eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek o charakterze mieszkalnym przy ul. Zimnej Wody 4 (oficyna) w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Gliwice: wykonanie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek o charakterze mieszkalnym przy ul. Zimnej Wody 4 (oficyna) w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 337182 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245496 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek o charakterze mieszkalnym przy ul. Zimnej Wody 4 (oficyna) w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek o charakterze mieszkalnym przy ul. Zimnej Wody 4 (oficyna) w Gliwicach. 2.Wycena oferty winna nastąpić na podstawie obowiązujących przepisów w szczególności Prawa Budowlanego, zasad BHP, etc, oraz zakresu robót określonego w załączonej dokumentacji projektowo- wykonawczej. Zakres dokumentacji został określony w spisie załączników (ostatnia strona niniejszej SIWZ). 3.Załączona dokumentacja obejmuje cały zakres zadania, łącznie z określeniem jakości stosowanych materiałów i stanowi podstawę do jego realizacji. Załączone przedmiary należy przeanalizować pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną w zakresie przyjętych ilości czy standardu stosowanych materiałów. W przypadku stwierdzonej nieścisłości Wykonawca ma obowiązek wysłać zapytanie do Zamawiającego, w celu uzyskania odpowiedzi co do zakresu ewentualnej korekty. 4.Zamawiający nie żąda załączenia do oferty kosztorysów ofertowych; należy jedynie określić wartość netto i cenę brutto za całe zdanie. 5.Zamawiający nie będzie uznawał jako roboty dodatkowe niedoszacowań w wycenie Wykonawcy, wynikających jedynie z niespójności przedmiarów z dokumentacją techniczną. 6.W ramach niniejszego zamówienia należy wycenić i wykonać prace przygotowawcze; roboty budowlano-montażowe wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem technicznym; wykonanie sieci i przyłącza wodnego, wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej; zagospodarowanie terenu. 7.Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie roboty towarzyszące, prace dodatkowe, wszelkie konieczne odbiory, koszty eksploatacji, koszty zużycia mediów do celów technologicznych, w tym m.in.: -opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po wykonanej adaptacji, -uzgodnienie warunków współpracy i nadzoru z dostawcami zewnętrznymi, np. Vattenfall Polska (w zakresie energii elektrycznej), Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, GOZG, Telekomunikacją Polską, -dokonanie zgłoszenia zajęcia pasa drogowego w myśl załączonej Decyzji, -dostawa mediów do celów technologicznych i socjalnych (wraz z opłatami), -jeśli konieczne -aktualizacja zasobów mapowych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, -przygotowanie wszystkich dokumentów, określonych w przepisach aktualnych na dzień odbioru, oraz uzyskanie Pozwolenia na użytkowanie, -uzyskanie wszystkich dodatkowych uzgodnień związanych z realizacją zadania łącznie z dodatkowymi uzgodnieniami mogącymi wyniknąć ze zmianą obowiązującego prawa podczas realizacji, -organizacja placu budowy (wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze socjalne dla pracowników: przebieralnie, toalety, etc, zgodnie z obowiązującymi przepisami), -ochronę placu budowy w wymaganym zakresie, w całym okresie realizacji inwestycji, -usługi sprzątania obiektu w okresie realizacji inwestycji oraz po wykonaniu prac budowlanych. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację umowy pod kątem zgodności z przepisami BHP oraz wytycznych środowiskowych. Inspektor Nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego będzie zobowiązany do nadzorowania Wykonawcy w zakresie spełniania ww. warunków pod groźbą wstrzymania robót; w przypadku braku wyeliminowania wskazanych niezgodności, docelowo wypowiedzenia umowy. 9.Informacje dodatkowe: a: rozliczenie nastąpi w formie ryczałtu, zgodnie z załączonym przez Wykonawcę harmonogramem robót. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu, b: fakturowanie na podstawie odbiorów częściowych według harmonogramu prac, c: roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według średnich stawek i cen w SEKOCENBUD (województwo śląskie, kwartał zgodnie z okresem wyceny), lub na podstawie średnich cen rynkowych (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktur Wykonawcy w celu oszacowania ceny za wykonane prace dodatkowe). d: uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) leży w gestii Wykonawcy, po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego. e: do oferty Wykonawca dołącza zestawianie stawek kosztorysowych dla wszystkich występujących branż w celu rozliczeń ewentualnych robót niewykonanych i zamiennych. Ceny materiałów, sprzętu będą cenami średnimi wg. Sekocenbud dla kwartału w którym nastąpi konieczność rozliczenia i naszego regionu. f: w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, Zamawiający zastosuje właściwy tryb udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na teren budowy innego Wykonawcy. g: zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego Spółkę Zamawiającego. h: Należy w mieszkaniu M1 na parterze przyjąć po jednym komplecie urządzeń kuchennych i łazienkowych; łącznie w budynku po 5 kompletów, co zostało uwzględnione w załączonych przedmiarach, i: Klucze do obiektu (w celu dokonania oględzin) dostępne w siedzibie Zamawiającego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 326, dysponent - Pani Ewa Gralka, j: Cel remontu: budownictwo mieszkaniowe; oferty winny zostać obłożone 7% stawką podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT (nowelizacja przepisów) strony podpiszą stosowny aneks do umowy, k: Fakturowanie 3-krotne, zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę zestawieniem nakładów/harmonogramem realizacji. 10.Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAZBUD Sp.z o.o., Pszczyńska 39, 43-254 Warszowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 914368,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 770400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 770400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 978255,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.