eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Przebudowa fragmentu obiektu w ul. Gwardii Ludowej 107 w Dąbrowie Górniczej wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Dąbrowa Górnicza: Przebudowa fragmentu obiektu w ul. Gwardii Ludowej 107 w Dąbrowie Górniczej wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 337238 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276286 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu obiektu w ul. Gwardii Ludowej 107 w Dąbrowie Górniczej wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 5.000.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Gwardii Ludowej 107 w Dąbrowie Górniczej wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu. 2. W zakres prac wchodzi przebudowę tarasu i pomieszczeń pod nim w budynku przy ul. Gwardii Ludowej107 w Dąbrowie Górniczej wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: 2.1. Roboty rozbiórkowe, 2.2. Roboty budowlane: -magazyn + taras, -schody wewnętrzne + pomieszczenie WC, -mur oporowy, -schody terenowe, -pochylnie zewnętrzne. 2.3 Roboty elewacyjne. 2.4. Wykonanie fragmentów ciągu pieszo jezdnego oraz chodnika. 2.5.Instalacje sanitarne: -instalacja centralnego ogrzewania, -instalacja wodociągowa i hydrantowa, -instalacja kanalizacji sanitarnej, -kanalizacja deszczowa, -instalacja wentylacji. 2.6.Instalacje elektryczne: -roboty demontażowe na elewacji budynku, -roboty demontażowe, -rozdzielnie, -układanie kabli i przewodów elektroenergetycznych, -instalacja oświetlenia i gniazd, -instalacje uziemiające, -pomiary. 2.7.Zagospodarowanie terenu. 2.8.Sieci sanitarne: -przyłącze kanalizacji sanitarnej, -przyłącza kanalizacji deszczowej. Uwaga: Cały zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca zał. nr 8 do SIWZ. 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: a.specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b.postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, c.przedmiarów robót, d.specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, e.projektów budowlanych i wykonawczych f.decyzji o pozwolenie na budowę, g.obowiązujących przepisów i norm. 4.Rozwiązania równoważne: 4.1.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 4.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 5. Ubezpieczenia: Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 6. Gwarancja i rękojmia 6.1. Na roboty będące przedmiotem zamówienia, ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 3 lata od daty podpisania protokołu końcowego odbioru. W okresie gwarancji urządzeń i sprzętu Wykonawca wykona w ramach niniejszej umowy przeglądy urządzeń i sprzętu min 2 razy w roku lub zgodnie z zaleceniem producenta. 6.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 6.3. Na przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A.Piaskowski i Spółka Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812220,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1360960,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1360960,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1360960,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.