eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów nr zamówienia nadany przez zamawiającego ZP/ZOŚ/4/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Biłgoraj: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów nr zamówienia nadany przez zamawiającego ZP/ZOŚ/4/2013
Numer ogłoszenia: 338052 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów nr zamówienia nadany przez zamawiającego ZP/ZOŚ/4/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiajacego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do selektywnego gromadzenia odpadów wraz z wykonaniem nadruków w okresie od września 2013 r. do lutego 2014 r. , w następujących kolorach i ilościach: - worek na odpady w kolorze zielonym z tasiemką, na szkło kolorowe , wymiar 500x1050xgrubość 0,06 mm - w ilośći 10000 szt, - worek na odpady w kolorze białym z tasiemką, na szkło białe, wymiar 500x1050xgrubość 0,06 - w ilośći 20000 szt, - worek na odpady w kolorze żółtym z tasiemką, na plastik i metal, wymiar 700x1050xgrubość 0,04 - w ilośći 80000 szt, - worek na odpady w kolorze czarnym z tasiemką, na odpady zmieszane, wymiar 700x1050xgrubość 0,06 - w ilośći 20000 szt, - worek na odpady w kolorze brązowym z tasiemką, na odpady organiczne, wymiar 700x1050xgrubość 0,06 - w ilośći 15000 szt, - worek na odpady w kolorze bezbarwnym z tasiemką, na surowce, wymiar 700x1050xgrubość 0,06 - w ilośći 10000 szt, - worek na odpady w kolorze szarym z tasiemką, na popiół i gruz, wymiar 80 litrów, 400(+2x150)x900xgrubość 0,08 - w ilośći 8000 szt, - worek cięty na odpady w kolorze czarnym bez tasiemki, bez nadruków , wymiar 900x1200xgrubość 0,06 - w ilośći 2000 szt, - worek na odpady w kolorze niebieskim z tasiemką, na szkło, wymiar 500x1050xgrubość 0,06 - w ilośći 20000 szt, - worek na odpady w kolorze białym z tasiemką, na makulaturę, wymiar 700x1050xgrubość 0,04 - w ilośći 5000 szt, 2. Treść nadruków na worki zostanie podana po podpisaniu umowy, wykonawcy zamówienia. 3. Dostarczane worki będą konfekcjonowane - 25 szt w pakiecie po 100 sztuk w opakowaniu. 4. Dostarczanie worków będzie realizowane na każde telefoniczne lub za pomocą faksu zamówienie złożone przez Zamawiającego, bezpośrednio od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Dostawy będą realizowane poprzez dostarczenie do siedziby zamawiającego zamówionej partii worków wraz z rozładunkiem i przeniesieniem na wskazane przez zamawiającego miejsce. 5.Wykonawca zobowiązuje się należycie zabezpieczyć towar na czas dostawy. 6. Wykonawca przedstawi zamawiającemu stosowne atesty, aprobaty etc. na dostarczane worki..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na rozszerzeniu dostawy worków do selektywnego gromadzenia odpadów

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego). 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, wg kryterium: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.