Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337723 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Warszawa: Wykonanie projektów oraz pełnienie obowiązków zastępstwa inwestorskiego nad projektowaniem oraz pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem i realizacją inwestycji, modernizacja budynków mieszkalnych. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/65/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309574-2016 z dnia 16.09.2016 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
011513343, ul.
Jagiellońska
23,
03-719
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48228186741, faks
+48228186741, e-mail
zamow@zgn-praga-pn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów oraz pełnienie obowiązków zastępstwa inwestorskiego nad projektowaniem oraz pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem i realizacją inwestycji, modernizacja budynków mieszkalnych. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/65/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DNZP/3411/65/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dla wszystkich branż) w tym uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, ekspertyz oraz pełnienie obowiązków zastępstwa inwestorskiego nad projektowaniem oraz pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem i realizacją inwestycji modernizacja budynków mieszkalnych w Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy w Część I - budynki przy ul.: Łochowska 31, Łochowska 37, Łochowska 39, Łochowska 43 w Warszawie oraz Część II - budynki przy ul.: Markowska 12, Markowska 14, Ząbkowska 36 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określa siwz oraz dokumenty stanowiące integralną jej część tj. Projekt umowy - załącznik Nr 4 do siwz oraz odpowiednio dla części zamówienia następujące dokumenty: Część I- Katalog robót remontowych przewidzianych do wykonania w budynkach przy ul.: Łochowska 31, Łochowska 37, Łochowska 39, Łochowska 43 - Załącznik Nr 5/I do siwz; Część I - Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Łochowska 31, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Łochowska 31, Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Łochowska 37, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Łochowska 37, Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Łochowska 39, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Łochowska 39, Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Łochowska 43, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Łochowska 43 - Załącznik Nr 6/I do siwz; Część II- Katalog robót remontowych przewidzianych do wykonania w budynkach przy ul.: Markowska 12, Markowska 14, Ząbkowska 36 - Załącznik Nr 5/IV do siwz; Część II - Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Markowska 12, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Markowska 12, Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Markowska 14, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Markowska 14, Ekspertyza techniczna dla budynku przy ul. Ząbkowskiej 36, Inwentaryzacja dla budynku przy ul. Ząbkowskiej 36 - Załącznik Nr 6/II do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
71544100-2,
71248000-8,
71247000-1,
71540000-5,
71244000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I - budynki przy ul.: Łochowska 31, Łochowska 37, Łochowska 39, Łochowska 43 w Warszawie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT570540.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 564294.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II - budynki przy ul.: Markowska 12, Markowska 14, Ząbkowska 36 w Warszawie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z zm.) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub cena z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty z uwagi na brak środków w planie finansowym | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT126768.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.