eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Remont modernizacja rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowościMystki Rzym - Brzóski Brzezińskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Wysokie Mazowieckie: Remont modernizacja rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości: Mystki Rzym - Brzóski Brzezińskie
Numer ogłoszenia: 337438 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie , ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752627, faks 086 2752931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont modernizacja rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości: Mystki Rzym - Brzóski Brzezińskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu modernizacji rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości Mystki Rzym - Brzóski Brzezińskie. W zakres robót wchodzą: nawierzchnia - wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna 20 cm 8915m2. Warstwy odsączająca 10 cm zagęszczone mechanicznie- 8915 m2 Roboty ziemne: 1) Roboty pomiarowe: przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1783 mb. 2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie - kat. gruntu II-IV ( walec wibracyjny samojezdny) -11813 m2. Projektuje się wykonanie jezdni szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami po 1,0 m z nawierzchni żwirowej gr. 20 cm. Roboty wykończeniowe- plantowanie rowów przydrożnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 23. Rozpoczęcie przedmiotu zamówienia - z dniem przekazania terenu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 7500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zrealizowanie w ostatnich 5 latach z należytą starannością co najmniej 2 roboty o charakterze zgodnym z zamówieniem o wartości co najmniej 240 000 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Posiada zdolność kredytową w wysokości min. 240 000 zł lub posiada środki własne w wysokości min. 240 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnione w pkt. 2.2.) 5. Wykonają zamówienie w okresie od 28.10.2009r. do 15.12.2009r. 6. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 10, 11 oraz załącznik nr 5 do SIWZ należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty (od pkt. 1 do 10): 1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wpisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert3. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert4. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3. 8. Uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie dróg o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty (pkt 10): 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać że wykonał min. 2 roboty o charakterze zbliżonej do zamówienia i wartości min 240 000 zł - zał. Nr 4 i np. referencje. 11. Informacja z banku potwierdzająca, że wykonawca posiada środki w wysokości 240 000,00 zł lub zdolność kredytową na tę kwotę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, pokoj nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.