eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla młodzieży - beneficjentów projektu Pora na aktywnośc

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Kraków: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla młodzieży - beneficjentów projektu Pora na aktywnośc
Numer ogłoszenia: 337403 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393632 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla młodzieży - beneficjentów projektu Pora na aktywnośc.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla młodzieży- beneficjentów projektu Pora na aktywność., zgodnie z poniższymi wytycznymi: I część zamówienia 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży przebywających w ośrodkach wsparcia dziennego. 2. Ilość beneficjentów: maksymalnie 28 w wieku 15-20 lat W warsztatach uczestniczyć będą trzy osoby ze strony Zamawiającego pełniące funkcję opiekunów grupy, przebywający na warsztatach łącznie przez cały czas ich trwania. Uwaga Informację na temat ostatecznej liczby uczestników Zamawiający przekaże na minimum 3 dni przed datą wyjazdu lub w momencie podpisania umowy, przy czym liczba uczestników nie przekroczy ilości wskazanej w specyfikacji. 3. Tematyka zajęć: 1) warsztaty komunikacji interpersonalnej, a) umiejętność współdziałania w grupie b) pozytywna rywalizacja c) rozwijanie kreatywności i aktywności poszczególnych członków grupy d) zapoznanie z metodami i technikami, za pomocą których grupa może wywierać pożądany wpływ na otoczenie oraz własnych członków e) zapoznanie z zasadami budowania relacji z otoczeniem wewnątrz grupy i na zewnątrz 2) warsztaty integracyjno-rekreacyjne - wspólnie dla całej grupy bądź w podgrupach, w zależności od potrzeb, obejmujące: a) spotkanie przy ognisku/grillu b) zorganizowanie wyjść do co najmniej dwu miejsc spośród proponowanych: jazda konna, jazda na quadach, paintball, ścianka wspinaczkowa, park linowy c) zajęcia świetlicowe 3) warsztaty kompetencji życiowych - zajęcia wspólne dla całej grupy w formie wycieczki krajoznawczej. Szczegółowy program zajęć stanowi załącznik nr 1 do umowy 4. Sposób organizacji zajęć: trzydniowe zajęcia niestacjonarne obejmujące: 1) zajęcia z zakresu komunikacji interpersonalnej prowadzone w dwóch podgrupach równolegle 2) warsztaty integracyjno-rekreacyjne - wspólnie dla całej grupy bądź w podgrupach, w zależności od potrzeb 3) warsztaty kompetencji życiowych - zajęcia wspólne dla całej grupy 5. Liczba godzin zegarowych warsztatów dla każdego beneficjenta: 1) warsztaty komunikacji interpersonalnej (15 godzin zegarowych zajęć), 2) warsztaty integracyjno-rekreacyjne (8 godzin zegarowych) 3) warsztaty kompetencji życiowych (4 godziny zegarowe) 6. Metodyka pracy: zajęcia warsztatowe w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą (wykład wprowadzający, zadania terenowe, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna) Minimum 90% zajęć prowadzonych metodami aktywnymi. II część zamówienia 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży przebywającej w placówce opiekuńczo-wychowawczej 2. Ilość uczestników: maksymalnie 13 w wieku 15-18 lat ( w tym 7 dziewcząt i 6 chłopców) W warsztatach uczestniczyć będą dwie osoby ze strony Zamawiającego pełniące funkcję opiekunów grupy, przebywający na warsztatach łącznie przez cały czas ich trwania. Uwaga Informację na temat ostatecznej liczby uczestników Zamawiający przekaże na minimum 3 dni przed datą wyjazdu lub w momencie podpisania umowy, przy czym liczba uczestników nie przekroczy ilości wskazanej w specyfikacji. 