To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Krasnystaw: Realizacja talonów wydawanych dla osób i rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 337534 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316644 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, ul. Piłsudskiego 9, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762324, 5762281, 5766900, faks 82 576 23 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POMOC SPOŁECZNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja talonów wydawanych dla osób i rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją talonów na zakup artykułów żywnościowych oraz rożnych produktów chemicznych w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw. Talony będą realizowane przez podopiecznych MOPS, którym w drodze decyzji administracji przyznano niepieniężną formę pomocy w postaci talonów. Talon będzie drukiem opracowanym i wydanym na specjalnym blankiecie przez Zamawiającego. Każdy talon pojedynczy będzie zawierał kwotę, numer, datę wystawienia, pieczęć firmową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, podpis osoby wystawiającej oraz adres miejsce realizacji talonu. Nie dopuszczamy możliwości wystawiania własnych talonów przez Wykonawcę. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wydanie talonów w ilości ok. 11.000 sztuk o nominale 10zł brutto. Talony winny być realizowane w placówkach handlowych na terenie miasta Krasnystaw. Wykaz placówek wraz z adresami winien być załączony do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów między innymi: artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, mięso i jego przetwory (nie mrożone), ryby i przetwory rybne (nie mrożone), wędliny, warzywa, owoce, produkty chemiczne, itp., Talony nie mogą być wymieniane na pieniądze, nie wolno będzie Wykonawcy usługi wydawać reszty w pieniądzach, Niedopuszczalne jest wydawanie za talony używek, np.: alkoholu w tym piwa, papierosów. Do 5-go dnia każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu miesięczne rozliczenie zrealizowanych talonów w formie faktury, rachunku lub noty księgowej za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wymagane będzie załączenie zrealizowanych talonów wraz z potwierdzeniem ich realizacji. Zapłata za zrealizowane talony nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, rachunku lub noty księgowej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia, w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Wskazane wielkości mają charakter orientacyjny, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do dokonania zakupów w podanej ilości i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1. P.P.U.H Małgośka Małgorzata Kuna, Sklep Krasnystaw, ul. Poniatowskiego, Żabia Wola 130A, 23-107 Strzyżewice, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76,61
Oferta z najniższą ceną: 76,61 / Oferta z najwyższą ceną: 76,61
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 2 im. Czesława Janczarskiego w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych (na 12 miesięcy)
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.