eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1 - etap "A"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

POZYCJA 33776

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1 - etap "A" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Szczecin Wydział Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Maria Stachecka, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245485, fax 091 4553609, e-mail: mstachec@um.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1 - Etap "A". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin, Plac Armii Krajowej 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin przy pl. Armii Krajowej 1- etap A Zakres zamówienia obejmuje roboty konstrukcyjno - budowlane i instalację odgromową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przekazania ich Zamawiającemu. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się stosowanie innych materiałów jak przyjęte w projekcie lecz o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Roboty demontażowo-likwidacyjne: a) demontaż istniejącego pokrycia ceramicznego b) demontaż istniejącego pokrycia papowego c) demontaż istniejącego pokrycia z blachy d) demontaż istniejących łat dachowych e) demontaż wymagających naprawy elementów konstrukcyjnych więźby dachowej f) demontaż istniejących opierzeń i obróbek blacharskich oraz bocznych ścianek lukarn dachowych obłożonych blachą g) demontaż istniejących rynien i rur spustowych h) demontaż okien lukarn do przeprowadzenia robót remontowych i) demontaż drabinek przeciwśniegowych j) rozbiórka trzonów kominowych ponad połaciami dachu. k) demontaż istniejącej instalacji odgromowej w obrębie dachu 2) Roboty budowlane (wymiany, naprawy, konserwacje, zabezpieczenia i nowe roboty): a) wymiana pokrycia ceramicznego z kryciem dachówką karpiówką podwójnie w koronkę wraz z wymianą łacenia oraz obłożenie dachówką ścianek bocznych lukarn b) wymiana pokrycia bitumicznego z papy asfaltowej z zastosowaniem technologii zgrzewania warstw wierzchnich na tarasie od strony ul. Odrowąża a) wymiana pokrycia z blachy nad budynkiem zabudowy patia wewnętrznego b) wykonanie krycia wstępnego w dachach ceramicznych z folii paroprzepuszczalnej na łatach drewnianych c) naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji więźb drewnianych poprzez ociosywanie elementów porażonych korozją biologiczną, wymianę uszkodzonych odcinków lub całych elementów konstrukcyjnych, wzmocnienie elementów o przekrojach osłabionych, likwidację deformacji elementów, naprawę węzłów konstrukcyjnych, uszczelnienie pęknięć wzdłużnych w elementach i naprawę rozwarstwień d) wykonanie impregnacji elementów drewnianych e) wymiana opierzeń i obróbek blacharskich f) wymiana systemu rynien i rur spustowych wraz z odtworzeniem koszy zlewnych na stalowe malowane proszkowo g) remont stolarki okiennej osadzonej w lukarnach dachowych h) montaż stalowych żaluzji okiennych we wskazanych oknach i) wymiana okienek wyłazowych j) montaż i uzupełnienie drabinek przeciwśniegowych k) przemurowanie trzonów kominowych ponad połaciami dachowymi z wykonaniem betonowych czap kominowych l) naprawa tynków na trzonach kominowych w obrębie poddaszy wraz z wymianą drzwiczek stalowych od wyczystek m) wymiana istniejącej ławy kominiarskiej i montaż nowych ławeczek n) zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji drabiny i pomostu na dachu od strony ul. Odrowąża o) montaż instalacji odgromowej w obrębie dachu (wraz z lukarnami) i przyłączenie zwodów do istniejących pionowych przewodów odprowadzających. Wymiana przewodów pionowych odprowadzających wzdłuż ścian na nowe nastąpi na etapie remontu elewacji. Na etapie remontu dachu należy uwzględnić 20% na konieczność naprawy ewentualnych uszkodzeń. 3) Wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 160 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy wykonawcy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 15.000 zł (słownie piętnaście tysięcy). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: a) 1 osobę przewidzianą do kierowania pracami związanymi z realizacją zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego b) 1 osobę przewidzianą do kierowania pracami związanymi z instalacją odgromową, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 5), posiadają wymagane uprawnienia, tj. a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz ważne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego. b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz ważne- na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( prac podobnych ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum: a) 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz obróbek blacharskich na dachu o powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2, oraz b) 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu lub remoncie (naprawa uszkodzeń i wymiana elementów konstrukcyjnych i węzłów, impregnacja) drewnianej więźby dachowej na dachach o powierzchni nie mniejszej niż 500m kw, Uwaga: Wykonane przez Wykonawcę prace podobne wymienione w pkt a) i b) mogą być wykonane w jednym zamówieniu a) + b) lub w oddzielnych zamówieniach. 8) Informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 250.000zł. 9) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000 zł. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową 2) kosztorys ofertowy szczegółowy z uwzględnieniem cen robocizny, materiałów, sprzętu i narzutów oraz nakładów i cen jednostkowych ( z narzutami )za pozycje robót do wykonania w ramach realizacji zamówienia; 3) pełnomocnictwo 4) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi. 5. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy. Oceny dokonuje Komisja przetargowa powołana Zarządzeniem nr 308/07 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 06 czerwca 2007 r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710. Opłata za materiały udostępnione w formie wydruku: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunkiem otrzymania dokumentacji będzie okazanie dowodu wplaty na konto Urzedu Miasta Szczecin nr 52 1240 3927 1111 0000 4099 5030. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, pok. 151.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.