To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337963 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Kępice: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt o przyznanie pomocy, złożony w zakresie ,,Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020" w ramach poddziałania 10.02.01. Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307253 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312209-2016 i 314172-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, krajowy numer identyfikacyjny
77097982600000, ul.
ul. Niepodległości
6,
77230
Kępice, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 576 621, faks
598 576 624, e-mail
poczta@kepice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.05.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kępice, tj.: Szkoła Podstawowa w Warcinie, Zespół Szkół w Barcinie, Zespół Szkół w Korzybiu, Szkoła Podstawowa w Kępicach, Gimnazjum w Kępicach i Urząd Miejski w Kępicach. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część I - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Warcinie: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Warcinie, zlokalizowanego na działce 96/5. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 2) Część II - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Barcinie: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Zespołu Szkół w Barcinie, zlokalizowanego na działce 26/6. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie grzejników, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 3) Część III - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Korzybiu: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Zespołu Szkół w Korzybiu, zlokalizowanego na działce 70/10. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Ociepleniu dachu - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 4) Część IV - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach, znajdującego się na działce 407/16. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Ociepleniu dachu budynku, - Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 5) Część V - Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Gimnazjum w Kępicach, znajdującego się na działce 407/12. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej, 6) Część VI - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach, znajdującego się na działkach 409 i 472/5. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu (ściany), - Ociepleniu dachu, - Wymianie stolarki okiennej, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej, - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania (instalacja i grzejniki). 4 Przyjęta technologia termomodernizacji obiektów oparta została na następujących rozwiązaniach: 1) Docieplenie przegród zewnętrznych: Ściany zewnętrzne docieplane będą styropianem o grubości 15 cm, 10 cm, 18 cm, natomiast ściany fundamentowe będą docieplane styropianem o grubości 12 cm i 10 cm. Na warstwę styropianu nałożona zostanie masa klejowo - szpachlowa, do przymocowania siatki z włókna szklanego. Zewnętrzną warstwę stanowić będzie tynk silikonowy lub silikatowy w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. Narożniki budynku, okien i drzwi wzmacniane będą systemowymi wzmocnieniami kątowymi z profili aluminiowych i dodatkowo wzmacnianych dwiema warstwami siatki. Przeprowadzone prace wymagać będą wykonania nowego orynnowania odprowadzającego wody opadowe oraz nową instalację odgromową. 2) Docieplenia dachów: Docieplenie stropodachów przewidziano przez przyklejenie izolacji ze styropianu twardego o grubości 20 cm, który zabezpieczony będzie warstwą papy termozgrzewalnej. Warstwa ta stanowić będzie nowe pokrycie dachowe. Z uwagi na zmianę parametrów pokrycia dachowego konieczne będzie wykonanie nowych obróbek blacharskich. 3) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: Istniejące okna w ramach drewnianych, niespełniających norm, podlegać będą wymianie na nowe w ramach drewnianych lub PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 i U = 1,5 W/m2K, w zależności od lokalizacji i przeznaczenia. W istniejących oknach w ramach PCV, które nie będą podlegać wymianie, będą montowane nawiewniki okienne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza. Drzwi zewnętrzne wymienione będą na nowe z alumnium o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/m2K. 4) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania (c.o.): Instalacje c.o. przewidziano jako dwururową z rur PE-X zasilaną z istniejących węzłów cieplnych (w przypadku obiektów zlokalizowanych w Kępicach - Szkoły Podstawowej, Gimnazjum oraz Urzędu Miasta) lub z własnej kotłowni (w przypadku obiektów zlokalizowanych w Warcinie, Barcinie i Korzybiu). Do ogrzewania pomieszczeń budynków przewidziano grzejniki płytowe zaworowe zintegrowane z zaworami termostatycznymi. Założenia sieci c.o. przyjęto zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z 2002 roku z późn. zmianami). 5) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) wraz z montażem instalacji solarnej: W miejsce istniejących podgrzewaczy elektrycznych zaprojektowana została instalacja c.w.u., która zasilana będzie przez instalację solarną. Instalacja c.w.u. wykonana zostanie z przewodów PE-X w izolacji z pianki PU wraz z cyrkulacją. Na pionach instalacji zamontowane zostaną termostatyczne zawory cyrkulacyjne. System zaopatrzenia w c.w.u. wspierany będzie system solarnym, przez co nastąpi zastąpienie częściowe energii elektrycznej do podgrzewania c.w.u. energią słoneczną pozyskiwaną przez system solarny. Układ solarny opierać się będzie na dwóch obiegach: pierwszy - solarny - łączy kolektory słoneczne umieszczone na dachu obiektu z wężownicami zasobnika pojemnościowego (zbiornik wodny) i składa się z zespołu kolektorów, pompy obiegowej układu solarnego oraz zasobnika. Drugi obieg - wodny - zasila system c.w.u. w budynku. Doprowadza ciepłą wodę do punktów odbioru. 6) Zamówienie musi być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania. 5 Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, 2) Wykonawca zapewnia wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków. 6 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej w zakresie każdego budynku dla każdej z branż: projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45113000-2
Dodatkowe kody CPV:
45262500-6,
45261000-4,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Warcinie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT241589.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 245973,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Barcinie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT431409.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 467397,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Korzybiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT646051.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 760509,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1298213.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1456696,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Kępicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT258250.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 289793,84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT429599.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 495446,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KĘPICE
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.