eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa budynku administracyjnego z przeznaczeniem na Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z dobudową szybu windowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3-ego Maja 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Bielsk Podlaski: Przebudowa budynku administracyjnego z przeznaczeniem na Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z dobudową szybu windowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3-ego Maja 17
Numer ogłoszenia: 338090 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim , ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7300180,81,82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup-bielsk.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego z przeznaczeniem na Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z dobudową szybu windowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3-ego Maja 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych przebudową budynku administracyjnego z przeznaczeniem na Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz dobudową szybu windowego oraz dostawą i montażem widny w Bielsku Podlaskim 17-100 przy ulicy 3-ego Maja 17 zgodnie z przedmiarami robót, projektami technicznymi, specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla części I: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł) Dla części II: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 2. Wyrażą zgodę na termin płatności nie krótszy niż 10 dni i nie dłuższy niż do 30 dni od daty częściowego odbioru robót i dostarczenia faktury przejściowej wystawionej nie częściej niż raz w miesiącu oraz faktury ostatecznej po dokonaniu odbioru końcowego robót. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: Wykazem pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia. i Harmonogramem rzeczowo-finansowym 5. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem - tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Zatrudnią Kierownika Budowy, posiadającego uprawnienia budowlane. 7. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt l -3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup-bielsk.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski ulica 3-ego Maja 17 sekretariat II piętro pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski ulica 3-ego Maja 17 sekretariat II piętro pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.