eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Kielce: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.
Numer ogłoszenia: 337543 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach , ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3611542, faks 041 3621583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, programu komputerowo - prawniczego, drukarek komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, zgodnie z formularzami cenowymi nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 stanowiącymi załączniki nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00 - 30.21.70.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.32.30 - 30.23.32.30 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.19.14.00 - Niszczarki 21.12.56.92 - 21.12.56.92 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziałun w postępowaniu na załączonym do SIWZ druku pn. Dokument nr 1 (załącznik nr 2), a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2(załącznik nr 3). 1.2. Wykonawca - obowiązany jest na podstawie § 1 ust.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a)aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w pkt. 1.2. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2., zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt.1.2. 1.6. Jeżeli ofertę i złożone wraz z tą ofertą dokumenty podpisała osoba, której uprawnienia do takich czynności nie wynikają z dokumentów, o których mowa w pkt.1.2.- pkt.1.5, Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku braku pełnomocnictwa lub stwierdzenia, że pełnomocnictwo wystawione niezgodnie z obowiązującym prawem wykonawca zostanie wykluczony; nie mają zastosowania przepisy określone w art.26 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/kielce/49-PLK-HTML.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, pokój nr 11 (I piętro) w godzinach 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru zgodnie z formularzami cenowymi nr 1,2,3 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 5,6,7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów piśmiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów piśmiennych zgodnie z formularzami cenowymi nr 4,5,6,7,8 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 8,9,10,11,12..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałow eksploatacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z formularzami cenowymi nr 9,10 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 13,14..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa programu komputerowo - prawniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowo - prawniczego zgodnie formularzem cenowym nr 11 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 15..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarek komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek komputerowych zgodnie z formularzami cenowymi nr 12,13 stanowiącymi załączniki do SIWZ nr 16,17..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa niszczarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarki zgodnie z formularzem cenowym nr 14 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 18..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.