraz przedmiarów, z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku. o Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji, Ustawą o drogach publicznych i wymaganiami Zamawiającego. Kierować i nadzorować roboty mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. o Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdego uzupełnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. o Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. nr (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) w tym: o przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, o ponosi koszty z tytułu jw., o na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT166628.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRAKCJA PRKiI Spółka Akcyjna,  oferty@grupatrakcja.com,  ul. Złota 59 XVIII p.,  00-120,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 234020.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234020.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240005.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.