eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawarorazdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-06

Ogłoszenie nr 337123 - 2016 z dnia 2016-11-06 r.

Michałowo: Dostawa: rorazdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

tak

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia, krajowy numer identyfikacyjny 5002654900000, ul. Żednia  5, 16050   Michałowo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7175251, 7175252, e-mail , faks 857 175 252.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: rorazdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.
Numer referencyjny: S.270.20.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ PIERWSZA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rorazdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi rorazdrabniarko - kruszarka spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Maszyna fabrycznie nowa Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14369 nie mniejszej jak 129 KW i nie większej jak 155 KW Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Miejsce pracy - drogi leśne, powierzchnie zrębowe, linie oddziałowe i pasy p. poż. Przeznaczony do: a) Remontu, renowacji dróg leśnych (kamienistych i żwirowych) b) Rozdrabniania pozostałości pozrębowych. c) Mineralizacji pasów p.poż. d) Udostępniania linii oddziałowych. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Szerokość robocza - 2450 mm Szerokość całkowita 2900 - 3000mm Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm Masa maszyny 1800 do 2000 kg. Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 155 KW. WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach ( z końcówkami widiowymi) i obracające się wokół własnej osi dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach). Średnica rotora roboczego - min. 500 mm Obroty rotora roboczego w kierunku współbieżnym Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż 90 sztuk). Rama główna wzmocniona typu HARDOX do pracy w ciężkich warunkach Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące w kąpieli olejowej. Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne - przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy. Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny. Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym. Wyposażenie - wał teleskopowo - przegubowy (Cardana) - dostosowany do mocy ciągnika Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną. CZĘŚĆ DRUGA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylne z głowicą koszącą o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Maszyny fabrycznie nowe Maszyny przystosowane do współpracy z ciągnikiem Valtra 180 i 190 Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Miejsce pracy - pobocza dróg leśnych Przeznaczony do koszenia trawy i odrostów drzew i krzewów do 80 mm średnicy Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Miejsce pracy - pobocza dróg leśnych Przystosowane do montażu głowic wymiennych Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Szerokość głowicy roboczej minimum - 1200 mm Element roboczy głowicy - nóż typu młoteczek o masie minimum 1,0 kg Spiralne ułożenie noży wału bijakowego głowicy Prędkość rotora koszącego minimum 3000 obr/min II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Zasięg poziomy ramienia z głowicą miniumum 550 cm Centralne mocowanie głowicy, oraz możliwość ustawienia jej kąta pracy Ramię wyposażone w szybkozłącza hydrauliczne Możliwość montażu innych głowic roboczych: piła tarczowa, odmularka do rowów, równiarka do poboczy Przesunięcie ramienia z głowicą do przodu ciągnika miniumum 250 cm od kąta prostego ramienia - widoczność głowicy koszącej przy boku kabiny Ciągnika Obrót ramienia głowicy minimum 90 stopni do tyłu, zabezpieczenie najechania na przeszkodę ( bezpiecznik hydrauliczny ) Zasięg poziomy od osi Ciągnika do głowicy wysuniętej min 250 cm do przodu ciągnika, powinien wynosić min 550 cm Płynne kopiowanie głowicy, amortyzacja ramienia Hydrauliczne odciążenie ramienia Rzeczywista moc hydrauliczna hydromotoru głównego min. 45 KM Moc na silniku hydraulicznym rotora tnącego min. 40 KM WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Głowica do trawy i krzewów z rewersem obrotów Waga głowicy maksymalnie 310 kg II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Wydajność oleju 85l/min Waga maszyny maksymalnie 1300 kg Pojemność zbiornika oleju minimum 190 litrów Chłodnica oleju z termostatem Wskaźnik temperatury i poziomu oleju Sterowania elektryczne za pomocą joysticka Dodatkowe stabilizatory maszyny na trój-punkcie pozwalające uzyskać 5 punktowy system mocowania i stabilizacji ramienia kosiarki Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. Tablice ostrzegawcze Oświetlenie drogowe WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną. CZĘŚĆ TRZECIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75 o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi łyżka do ładowacza czołowego Quicke 75 spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Urządzenie fabrycznie nowe Urządzenie przystosowane do współpracy z ładowaczem czołowym Quicke 75 Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Miejsce pracy - drogi leśne, posesje czyszczenie placów i rowów. Przeznaczony do: a) Remontu, renowacji dróg leśnych b) Czyszczenia placów. c) Załadunek materiałów sypkich. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Szerokość robocza - 1850 mm Pojemność łyżki - 700 -750 l. Masa łyżki do 220 kg. Mocowanie typu Euro - ramka WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Wymienne zęby robocze do spulchniania materiału Przeznaczona do ciężkich prac Zęby robocze do pracy również mniej sypkimi materiałami jak kamienie, grudy ziemi Okrągłe dno łyżki Wzmocnienia boczne Dolna krawędź tnąca z możliwością montażu zębów Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ładowacza czołowego Quicke 75. WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca łyżkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - cztery godziny robocze podzielone na część teoretyczną i praktyczną.

