eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów okresowych wraz z opieką serwisową gamma kamery AnyScan S, nr sprawyZP/N/7/15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów okresowych wraz z opieką serwisową gamma kamery AnyScan S, nr sprawy: ZP/N/7/15.
Numer ogłoszenia: 33805 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20325 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów okresowych wraz z opieką serwisową gamma kamery AnyScan S, nr sprawy: ZP/N/7/15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjne świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów okresowych wraz z opieką serwisową gamma kamery typu: AnyScan S, numer fabryczny AS-904016-S, rok produkcji 2009, producenta Mediso Orvosi Berendezés Fejleszti es Szerviz Kft. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A. PRZEGLĄDY OKRESOWE obejmujące w szczególności: 1)Regularne przeglądy okresowe - cztery razy w roku co 3 miesiące, 2)dostawy niezbędnych materiałów do przeprowadzenia przeglądów, 3)sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego - gantry, 4)sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego - gantry, 5)sprawdzenie okablowania, 6)czyszczenie filtrów, 7)sprawdzenie i przeczyszczenie wentylatorów, 8)sprawdzenie i regulacja fotopowielaczy- autotunning, 9)sprawdzenie i regulacja energii izotopów, 10)wykonanie testu COR, kalibrację COR, 11)sprawdzenie i ładowanie liniowości przestrzennej - zgodnie z zaleceniami producenta, 12)wykonanie spectrum setup - test piku i kalibracja, 13)sprawdzenie energii i jednorodności, ładowanie macierzy korekcyjnych, 14)sprawdzenie systemowej rozdzielczości kamery -planar i SPECT - zgodnie z zaleceniami producenta, 15)całkowite sprawdzenie systemu - wykonanie testu Jaszczaka, zgodnie z zaleceniami producenta 16)porządkowanie zawartości twardych dysków, 17)sprawdzenie napędów CD, 18)sprawdzenie wyłącznika bezpieczeństwa -emergency stop-, 19)aktualizację oprogramowania do akwizycji i opracowania badań i testów - w przypadku pojawienia się aktualizacji, 20)sprawdzenie mechanizmu ruchu głowicy, 21)ocenę układu napędowego, 22)pomiar prądu ruchu detektorów, 23)sprawdzenie stanu detektorów, 24)sprawdzenie prawidłowości -dojazdu- detektora do palety łóżka i smarowanie elementów odpowiedzialnych za mechanikę detektora - zgodnie z zaleceniami producenta, 25)sprawdzenie i ustawienie ograniczników SW i HW, 26)sprawdzenie układu mocującego kolimatory i regulację zamków i układów ślizgowych, 27)sprawdzenie i ustawienie pozycji wózków do wymiany kolimatorów, 28)sprawdzenie i naprawę wózków kolimatorów, 29)sprawdzenie stanu blatu stołu pacjenta: czujniki ruchu, offset, 30)sprawdzenie i regulację ruchu blatu stołu - w płaszczyźnie pionowej i poziomej i ograniczników, 31)sprawdzenie mechaniki i elektroniki -regulacja ruchu liftów, servo, kalibracja i aktualizacja software układów sterujących-, 32)sprawdzenie stanu technicznego: paska transmisyjnego, rolek, prowadnic oraz ich regulacja, 33)kontrolę osi łóżka i jej ustawienie, 34)przeszkolenie pracowników z obsługi urządzenia i istniejącego oprogramowania w celu doskonalenia ich umiejętności oraz w przypadku wprowadzania przez nich nowych procedur. B.OPIEKA SERWISOWA -między przeglądami- obejmująca w szczególności: 1)Interwencje na wezwanie. 2)Usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. 3)Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. 4)Wykonywanie zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania. 3.Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Wszystkie czynności wykonywane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z późn. zm., oraz aktami wykonawczymi do niej. 2)Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania określonym przez producenta przedmiotu zamówienia zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi. 3)Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przez osoby, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe do wykonywania tego typu prac oraz zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z późn. zm., oraz aktami wykonawczymi do niej. 4)Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mediso Polska Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 133D, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209702,70

  • Oferta z najniższą ceną: 209702,70 / Oferta z najwyższą ceną: 209702,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.