eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BRODNICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Brodnica: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BRODNICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Numer ogłoszenia: 337610 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brodnicki , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4950800, faks 56 4950801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BRODNICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BRODNICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy,87-300 Brodnica ul. Wczasowa 46, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13A, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Sienkiewicza 23, Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kochanowskiego 1, I Liceum Ogólnokształcące w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Lidzbarska 14, Zespół Szkół Zawodowych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Mazurska 28, Zespół Szkół Rolniczych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Karbowska 29, Zespół Szkól w Jabłonowie Pomorskim 87-330 Jabłonowo Pomorskie ul. Nowy Rynek 5, Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Aleja Leśna 2, Dom Dziecka w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Tylna 4, Rodzinny Dom Dziecka w Górznie, 87-320 Górzno, ul. Chopina 1A, Rodzinny Dom Dziecka w Fiałkach, 87-320 Górzno, Fiałki 3, Rodzinny Dom Dziecka w Jabłonowie Pomorskim 87-330 Jabłonowo Pomorskie ul. Wojska Polskiego 1, Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Wiejska 1, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Mickiewicza 1, Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Żwirki i Wigury 3, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Jagiellońska 1, Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kamionka 24. obejmujące: otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku budżetu Powiatu Brodnickiego, otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i wyodrębnionych dla jednostek wymienionych w SIWZ, realizację poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w formie papierowej i elektronicznej, przyjmowanie wpłat gotówkowych we własnej placówce (oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miast: Brodnica i Jabłonowo Pomorskie, dokonywanie wypłat gotówkowych we własnej placówce (oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miast: Brodnica i Jabłonowo Pomorskie, wg nominałów określonych przez Zamawiającego, przygotowywanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu obrotu na rachunkach, możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, wydawanie książeczek czekowych, wymiana gotówki na nominały o różnej wartości, udzielanie telefonicznych informacji o saldach i wszelkich operacjach na rachunkach bankowych, wydawanie opinii i zaświadczeń, oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych każdej jednostki organizacyjnej wymienionej w SIWZ oparte na stawce WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszonej lub powiększonej o stałą marżę banku w wysokości wg oferty Wykonawcy. Odsetki kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym, likwidacja rachunków bankowych, możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego w każdym roku budżetowym odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony zł) na następujących warunkach: kredyt udzielany na wniosek Zamawiającego, kredyt udzielany w roku budżetowym, kredyt odnawialny, bazowa kwota kredytu: 3 000 000,00 zł, zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, prowizja kredytowa od uruchomienia kredytu wg oferty Wykonawcy, odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu, naliczane w okresach miesięcznych, wszystkie wpływy na rachunek bieżący spłacają kredyt, oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w kresach za które naliczane są odsetki, pomniejszoną lub powiększoną o stałą marżę podaną przez Wykonawcę w ofercie, kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w terminie określonym w umowie kredytowej, złożenie oferty przetargowej jest równoznaczne z możliwością udzielenia kredytu krótkoterminowego przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ, zdolność kredytowa Zamawiającego zbadana na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów przed złożeniem oferty Wykonawcy, wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego w rozdziale XXII specyfikacji, przyjmowanie środków na lokaty typu OVERNIGHT powyżej kwoty 100 000,00 PLN na wniosek Zamawiającego (bez dodatkowych formalności), z oprocentowaniem wg stopy procentowej wyliczonej zgodnie z formułą: WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy powiększona lub pomniejszona o stałą marżę Wykonawcy wg oferty. Usługa dotyczy wyłącznie Zamawiającego, udostępnienie, uruchomienie (instalacja, szkolenie) oraz prowadzenie systemu umożliwiającego dokonywanie operacji bankowych drogą elektroniczną (składanie poleceń przelewu, uzyskanie informacji i historii dotyczących wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach, generowanie wydruków wyciągów bankowych i potwierdzeń operacji bankowych, przechowywanie informacji o przelewach bankowych przez okres 3 miesięcy, możliwość pracy na kilku stanowiskach), serwis techniczny w zakresie obsługi systemu, Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w punkcie 8.1) oraz 8.2) c) formularza ofertowego Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza zmienności warunków umowy na swoją niekorzyść w stosunku do złożonej oferty. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w oficjalnej tabeli banku obowiązującej w danym okresie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedłożyć zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie potencjałem technicznym tj. posiadanie lub uruchomienie swego oddziału banku, filii, punktu kasowego w miejscowości Brodnica i Jabłonowo Pomorskie zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale VIII pkt 3. Wykonawca musi przedłożyć: oświadczenie o posiadaniu oddziału, filii, punktu kasowego banku w miejscowości Brodnica lub oświadczenie o utworzeniu takiego oddziału, filii, punktu na terenie miejscowości Brodnica i Jabłonowo Pomorskie oraz oświadczenie o jego utrzymaniu w okresie trwania umowy. Oświadczenie o posiadaniu systemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych - 25
  • 3 - Oprocentowanie lokat OVERNIGHT - 25
  • 4 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 25

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.