eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Duszniki-Zdrój: Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I
Numer ogłoszenia: 337618 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276800 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8669248, faks 074 8669020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury - muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I. Przedmiotem inwestycji jest etap I przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Etap I dotyczy elewacji południowej wraz z wymianą stolarki okiennej. Zakres prac remontowych obejmuje: - elewację południową: nowa elewacja - ściana warstwowa (wykorzystanie w całości istniejącej okładziny elewacji) wraz z wymianą uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji budynku w ścianie południowej. - wymiana stolarki okiennej w całości na poziomie parteru -wymiana stolarki okiennej na poziomie piętra 1 w ścianie południowej -renowacja żaluzji drewnianych na poziomie piętra 2 w ścianie południowej - renowacja okiennic drewnianych wewnętrznych na poziomie poddasza 1, poddasza 2, poddasza 3. Siedziba (budynek) Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną prawną na mocy decyzji Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków nr 336 z dnia 6.11.1956 r. o wpisie do rejestru zabytków byłego województwa wałbrzyskiego jako unikalny obiekt o znaczeniu historycznych i artystycznym w skali europejskiej. 2.Opis zabytku: jedyny na terenie był. woj. wałbrzyskiego zachowany młyn-papiernia, z początku XVII w. o konstrukcji drewnianej - przykład ginącego budownictwa przemysłowego; Opis granic ochrony zabytku - działka Nr 186 - w granicach obrysu murów obwodowych budynku. Z racji charakteru obiektu (wpisany do rejestru zabytków) przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany dołożyć należytej staranności w celu zabezpieczenia substancji nieruchomej przed uszkodzeniem. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń wraz z remontem elewacji budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Etap I - elewacja południowa, luty 2011, autorzy: mgr inż. arch. M. Wankowska, mgr inż. A. Marek, CCI Sp. z o.o. ul. Robotnicza 69, Długołęka, 55-095 Mirków.-zmodyfikowany dnia 21.09.2011r. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (tylko w zakresie dotyczącym pierwszego etapu przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju) 4. Dokumentacja pomocnicza: Przedmiar robót w/w zadania - zmodyfikowany dnia 21.09.2011r. 5 Z uwagi na ryczałt jako przyjętą formę wynagrodzenia, przedmiar robót, o którym mowa w pkt 4 ma charakter wyłącznie pomocniczy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z treścią: 1) Decyzji Nr 206/11 z dnia 31.03.2011 r. - Pozwolenia Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym 2) Decyzji Nr 44/VI/B/2011 z dnia 19.08.2011 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na budowę na działce nr 186 AM-5, obręb - Centrum. 7 Przedmiot zamówienia należy ponadto wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in.: 1) rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579); 2) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.); 3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010.243.1623); 4) właściwymi przepisami bhp i ppoż. 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy (załącznik nr 1 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Szarek Maria i Jan Szarek, ul. Okrzei 23, 57-350 Kudowa Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268364,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134670,49

  • Oferta z najniższą ceną: 134670,49 / Oferta z najwyższą ceną: 153032,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.