3. Tematyka zajęć: 1) warsztaty z zakresu kompetencji społecznych, w tym: a) radzenie sobie z negatywnymi emocjami b) radzenie sobie ze złością c) zastępowanie agresji 2) warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji rówieśniczych, w tym: a) jak radzić sobie zaczepkami, naśmiewaniem się i obrażaniem przez innych b) co robić kiedy koledzy namawiając do czegoś, na co nie mam ochoty - radzenie sobie z presja grupy c) unikanie bójek - sposoby radzenia sobie z konfliktami bez użycia przemocy 3) warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji dziecko-rodzic, w tym: a) negocjacje - przekonywanie innych do swoich racji (np. rodziców) b) radzenie sobie z oskarżeniami, wyrażanie negatywnych emocji w rozmowie z rodzicami c) manipulować czy mówić prawdę - relacje z rodzicami 4) wartościowanie moralne - dylematy moralne a) informowanie wychowawcy lub rodzica, że kolega zażywa narkotyki, pije alkohol lub kradnie b) czy kradzież jest zawsze zła c) seks bez miłości - dobrze czy źle 5) warsztaty integracyjno-rekreacyjne - wspólnie dla całej grupy bądź w podgrupach, w zależności od potrzeb, obejmujące: a) spotkanie przy ognisku/grillu b) zorganizowanie wyjść do co najmniej jednego miejsca spośród proponowanych: basen, siłownia, ścianka wspinaczkowa, park linowy, paintball c) zajęcia świetlicowe 6) warsztaty kompetencji życiowych a) wspólne wyjście do kina, teatru bądź na koncert b) wycieczki krajoznawczej. Szczegółowy program zajęć stanowi załącznik nr 2 do formularza ofertowego 4. Sposób organizacji zajęć: wspólnie dla całej grupy bądź w podgrupach, w zależności od potrzeb 5. Liczba godzin zegarowych warsztatów dla każdego beneficjenta 1) warsztaty z zakresu kompetencji społecznych, - 6 godzin 2) warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji rówieśniczych, - 6 godzin 3) warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji dziecko-rodzic, - 6 godzin 4) wartościowanie moralne - dylematy moralne - 3 godziny 5) zajęcia integracyjno - relaksacyjne - 6,5 godziny 6) warsztaty kompetencji życiowych - 7,5 godziny 6. Metodyka pracy: pogadanka, dyskusja w grupie, elementy psychodramy, wchodzenie w role. Minimum 90% zajęć prowadzonych metodami aktywnymi. III część zamówienia 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży z przebywającej w placówce opiekuńczo-wychowawczej 2. Ilość beneficjentów: maksymalnie 15 chłopców w wieku 14-17 lat W warsztatach uczestniczyć będą dwie osoby ze strony Zamawiającego pełniące funkcję opiekunów grupy, przebywający na warsztatach łącznie przez cały czas ich trwania. Uwaga Informację na temat ostatecznej liczby uczestników Zamawiający przekaże na minimum 3 dni przed datą wyjazdu lub w momencie podpisania umowy, przy czym liczba uczestników nie przekroczy ilości wskazanej w specyfikacji. 3. Tematyka zajęć: 1) Asertywność oraz autoprezentacja a) wzmacniane poczucie własnej wartości, b) moje mocne strony c) mieć własne zdanie i umieć je wyrażać d) konstruktywne wyrażanie opinii o innych 2) Komunikacja interpersonalna a) komunikat typu ja, aktywne słuchanie b) poprawna komunikacja w relacjach rówieśniczych oraz z opiekunami i rodzicami (scenki) 3) Radzenie sobie z negatywnymi emocjami a) sposoby wyrażania negatywnych emocji b) konstruktywne radzenie sobie z negatywnymi emocjami 4) Radzenie sobie ze stresem a) sytuacje stresowe w moim życiu, b) sposoby radzenia sobie ze stresem 5) Specyfika okresu dojrzewania, intymności, inicjacji seksualnej, obowiązujące normy społeczne w powyższym zakresie 6) Kurs szybkiego czytania, techniki pamięciowe 7) Warsztaty integracyjno - rekreacyjne a) spotkanie przy ognisku/grillu b) zorganizowanie wyjścia do co najmniej jednego miejsca spośród proponowanych: basen, siłownia, ścianka wspinaczkowa, park linowy, paintball c) zajęcia świetlicowe 8) warsztaty kompetencji życiowych a) wspólne wyjście do kina, teatru, na koncert b) wycieczka krajoznawcza Szczegółowy program zajęć stanowi załącznik nr 3 do formularza ofertowego 4. Sposób organizacji zajęć: wspólnie dla całej grupy bądź w podgrupach, w zależności od potrzeb 5. Liczba godzin zegarowych warsztatów dla każdego beneficjenta: 1) Warsztaty Asertywności oraz autoprezentacji - 6 godzin 2) Warsztaty komunikacji interpersonalnej - 6 godzin 3) Warsztaty radzenia sobie z negatywnymi emocjami - 6 godzin 4) Warsztaty radzenia sobie ze stresem - 3 godziny 5) Specyfika okresu dojrzewania, intymności, inicjacji seksualnej, obowiązujące normy społeczne w powyższym zakresie - 3 godziny 6) Kurs szybkiego czytania, techniki pamięciowe - 3 godziny 7) warsztaty integracyjno-rekreacyjne ( 10,5 godzin zegarowych) 8) warsztaty