eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYMIANA I USTAWIENIE PORĘCZY ENERGOCHŁONNYCH NA PRZEPUSTACH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDKZKICH NR 396, 409, 454, 461, 463, 487

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Opole: WYMIANA I USTAWIENIE PORĘCZY ENERGOCHŁONNYCH NA PRZEPUSTACH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDKZKICH NR 396, 409, 454, 461, 463, 487
Numer ogłoszenia: 337725 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278417 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA I USTAWIENIE PORĘCZY ENERGOCHŁONNYCH NA PRZEPUSTACH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDKZKICH NR 396, 409, 454, 461, 463, 487.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana i ustawienie barier energochłonnych na przepustach w ciągu dróg wojewódzkich nr 396, 409, 454, 461, 463 i, 487, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:45233280-5- Wznoszenie barier drogowych. Zakres robót: a) rozebranie barier - 199,4 mb, b) ustawienie barier sprężystych jednostronnych SP 09/1, rozstaw słupków co 1 m - 356 mb, zlokalizowanych na : 1 Dw nr 396 m. Mikowice km 10+800 8 mb + 4szt. zakończeń okrągłych 12 mb 2. Dw nr 396 m. Brzozowiec km 14+718 12 mb 12 mb 3. Dw nr 409 m. Dąbrówka km 26+881 24 mb 10 mb - 4szt. desek zakopiańskich 4 Dw nr 409 m. Dąbrówka km 27+623 28 mb + 1szt. zakończenia okrągłe 15 mb - 6szt. desek zakopiańskich 5 Dw nr 409 m. Dąbrówka km 27+646 20 mb + 1szt. zakończenia okrągłe - 6 Dw nr 409 m. Niwki km 31+823 72 mb 72 mb 7 Dw nr 461 m. Brynica km 3+485 16 mb - 8 Dw nr 461 m. Brynica km 4+160 16 mb - 9 Dw nr 454 m. Miejsce km 36+304 32 mb 32 mb 10 Dw nr 463 m. Bierdzany km 0+358 20 mb 16 mb poręczy rurowych 11 Dw nr 463 m. Dylaki km 12+366 24 mb 6 mb poręcze z kątowników 12 Dw nr 463 m. Antoniów km 16+360 16 mb 16 mb 13 Dw nr 487 m. Sierosławice km 5+901 24 mb - 14 Dw nr 487 m. Karnów km 7+820 20 mb + 2szt. zakończenia okrągłe - 15 Dw nr 487 m. Gorzów km 19+930 24 mb 8,4 mb poręcze z kątowników Ogółem 356 mb 199,4 mb W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i utrzymania oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu podczas wykonywania przedmiotowych robot. Okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, licząc od daty przekazania robót przez Wykonawcę i przyjęcia przez zamawiającego jako należycie wykonanych. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu, przy odbiorze robót, atestów na wbudowane materiały. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego), o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67471.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAL Sp. z o. o., ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67471.26
  • Oferta z najniższą ceną: 67471.26 oferta z najwyższą ceną: 84737.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.