eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostarczenie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie sprzętu do ratownictwa technicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Częstochowa: Zakup i dostarczenie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie sprzętu do ratownictwa technicznego.
Numer ogłoszenia: 337396 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJACA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie sprzętu do ratownictwa technicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa n/w towaru: ZADANIE A Zestaw I hydraulicznych narzędzi ratowniczych 1 zestaw ZADANIE B Zestaw II hydraulicznych narzędzi ratowniczych 1 zestaw ZADANIE C Zestaw uniwersalny podpór i klinów do stabilizacji pojazdów 2 komplety ZADANIE D Zestaw stabilizacyjnych podpór hydraulicznych 1 zestaw ZADANIE E Zestaw poduszek podnoszących wysokociśnieniowych 1 zestaw ZADANIE F Zestaw poduszek podnoszących niskociśnieniowych 1 zestaw ZADANIE G Zestaw do usuwania szyb samochodowych 1 zestaw ZADANIE H Zestaw podpór do stabilizacji samochodów 1 zestaw ZADANIE I Osłona butli kompozytowej 16 sztuk 2. Postępowanie podzielone jest na 9 zadań oznaczonych literowo A, B, C, D, E, F, G, H oraz I. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego zadania stanowią Załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio literami A, B, C, D, E, F, G, H oraz I zatytułowane Opis przedmiotu zamówienia. 4. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami od 1A do 1I. 5. Hydrauliczne narzędzia ratownicze stanowiące elementy składowe opisanych Zadań A, B, D, w niniejszym postępowaniu oraz poduszki pneumatyczne wchodzące w zakres Zadania E i F muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące liczone od daty protokolarnego przekazania. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie gwarancji. 8. Oznaczenie wg CPV: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 9. Miejscem realizacji zamówienia (dostawy) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie lub za każdy dostarczony przedmiot. 11. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 7% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 12. Oferowany do sprzedaży towar winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany w roku 2010, bez jakichkolwiek przeróbek. 13. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 Zadanie A Zestaw I hydraulicznych narzędzi ratowniczych 1070,00 zł 2 Zadanie B Zestaw II hydraulicznych narzędzi ratowniczych 2250,00 zł 3 Zadanie C Zestaw uniwersalny podpór i klinów do stabilizacji pojazdów 70,00 zł 4 Zadanie D Zestaw stabilizacyjnych podpór hydraulicznych 1000,00 zł 5 Zadanie E Zestaw poduszek podnoszących wysokociśnieniowych 385,00 zł 6 Zadanie F Zestaw poduszek podnoszących niskociśnieniowych 437,00 zł 7 Zadanie G Zestaw do usuwania szyb samochodowych 30,00 zł 8 Zadanie H Zestaw podpór do stabilizacji samochodów 220,00 zł 9 Zadanie I Osłona butli kompozytowej 40,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ważne w dniu składania ofert świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP, zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 ze zm.) Wymóg posiadania Świadectwa Dopuszczenia wydanego przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej dotyczy: Hydraulicznych narzędzi ratowniczych stanowiących elementy składowe opisanych Zadań A, B, D, w niniejszym postępowaniu oraz poduszek pneumatycznych wchodzących w zakres Zadania E i F.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uszczegółowiony o oferowane rozwiązania, podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy w formie wypełnionej tabelki - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ - oryginał. Dopuszcza się złożenie załącznika sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, że będzie on czytelny. Treść załącznika musi być tożsama z treścią załącznika sporządzonego przez Zamawiającą. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 4. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 5. Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z przedłożonych dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 7. Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia niniejszej umowy w zakresie terminu, zakresu rzeczowego, wynagrodzenia i odszkodowań mogą być zmienione, jeśli obowiązek zmiany umowy wynika z przepisów kodeksu cywilnego lub przepisów, regulujących przedmiot umowy. 2. Strony mogą wprowadzić elementy zamienne (w zakresie rozwiązań i materiałów) w stosunku do przewidzianych w siwz i jeżeli: a) nie wykraczają poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłyną na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a elementy nie będą zamówieniem dodatkowym w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, b) powstaną w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu zamówienia, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji, c) powstaną w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału, spełniającego parametry i warunki określone w siwz (np. z powodu wycofania z produkcji wymienionego w dokumentacji materiału, brak możliwości nabycia), wpłyną na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji zamówienia oraz zapobiegną powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Kupującej. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany został wybór Sprzedawcy, w przypadku zaistnienia następujących warunków: a. Konieczność wprowadzenia korzystnych dla Kupującej zmian cech towaru. b. Gdy świadczenie Sprzedawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego. c. W razie likwidacji przedsiębiorstwa Sprzedawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Kupującą wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Sprzedawcy. d. Wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Sprzedawcy ani Kupującej okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia. e. Zmianie ulegnie stawka podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy - dotyczy ceny brutto; f. Zajdą przesłanki określone w art. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.);

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, pok. nr 12 - budynek administracyjny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa sekretariat Komendanta - budynek administracyjny..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A: Zestaw I hydraulicznych narzędzi ratowniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr I hydraulicznych narzędzi ratowniczych 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B Zestaw II hydraulicznych narzędzi ratowniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr II hydraulicznych narzędzi ratowniczych - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C: Zestaw uniwersalny podpór i klinów do stabilizacji pojazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny podpór i klinów do stabilizacji pojazdów 2 komplety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE D Zestaw stabilizacyjnych podpór hydraulicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw stabilizacyjnych podpór hydraulicznych 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE E Zestaw poduszek podnoszących wysokociśnieniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw poduszek podnoszących wysokociśnieniowych 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE F Zestaw poduszek podnoszących niskociśnieniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw poduszek podnoszących niskociśnieniowych 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE G Zestaw do usuwania szyb samochodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do usuwania szyb samochodowych 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE H Zestaw podpór do stabilizacji samochodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw podpór do stabilizacji samochodów 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE I Osłona butli kompozytowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona butli kompozytowej 16 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.