kompetencji życiowych ( 7,5 godziny zegarowe) 6. Metodyka pracy: zajęcia warsztatowe w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą (pogadanka, dyskusja, elementy psychodramy, wchodzenie w role) Minimum 90% zajęć prowadzonych metodami aktywnymi. Dla wszystkich części zamówienia 7. Wykonawca zapewni 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia warsztatów i zalecane materiały szkoleniowe, 2) możliwość organizacji czasu wolnego (np. dostęp do sali gimnastycznej, placu zabaw itp.), 3) opłacenie wejściówek na wszystkie zajęcia oraz kosztu dojazdu na zajęcia 4) pokrycie kosztów opłat parkingowych, 5) opłatę klimatyczną, 6) Uczestnicy wyjazdu zostaną ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. 7) dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób.. Autokary mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien Obowiązkiem przewoźnika jest posiadanie wymaganych przepisami dokumentów m.in. licencji przewoźnika oraz podstawienie autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży, 8) posiłki - zgodnie z menu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza ofertowego, 9) właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 10) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx, 11) wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z w/w wytycznymi, 12) dostarczenia uczestnikom atrakcyjnych (drukowanych w kolorze, stosujących różny formy przekazu - oprócz tekstu, np. ilustracje, wykresy itp.) materiałów dydaktycznych i publikacji (o objętości nie mniej niż 10 stron) z zakresu tematyki warsztatów. 13) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów w tym: a) kompletu cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny), b) długopisu metalowy typu Zenit, c) teczki tekturowej zamykanej lakierowanej, d) zeszytu 30 kartkowy w kratkę, e) planu zajęć , f) skryptu zajęć dla każdego uczestnika zawierającego materiał omawiany na zajęciach, wskazówki, porady. 14) opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala, 15) prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego (w tym celu, w przypadku wykonawca zobowiązany jest zastosować przepisy prawa dot. zgody na udostępnienie wizerunku). 16) Rezydenta, dostępnego przez cały czas realizacji usługi. 8. Warunki dodatkowe: 1) podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin tematy zajęć b) potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów szkoleniowych , wyżywienia oraz skryptu. 2) Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych, 4) koszt pobytu osób ze strony Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty, 5) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego, 6) w pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura pokojowa, 7) pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka, 8) Wykonawca przeprowadzi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do założonych celów, przedstawi je na spotkaniu podsumowującym, które zostanie zorganizowane przez Wykonawcę w zasobach lokalowych Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi. Podczas spotkania Wykonawca przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację dotyczącą prowadzenia całej usługi, tj.: listy obecności, kopie zaświadczeń wydanych beneficjentom, potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych, wyżywienia oraz publikacji, dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży przebywającej w ośrodkach wsparcia dziennego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie SIEMACHA, ul. Długa 42, 31-146 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43786,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży przebywającej w placówce opiekuńczo-wychowawczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOL-TUR Janusz Golonka, ul. Rynek 25, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39486,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży przebywajacej w placówce opiekuńczo-wychowawczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOL-TUR Janusz Golonka, ul. Rynek 25, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.