II.5) Główny kod CPV:
Dodatkowe kody CPV:43300000-6, 16310000-1, 16810000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 30


II.9) Informacje dodatkowe: Podany termin realizacji zamówienia może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: część I ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych. część II ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej. część III 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę do ładowacza czołowego Quicke 75. zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotów udostępniających zasoby lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 5.5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

9.2) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 10) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9.10. Dokumenty podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, 1) o których mowa w pkt. 7.9.2 ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) 7.9.2 ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. ? Dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. ? Dokument, o którym mowa 7.10 litera a pkt. 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.10. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się tj. dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa 7.10 litera a pkt. 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. c) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w 7.9.2.1 składa dokument, o którym mowa w 7.10.a pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126) stosuje się. tj. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 7.11. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.12. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 7.9. 2 ppkt. 1-9. 7.13. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w 7.9.2 ppkt. 1-9. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 7.14 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 7.9.1, 7.9.2, 7.10 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.15. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 7.9.1, 7.9.2, 7.10, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7.16 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 7.9.1. oraz 7.9.2.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Opis przedmiotu zamówienia (wypełniony załącznik nr 2) c) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów e) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji - na formularzu oferty. f) oświadczenie o terminie płatności - na formularzu ofertowym g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja30
Termin płatności10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 9 Istotne zmiany do umowy 1. Strony mają prawo do przedłużenia wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia Siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o 10 tygodni. 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,. 6. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/11/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: część pierwsza: rozdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ PIERWSZA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rorazdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi rorazdrabniarko - kruszarka spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Maszyna fabrycznie nowa Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14369 nie mniejszej jak 129 KW i nie większej jak 155 KW Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Miejsce pracy - drogi leśne, powierzchnie zrębowe, linie oddziałowe i pasy p. poż. Przeznaczony do: a) Remontu, renowacji dróg leśnych (kamienistych i żwirowych) b) Rozdrabniania pozostałości pozrębowych. c) Mineralizacji pasów p.poż. d) Udostępniania linii oddziałowych. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Szerokość robocza - 2450 mm Szerokość całkowita 2900 - 3000mm Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm Masa maszyny 1800 do 2000 kg. Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 155 KW. WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach ( z końcówkami widiowymi) i obracające się wokół własnej osi dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach). Średnica rotora roboczego - min. 500 mm Obroty rotora roboczego w kierunku współbieżnym Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż 90 sztuk). Rama główna wzmocniona typu HARDOX do pracy w ciężkich warunkach Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące w kąpieli olejowej. Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne - przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy. Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny. Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym. Wyposażenie - wał teleskopowo - przegubowy (Cardana) - dostosowany do mocy ciągnika Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43300000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: część druga: kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ DRUGA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylne z głowicą koszącą o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Maszyny fabrycznie nowe Maszyny przystosowane do współpracy z ciągnikiem Valtra 180 i 190 Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Miejsce pracy - pobocza dróg leśnych Przeznaczony do koszenia trawy i odrostów drzew i krzewów do 80 mm średnicy Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Miejsce pracy - pobocza dróg leśnych Przystosowane do montażu głowic wymiennych Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Szerokość głowicy roboczej minimum - 1200 mm Element roboczy głowicy - nóż typu młoteczek o masie minimum 1,0 kg Spiralne ułożenie noży wału bijakowego głowicy Prędkość rotora koszącego minimum 3000 obr/min II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Zasięg poziomy ramienia z głowicą miniumum 550 cm Centralne mocowanie głowicy, oraz możliwość ustawienia jej kąta pracy Ramię wyposażone w szybkozłącza hydrauliczne Możliwość montażu innych głowic roboczych: piła tarczowa, odmularka do rowów, równiarka do poboczy Przesunięcie ramienia z głowicą do przodu ciągnika miniumum 250 cm od kąta prostego ramienia - widoczność głowicy koszącej przy boku kabiny Ciągnika Obrót ramienia głowicy minimum 90 stopni do tyłu, zabezpieczenie najechania na przeszkodę ( bezpiecznik hydrauliczny ) Zasięg poziomy od osi Ciągnika do głowicy wysuniętej min 250 cm do przodu ciągnika, powinien wynosić min 550 cm Płynne kopiowanie głowicy, amortyzacja ramienia Hydrauliczne odciążenie ramienia Rzeczywista moc hydrauliczna hydromotoru głównego min. 45 KM Moc na silniku hydraulicznym rotora tnącego min. 40 KM WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) I GŁOWICA KOSZĄCA Głowica do trawy i krzewów z rewersem obrotów Waga głowicy maksymalnie 310 kg II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM Wydajność oleju 85l/min Waga maszyny maksymalnie 1300 kg Pojemność zbiornika oleju minimum 190 litrów Chłodnica oleju z termostatem Wskaźnik temperatury i poziomu oleju Sterowania elektryczne za pomocą joysticka Dodatkowe stabilizatory maszyny na trój-punkcie pozwalające uzyskać 5 punktowy system mocowania i stabilizacji ramienia kosiarki Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. Tablice ostrzegawcze Oświetlenie drogowe WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16310000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: część trzecia łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ TRZECIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75 o określonych przez Kupującego parametrach technicznych. 2. Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi łyżka do ładowacza czołowego Quicke 75 spełniać. WYMAGANIA OGÓLNE OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Urządzenie fabrycznie nowe Urządzenie przystosowane do współpracy z ładowaczem czołowym Quicke 75 Rok produkcji 2016 Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Miejsce pracy - drogi leśne, posesje czyszczenie placów i rowów. Przeznaczony do: a) Remontu, renowacji dróg leśnych b) Czyszczenia placów. c) Załadunek materiałów sypkich. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Szerokość robocza - 1850 mm Pojemność łyżki - 700 -750 l. Masa łyżki do 220 kg. Mocowanie typu Euro - ramka WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Wymienne zęby robocze do spulchniania materiału Przeznaczona do ciężkich prac Zęby robocze do pracy również mniej sypkimi materiałami jak kamienie, grudy ziemi Okrągłe dno łyżki Wzmocnienia boczne Dolna krawędź tnąca z możliwością montażu zębów Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ładowacza czołowego Quicke 75. WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. Książka serwisowa Karta gwarancyjna Katalog części zamiennych Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca łyżkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. WYMAGANE SZKOLENIE: OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE) W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - cztery godziny robocze podzielone na część teoretyczną i praktyczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16810000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.