eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawarespiratorów, zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu oraz pulsoksymetrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Przemyśl: dostawa: respiratorów, zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu oraz pulsoksymetrów
Numer ogłoszenia: 337181 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: respiratorów, zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu oraz pulsoksymetrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: respiratorów ( dla noworodków-1 szt i dla dorosłych-1 szt ), zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu - 1 szt oraz pulsoksymetrów - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00 - Respiratory 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2, a także spełniający dodatkowe warunki określone w SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. 3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 7. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie ( zał. nr 1 SIWZ ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie np. 0 lub ---. 8. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych w załączniku do SIWZ określającym właściwości przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przetargu. Ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te będą zawierać błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie którego-kolwiek z warunków spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy z prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załączników nr 2 SIWZ określających przedmiot zamówienia - jedno dowolne zadanie lub dowolna ilość zadań: 1 - 4. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - obowiązuje fakultatywnie wykonawców wg zapisów punktu 3 w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Dokumenty odnoszące się do oferowanego przedmiotu zamówienia, tj.: a) deklaracja zgodności z dyrektywą dotyczącą urządzeń medycznych 93/42/EEC przetłumaczona na język polski; * b) certyfikat jednostki notyfikowanej - w przypadkach wymaganych prawem; * c) zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - w przypadkach wymaganych prawem; * * - w przypadku nie dołączenia tego / tych dokumentów do oferty, należy dołączyć oświadczenie wykonawcy uzasadniające powód braku realizacji tego wymogu zamawiającego wg niniejszej SIWZ; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów jak wyżej niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 8. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale. 9. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników umocowanego prawnie. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę - w oryginale. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych / budynek D p.225. ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital w Przemyślu - biuro podawcze - lok. nr 217 w budynku D ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa respitatora - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator przystosowany do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u noworodków od 500 g wagi - 1 szt - wg szczegółowego opisu w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: respirator - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dorosłych do max 200 kg - 1 szt - wg szczegółowego opisu w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą nCPAP - 1 szt - wg szczegółowego opisu w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa pulsoksymetrów - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pulsoksymetrów - 2 szt / stacjonarno-transportowy wg szczegółowego opisu w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.