eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Usługi pralnicze dla SPZZOZ w Pionkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-07

Ogłoszenie nr 337696 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.

Pionki: Usługi pralnicze dla SPZZOZ w Pionkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310738-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 67014001500000, ul. ul. Sienkiewicza  29, 26670   Pionki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 121 866, faks 486 121 381, e-mail e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzzozpionki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zespół zakładów opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi pralnicze dla SPZZOZ w Pionkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP-25/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla zamawiającego wraz z transportem całego asortymentu rzeczy przeznaczonych do prania w SPZZOZ w Pionkach i przywóz asortymentu czystego po praniu na koszt wykonawcy. Do katalogu tych rzeczy zalicza się bieliznę szpitalną i pościelową /poszwy, poszewki, prześcieradła, koce, podkłady, parawany, itp./, odzież i bieliznę szpitalną pacjentów /piżamy, koszule, szlafroki, ręczniki, itp./, ubrania operacyjne /bluzy, spodnie, spódnice, sukienki/, serwety operacyjne, bieliznę porodową, bieliznę noworodkową - w tym pieluchy, kaftaniki, kocyki, rożki i pozostałą bieliznę dla noworodków, odzież ochronną personelu medycznego /fartuchy, ubrania lekarskie i pielęgniarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe, itp./, materace, kołdry, poduszki, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, zasłony i firany, w tym także z pomieszczeń administracyjno-biurowych poszczególnych jednostek organizacyjnych zamawiającego, odzież roboczą pracowników gospodarczych /spodnie, bluzy, koszule, fartuchy robocze, kamizelki ocieplane, bluzy polarowe, kurtki zimowe, itp./. Katalog wskazanych rzeczy nie stanowi katalogu zamkniętego i może obejmować inne rzeczy, których zamawiający nie wymienia w opisie przedmiotu zamówienia. Średnia ilość rzeczy przeznaczonych do prania wynosi 4400 kg na miesiąc, w tym do różnego rodzaju napraw około 200kg. Wskazane ilości będą ulegać zmianie /zwiększeniu lub zmniejszeniu/ w zależności od zużycia bielizny przez poszczególne jednostki organizacyjne zamawiającego. Wykonawca w zakresie świadczonych usług zobowiązany będzie do następujących czynności: odbiór osobisty bielizny brudnej i doręczanie czystej /wypranej i wymaglowanej lub uprasowanej/ własnym transportem trzy razy w tygodniu do miejsc wskazanych przez zamawiającego - zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami higieny, dezynfekcja i pranie bielizny/rzeczy, suszenie, maglowanie lub prasowanie /prasowanie - w przypadku fartuchów, innej odzieży personelu medycznego oraz kaftaników i innej bielizny dla noworodków/, naprawianie uszkodzeń typu cerowanie, zszywanie, przyszywanie oderwanych guzików. Zamawiający zastrzega, że część bielizny/ rzeczy przeznaczonych do prania może być oddawana do pralni w stanie wilgotnym/ mokrym. Dostarczana bielizna czysta po praniu będzie spakowana i posegregowana na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego, które zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6 Różne usługi, 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho, 98311000-6 Usługi odbierania prania, 98315000-4 Usługi prasowania. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu tego typu usług, w tym przepisów obowiązujących dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym postępowaniem. Pranie bielizny noworodkowej winno odbywać się w oddzielnych pralnicach/ oddzielnych cyklach prania zgodnie z wymogami Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usług pralniczych z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Usługi pralnicze muszą być realizowane w pomieszczeniach/ pralniach i przewożone środkiem transportu spełniającymi wymagania higieniczno-sanitarne. Wykonawca musi dysponować pralnią spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych z zachowaniem bariery higienicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98300000-6
Dodatkowe kody CPV: 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150480.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mika Wiesław PRALMIX Zakład Usługowy,  ,  ul. Tetmajera 25 m 1,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185090.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181843.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185090.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie wyboru Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co oznacza, że oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert obowiązujących w niniejszym postępowaniu. Uzasadnienie prawne: Art.91 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2015r., poz.2164 oraz z 2016r. poz.831, 996, 1020, 1250 i 1265/


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.