eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Połczyn-Zdrój: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 337722 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na utrzymaniu zimowym dróg miejskich i wiejskich Gminy Połczyn-Zdrój w sezonie zimowym 2009-10. Zakres zamówienia obejmuje : 1.Likwidację śliskości zimowej: obsługę piaskarki lub RCW; posypywanie; przejazdy; czas załadunku 2.Odśnieżanie dróg: odśnieżanie; przejazdy, Umowa zawarta będzie się na sezon zimowy 2009/2010. Wykonawca będzie realizował roboty sprzętem własnym. Termin zakończenia robót może być przedłużony w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający w związku ze sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi może zrezygnować z usług świadczonych przez Wykonawcę na czas nieograniczony. ORGANIZACJA ROBÓT ZIMOWYCH Przy zwalczaniu śliskości zimowej średnia ilość km przejechanych w ciągu godziny powinna wynosić co najmniej 25km/h dotyczy samochodu - ciągnik rolniczy około 10km/h na terenie miasta. WYKONAWCA PRZYJMUJE NA SIEBIE NASTĘPUJĄCE OBOWIĄZKI - Posiadanie przez Wykonawcę lemieszy, piaskarek, ciągników które będą przez Wykonawcę wykorzystywane do realizacji zadań z zakresu zimowego utrzymywania dróg, wyłącznie na rzecz Zamawiającego. - Podstawienie na żądanie Zamawiającego sprawnego sprzętu nie później niż 1 godz. od wezwania. - W przypadku zorganizowania drugiej zmiany lub pracy całodobowej Wykonawca wykonujący usługi osobiście, zobowiązany jest do podstawienia sprzętu na żądanie Zamawiającego na określoną przez niego zmianę z zachowaniem niezbędnego czasu na wypoczynek oraz zapewnienie obsługi rezerwowej. - W przypadku awarii pługa, piaskarki lub ciągnika Wykonawca natychmiast zgłosi Zamawiającemu o zaistniałym fakcie i podstawi sprzęt zastępczy. - Utrzymanie stałej łączności w czasie wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg z kierującym akcją zimową. - Zabezpieczenia obsługi ciągników i piaskarek. - Podania do wiadomości Zamawiającemu adresów i telefonów niezbędnych do szybkiego wezwania do pracy. Godzina wezwania sprzętu i czas jego podstawienia będzie odnotowywana w dzienniku pracy sprzętu i potwierdzana podpisami przedstawicieli Zamawiającego. - Wykonywania poleceń Kierownika Gospodarki Komunalnej i inspektorów. - Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu wypadków powstałych podczas prowadzenia przez niego robót i z jego przyczyn. ZAMAWIAJĄCY PRZYJMUJE NA SIEBIE NASTĘPUJĄCE OBOWIĄZKI: - Zabezpieczenia materiałów do likwidacji gołoledzi i materiału do obciążenia samochodów z pługami. - Kontrolę wykonanej pracy i prawidłowość wystawionych przez wykonawcę faktur oraz ich opis merytoryczny. W celu wykonywania powyższych usług Zamawiający dokona wyboru jednostek zgodnie z poniższym zestawieniem : ZADANIE 1. Do odśnieżania ulic i do zwalczania śliskości zimowej na terenie m. Połczyna-Zdroju : ciągnik o mocy 80-100 KM z dwiema osiami napędowymi , z pługiem lekkim i rozsiewaczem RCW-3 lub podobnym - 1 jednostka. ZADANIE 2a. Do odśnieżania dróg gminnych : ciągnik rolniczy z pługiem lekkim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 80 KM - 2 jednostki. ZADANIE 2b. Do odśnieżania dróg gminnych : ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM - 1 jednostka Przedmiot zamówienia został podzielony na pojedyncze jednostki do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca dysponujący większą ilością jednostek składa tyle formularzy ofertowych iloma jednostkami dysponuje. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania odrębnie. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie , iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie; iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców - Minimalne wymagania kwalifikacyjne a/ Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac, b/ wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu c/ doświadczenie Wykonawcy : w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował min. jeden Kontrakt o zakresie i charakterze porównywalnym i o wartości prac porównywalnej z ceną oferty, d/ Wykonawca posiada wymagany sprzęt - własność lub dzierżawa. e/ Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ w tym, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 3 SIWZ i nie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2 SIWZ, Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto oferta powinna zawierać : - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumenty formalne dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty : - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, wg wzoru na zał. nr 4 SIWZ (własne lub dzierżawione), - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru na zał. nr 5 SIWZ, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz ważniejszych prac realizowanych w latach 2006-2008 o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wg wzoru na zał. nr 6 SIWZ, W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty dodatkowe - parafowany projekt umowy wg wzoru na zał. nr 7 SIWZ, Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat ( I piętro) lub Pokój nr 206 ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie ulic i zwalczanie śliskości zimowej na terenie m. Połczyna-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do odśnieżania ulic i do zwalczania śliskości zimowej na terenie m. Połczyna-Zdroju : ciągnik o mocy 80-100 KM z dwiema osiami napędowymi , z pługiem lekkim i rozsiewaczem RCW-3 lub podobnym - 1 jednostka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 77.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2a -Odśnieżanie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do odśnieżania dróg gminnych : ciągnik rolniczy z pługiem lekkim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 80 KM - 2 jednostki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 77.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2b - Odśnieżanie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do odśnieżania dróg gminnych : ciągnik rolniczy z pługiem średnim z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 130 KM - 1 jednostka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 77.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.