eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Dostawa wyposażenia stanowisk kontenerowych pod selektywną zbiórkę odpadów na terenie miasta Sławkowa oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) przy ul. Hallera w Sławkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Sławków: Dostawa wyposażenia stanowisk kontenerowych pod selektywną zbiórkę odpadów na terenie miasta Sławkowa oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) przy ul. Hallera w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 337124 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stanowisk kontenerowych pod selektywną zbiórkę odpadów na terenie miasta Sławkowa oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) przy ul. Hallera w Sławkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: A. zamówienie obejmuje dostawę pojemników, o dwóch różnych pojemnościach, do selektywnej zbiórki odpadów: 200 sztuk pojemników na bioodpady - kolor brązowy; 400 sztuk pojemników na odpady segregowane tj.: - 100 sztuk pojemników na papier - kolor niebieski, - 100 sztuk pojemników na szkło - kolor zielony, - 100 sztuk pojemników na metal - kolor czerwony oraz - 100 sztuk pojemników na tworzywo sztuczne - kolor żółty. Wymagania jakie muszą spełniać dostarczone pojemniki: - wytłoczony na korpusie napis UM SŁAWKÓW w kolorze czarnym o wymiarach 6x12 cm oraz napisy na korpusie i pokrywie: odpowiednio: szkło, papier, tworzywa sztuczne oraz metal o wymiarach 8x20 cm - pojemniki wykonane z polietylenu niskociśnieniowego (PE-HD) o dużej wytrzymałości na działanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia mechaniczne - pojemniki mają posiadać atest PZH - pojemniki mają być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - koła cichobieżne - pokrywa pojemnika (płaska lub półokrągła) powinna być z zamkiem (z wyjątkiem pojemników przeznaczonych na bioodpady) - w pokrywach pojemników przeznaczonych na szkło, metal oraz plastik powinny się znajdować małe, okrągłe otwory pozwalające na wrzucenie odpowiednich odpadków bez otwierania całej pokrywy, w przypadku pojemników na papier otwór powinien być płaski - korpus i pokrywa powinny mieć zaokrąglone krawędzie - pojemniki z czterema kółkami muszą posiadać hamulec lub blokadę zabezpieczającą przed przypadkowym poruszaniem się pojemników oraz B. dostawę pojemników do wyposażenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych, tj.: - pojemnik (kontener) na baterie rtęciowe i kadmowo-niklowe (1 szt.); - pojemniki (kontenery) na zużyte oleje (1 szt. na odpady stałe i 1 szt. na odpady ciekłe); - pojemnik (kontener) na rozpuszczalniki (1 szt.); - pojemnik (kontener) na farby i lakiery (1 szt.); - pojemnik (kontener) na aerozole (1 szt.); - pojemnik (kontener) na przeterminowane lekarstwa (1 szt.); - pojemnik (kontener) na środki ochrony roślin (1 szt.); - pojemnik (kontener) na zużyte akumulatory (1 szt.); - pojemnik (kontener) na zużyte świetlówki (1 szt.); - pojemnik (kontener) na inne odpady występujące w regionie (1 szt.). Wymagania jakie muszą spełniać dostarczone pojemniki: - każdy pojemnik winien być opatrzony samoprzylepną etykietą laminowaną o wymiarach 6x12 cm z napisem UM SŁAWKÓW (tło białe, napis w kolorze czarnym) 2. Opis przedmiotu zamówienia przewidzianego do wykonania zamieszczony jest w załączniku opisu przedmiotu zamówienia nr 5 do niniejszej SIWZ. Cała SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 24, II piętro ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zostaną zapewnione środki na ten cel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1, dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć : a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składani ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga wykazu 2 dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - w oparciu o załącznik nr 1 i 1.1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią i podpisem Wykonawcy. 3. Wypełniony załącznik nr 7 do Specyfikacji - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; 4. Wypełnione warunki gwarancji - w oparciu o załącznik nr 8; 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 9 do Specyfikacji). 6. Prospekty, foldery lub firmowe materiały informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia, w którym winny być zaznaczone wartości dotyczące parametrów granicznych (koniecznych) oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie z przyczyn nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę i Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana sukcesywnie od daty podpisania umowy z wybranym WykonawcąZamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowienia umowy: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. c) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacji ). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. d) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, które mogą dotyczyć: - zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu dostaw; - aktualizacja rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny; - zmiany producenta urządzeń i wyposażenia; .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adres strony z której można pobrać SIWZ: http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków ul. Łosińska 1 41-260 Sławków II piętro pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków Rynek 1 41-260 Sławków I piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013, Budowa kompleksowego systemu selektywnej zbiórki odpadów w Sławkowie w ramach subregionalnego projektu Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków, Projekt realizowany jest w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego w ramach Priorytetu V. Środowisko, Działania 5.2. Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.