eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursówkursu brajla I stopnia, kursu brajla II stopnia, kursu podstawowego obsługi komputera dla osób z dysfunkcją narządu wzroku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: kursu brajla I stopnia, kursu brajla II stopnia, kursu podstawowego obsługi komputera dla osób z dysfunkcją narządu wzroku
Numer ogłoszenia: 337884 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301846 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: kursu brajla I stopnia, kursu brajla II stopnia, kursu podstawowego obsługi komputera dla osób z dysfunkcją narządu wzroku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi: 1. Kurs nauki brajla I stopnia z pobytem, wyżywieniem, transportem dla 5 osób, w tym 2 M z dysfunkcją narządu wzroku - uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 30h, 8 dni, w terminie od dnia 31.08.2012 r. do dnia 07.09.2012 r. 2. Pobyt i wyżywienie przewodnika osoby z dysfunkcją narządu wzroku w związku z kursem brajla I stopnia + transport - 5 osób. 3. Kurs nauki brajla II stopnia z pobytem, wyżywieniem, transportem dla 5 osób, w tym 2 M z dysfunkcją narządu wzroku - uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 30h, 8 dni, w terminie od dnia 21.09.2012 r. do dnia 28.09.2012 r. 4. Pobyt i wyżywienie przewodnika osoby z dysfunkcją narządu wzroku w związku z kursem brajla II stopnia + transport - 5 osób. 5. Kurs podstawowy obsługi komputera z pobytem, wyżywieniem, transportem dla 5 osób, w tym 2 M z dysfunkcją narządu wzroku - uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 30h, 8 dni, w terminie od dnia 15.10.2012 r. do dnia 22.10.2012 r. 6. Pobyt i wyżywienie przewodnika osoby z dysfunkcją narządu wzroku w związku z kursem podstawowym obsługi komputera + transport - 5 osób. Zamawiający: - dopuszcza zmniejszenie liczby przewodników osób z dysfunkcją narządu wzroku na ww. kursach, jeżeli uczestnik projektu nie posiada wskazań do konieczności pobytu z przewodnikiem, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia do prowadzenia kursów dla osób z dysfunkcją narządu wzroku. Pięć osób uczestniczących w kursie to: 4 osoby niepełnosprawne słabo widzące oraz 1 osoba niewidoma, - przygotuje program i godziny oraz wykaz umiejętności zdobytych przez uczestników każdego z kursu: 1. kursu nauki brajla I stopnia - 30 godzin, 2. kursu nauki brajla II stopnia - 30 godzin, 3. kursu podstawowego obsługi komputera - 30 godzin, - zapewni do przeprowadzenia ww. kursów pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych, - oznaczy miejsce realizacji ww. kursów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów, odrębnie dla każdego rodzaju kursu, - zobowiązuje się wydać uczestnikom projektu pt. TWOJA SZANSA dokument, potwierdzający udział w szkoleniu kwalifikacyjnym wraz z zakresem programowym i godzinowym i wykazem zdobytych umiejętności, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursów, - zabezpieczy bazę dydaktyczną dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny każdego szkolenia przez uczestników, - zobowiązuje się zapewnić uczestnikom ww. projektu i opiekunom osoby niedowidzącej opiekę medyczną lekarza internisty i pielęgniarki oraz objecie ubezpieczeniem, - zapewni transport z Ostrowa Wielkopolskiego do miejsca kursu i z powrotem, pobyt i wyżywienie dla 5 osób uczestników każdego z rodzaju kursu, - zapewni transport z Ostrowa Wielkopolskiego do miejsca kursu i z powrotem, pobyt i wyżywienie dla 5 przewodników osób z dysfunkcją narządu wzroku, uczestników każdego z rodzaju kursu, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym oraz wykazem zdobytych umiejętności, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altix Sp. z o.o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40850,88

  • Oferta z najniższą ceną: 35900,40 / Oferta z najwyższą ceną: 41280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.