eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central, naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu central, naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Toruń: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central, naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu central, naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET-MPT 1327, naprawy awaryjne radiolinii R-450B. Oznaczenie postępowania P/05/IW/08
Numer ogłoszenia: 33736 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central, naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu central, naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET-MPT 1327, naprawy awaryjne radiolinii R-450B. Oznaczenie postępowania P/05/IW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central, naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu central, naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET-MPT 1327, naprawy awaryjne radiolinii R-450B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2.Wymagane warunki: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Wymagane warunki: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 4.1.Nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 4.2.Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.3.Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 7); 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych DGT, krotnic CROSSCONECT MX-64 i osprzętu central.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu centr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy awaryjne cyfrowych central telefonicznych CDK, krotnic KX-30 i osprzętu centr..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET-MPT 1327..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy awaryjne i konserwacja systemów trankingowych ACCENSSNNET-MPT 1327..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy awaryjne radiolinii R-450B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy awaryjne radiolinii R-450B..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.