eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2011r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Chodzież: Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2011r
Numer ogłoszenia: 33741 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17683 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, faks 067 2827232.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2011r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2011r 1.Opis przedmiotu zamówienia: I. Utrzymanie czystości obejmuje: 1.Omiatanie, tzn. zamiatanie i oczyszczanie utwardzonych nawierzchni jezdni, chodników i placów z błota, piasku i innych zanieczyszczeń przy użyciu ręcznych narzędzi oraz zamiatarek mechanicznych samojezdnych. 2.Omiatanie ulic odbędzie się: - w strefie I - dwa razy w tygodniu, - w strefie II - raz w tygodniu, - w strefie III - dwa razy w miesiącu, - ul. Jeziornej - dwa razy w miesiącu, wg załączonego zestawienia powierzchni (załącznik nr 1a, 1b, 1c i 1d do projektu umowy) 3.Omiatanie chodników i placów może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. 4.Omiatanie jezdni należy wykonywać samojezdną zamiatarką mechaniczną. 5.Opróżniania koszy ulicznych należy dokonywać w miarę potrzeb nie odnosząc się do harmonogramu częstotliwości omiatania ulic. 6.Zamawiający podejmuje decyzję o uruchomieniu i odwołaniu ,akcji zima,. Wykonawca robót zawiadamia wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego o podjętych działaniach. 7.W okresie obowiązywania ,akcji zima, Wykonawca będzie dyspozycyjny przez 24 godz./dobę, czas reakcji na wezwanie nie będzie dłuższy niż 30 min. Nie obowiązuje tutaj podział strefowy zawarty w pkt 1. 8.W okresie zimowym w miejsce omiatania ulic obowiązuje odgarnianie śniegu z jezdni oraz chodników wraz z likwidacją gołoledzi. 9.Do likwidacji gołoledzi w okresie zimowym Wykonawca będzie wykorzystywał materiały zgromadzone i przygotowane przez Zamawiającego. 10.Oczyszczanie miasta i akcje zimowe obejmują codzienną 8 godzinną pracę ludzi i sprzętu w okresie od poniedziałku do soboty. Praca ponad 8 godzin na dobę i w dni świąteczne rozliczana jest oddzielną fakturą, na podstawie przepracowanych m-g i r-g. II. Obsługa szaletu miejskiego przy Rynku obejmuje: 1.Utrzymanie porządku i czystości w szalecie i jego najbliższym otoczeniu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienie niezbędnych środków czystości oraz wykonanie drobnych napraw i remontów w ramach bieżącego utrzymania. 2.Szalety składają się z dwóch części: - część męska: 2 kabiny + 2 pisuary + 1 umywalka, - część damska: 2 kabiny + 1 umywalka. 3.Godziny otwarcia szaletu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. 4.Obsługę szaletu stanowi 1 osoba zatrudniona przez Wykonawcę w wymiarze 8 godzin dziennie. 5.Ogrzewanie szaletu - elektrycznie. 6.Opłaty za zużytą wodę i odprowadzanie ścieków oraz za zużytą energię elektryczną, ponosi Zamawiający. 7.Do zadań obsługi szaletu należy również otwieranie i zamykanie zewnętrznej kabiny sanitarnej czynnej poza godzinami pracy szaletu. Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w celu przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta S.C. - Dorota Górska, Stefan Muśnicki, ul. Fabryczna 4, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302573,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241614,74

  • Oferta z najniższą ceną: 241614,74 / Oferta z najwyższą ceną: 241614,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.