Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Herby: Dostawa kruszywa hutniczego do remontu dróg leśnych w ilości 3500 ton.
Numer ogłoszenia: 337291 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby , ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 034 3574009, 3574049, faks 034 3574085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/herby
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa hutniczego do remontu dróg leśnych w ilości 3500 ton..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa z żużli hutniczych i z żużli stalowniczych w ilości 3500 ton. Dostawa obejmuje zakup kruszywa, jego załadunek, transport do określonego odcinka drogi leśnej oraz rozgarnięcie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł należy wpłacić do dnia przetargu do godz. 10.00 przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski s. a. oddz. Lubliniec nr 19 1050 1142 1000 0023 0667 7325 lub w innych formach dopuszczalnych w art. 45, pkt 6 ustawy Pzp. Wadium podlega zwrotowi zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu posiadanego lub którym będzie dysponował, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - samochód ciężarowy o maksymalnej ładowności 25 ton - min. 1 szt, równiarka drogowa - min. 1 szt. lub inna maszyna zdolna do równomiernego rozgarnięcia kruszywa na drodze. Do wykazu powinna być załączona kserokopia dowodów rejestracyjnych, ewentualnie umowa leasingu, użyczenia lub inny dokument potwierdzający fakt dysponowania. b) złożą informację na temat posiadanej możliwości zabezpieczenia wymaganej ilości kruszywa tzn. skąd dostawca będzie woził kruszywo. Powinna być też zawarta informacja o wartość dopuszczalnych stężeń metali w kruszywie - zgodnie z pkt. 3 specyfikacji oraz atesty bezpieczeństwa dla środowiska naturalnego. c) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, pkt 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 i 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/herby.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HERBY
więcej: przetargi HERBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.