eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic i systemu wysoko podciśnieniowego do drenażu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic i systemu wysoko podciśnieniowego do drenażu
Numer ogłoszenia: 337659 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie , ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, faks 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic i systemu wysoko podciśnieniowego do drenażu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic i systemu wysoko podciśnieniowego do drenażu w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 dostawy sprzętu odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (w każdej oferowanej grupie) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne: a) posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE oraz posiadają (w zależności od klasy oferowanego urządzenia) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, z późn. zm.); b) nie będące wyrobami medycznymi posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE; c) posiadają certyfikat, wydany przez jednostkę notyfikowaną, potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych i wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia; Wykonawca dostarczy dokumenty (wymienione w pkt. a, b i c) na każde żądanie Zamawiającego. d) spełniają wymagane parametry opisane w przedmiocie zamówienia i na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie tych parametrów. 2. Wykonawca złoży oświadczenia, że wyraża zgodę na: a) termin płatności zgodny z SIWZ, tj. równy lub dłuższy niż 30 dni od daty zrealizowania jednostkowej dostawy wraz z fakturą; b) zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ; c) stałość cen zgodnie z SIWZ, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy; d) termin realizacji jednostkowej dostawy zgodny z SIWZ, tj. do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Oświadczenia (wymienione w pkt 1 i 2) złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Jakość - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono we wzorze umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro), płatne gotówką lub za zaliczeniem pocztowym (cena: 15,00 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I - Rękawice do przygotowywania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 i 2: Rękawice nitrylowe niesterylne bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka (praca z cytostatykami). Poz. 3 i 4: Rękawice sterylne bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka (praca z cytostatykami). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Jakość - 45

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II - Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 5: Rękawice sterylne, lateksowe pudrowane. Poz. 6: Rękawice sterylne, lateksowe, bezpudrowe. Poz. 7: Rękawice sterylne, bezpudrowe, bez lateksu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Jakość - 45

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa III - Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 8: Rękawice lateksowe, niesterylne, jednorazowego użytku, bezpudrowe. Poz. 9: Rękawice winylowe, niesterylne, bezpudrowe, jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Jakość - 45

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa IV - System wysoko podciśnieniowy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 10 i 11: Wysoko podciśnieniowy system drenażowania ran z rurką podłączeniową (bez dodatkowych zaworów) i drenem z nastawnym łącznikiem. Poz. 12: Dren sterylny, kontrastujący w RTG. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Jakość - 45

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.