eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Kościelny › Prowadzenie zajęć logopedycznych i zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych z terenu gminy Janowiec Kościelny w ramach projektu (Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole) - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Janowiec Kościelny: Prowadzenie zajęć logopedycznych i zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych z terenu gminy Janowiec Kościelny w ramach projektu (Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole) - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Numer ogłoszenia: 338092 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janowiec Kościelny , Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6262186, faks 089 6262186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć logopedycznych i zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych z terenu gminy Janowiec Kościelny w ramach projektu (Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole) - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi - prowadzenie zajęć logopedycznych i zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych z terenu gminy Janowiec Kościelny w ramach projektu (Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole). Projekt realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.09.01.01-28-045/11-00 z dnia 12 września 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia prowadzone będą w punktach przedszkolnych działających przy szkołach: Zespole Szkół w Janowcu Kościelnym, Szkole Podstawowej w Waśniewie-Grabowie oraz w świetlicy wiejskiej w Safronce w wymiarze określonym w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę w skład której wchodzą: a) prowadzenie zajęć z dziećmi zgodnie z opracowanym przez Koordynatora projektu harmonogramem oraz w oparciu o program zajęć zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, opracowany przez Wykonawcę; b) rzetelne prowadzenie dzienników zajęć zgodnie z wzorem i wytycznymi otrzymanymi od Zamawiającego, którego przedstawicielem jest Koordynator projektu; c) udział w badaniach monitorujących efektywność projektu; d) systematyczna ocena postępów dzieci; e) ścisła współpraca z koordynatorem projektu; f) zapewnienie możliwości kontroli przebiegu procesu edukacyjnego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SIWZ oraz projekcie umowy o której mowa w punkcie VI.1.5 SIWZ. 4) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Do ceny oferty należy wliczyć własny transport do miejsc realizacji projektu na terenie gminy Janowiec Kościelny. 5) Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 6) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że dysponują wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 4 SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie np. referencje, opinie itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wykazania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 4 SIWZ, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 pkt.4 SWIZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 4 SIWZ, o którym mowa w punkcie VI ust.1 pkt.4) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie III.3.4 tj. dysponowania osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć logopedycznych, Zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie/zawodowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie/zawodowe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe w zakresie logopedii. b) posiada doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku logopedy potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lub świadectwem pracy (minimum 3 lata) wraz z potwierdzeniem, że usługi wykonane były należycie np. referencje, opinie itp. c) spełnia warunek, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w punkcie III.3.4 tj. dysponowania osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej, Zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie/zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku rehabilitacja ruchowa lub na kierunku wychowanie fizyczne (o ile w trakcie studiów odbyły zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej w wymiarze co najmniej 60 godz.) lub wykształcenie wyższe magisterskie/zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku innym niż rodzaj prowadzonych zajęć oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej. b) posiada doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej lub na stanowisku nauczyciela wychowania fizycznego, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lub świadectwem pracy (minimum 3 lata) wraz z potwierdzeniem, że usługi/praca wykonane były należycie np. referencje, opinie itp. c) spełnia warunek, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 3 i 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 4, o którym mowa w pkt. VI ust.1 pkt.4 SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. VI ust.1 pkt.4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 SIWZ, 2. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym ul. Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny; sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym ul. Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole, realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.09.01.01-28-045/11-00 z dnia 12.09.2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia logopedyczne w punktach przedszkolnych w Janowcu Kościelnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje realizację łącznie 292 godzin zajęć logopedycznych w punktach przedszkolnych w Janowcu Kościelnym Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo w każdym punkcie przedszkolnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia logopedyczne punktach przedszkolnych w Waśniewie-Grabowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje realizację łącznie 292 godzin zajęć logopedycznych w punktach przedszkolnych w Waśniewie- Grabowie Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo w każdym punkcie przedszkolnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne w punkcie przedszkolnym w Safronce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje realizację łącznie 164 godzin zajęć logopedycznych w punkcie przedszkolnym w Safronce. Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Janowcu Kościelnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje realizację łącznie 292 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Janowcu Kościelnym. Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo w każdym punkcie przedszkolnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Waśniewie-Grabowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 obejmuje realizację łącznie 292 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Waśniewie- Grabowie. Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo w każdym punkcie przedszkolnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w punkcie przedszkolnym w Safronce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 obejmuje realizację łącznie 164 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej w punkcie przedszkolnym w Safronce. Częstotliwość zajęć: 1 godzina tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.