eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Kraków: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 337095 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306779 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wyposażenia w meble dla Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 1.1 Zadanie Nr 1 - Meble metalowe 1.2 Zadanie Nr 2 - Meble biurowe 1.3 Zadanie Nr 3 - Meble gięte 1.4 Zadanie Nr 4 - fotele biurowe 1.5 Zadanie Nr 5 - Meble na salę konferencyjną 1.6 Zadanie Nr 6 - Meble gabinetowe stylizowane 1.7 Zadanie Nr 7 - Meble warsztatowe 1.8 Zadanie Nr 8 - Meble ESD 2. Dla prawidłowego i nie budzącego zastrzeżeń wykonania zamówienia Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynku przy ul. Wiślnej 7 w Krakowie. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji. Wykonawcy mogą uczestniczyć w wizji w dniu 14 listopada 2008r. o godz.10.00. Na tę okoliczność Zamawiający sporządzi listę obecności. Wizja będzie polegać wyłącznie na okazaniu pomieszczeń sali konferencyjnej i gabinetów, nie będą udzielane żadne informacje (obowiązek pisemności postępowania). 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie (wzór stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ) polegających na zmniejszeniu wielkości zamówienia maksymalnie do 15% na etapie podpisywania umowy. 4. W przypadku wymienionym w pkt. 3 kwota zamówienia zostanie obliczona w oparciu o podane w postępowaniu ceny jednostkowe z uwzględnieniem zamawianej ilości. 5. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w czynnym i funkcjonującym obiekcie użyteczności publicznej. 6. Wykonawca winien zorganizować dostawy w sposób gwarantujący pracę komórek organizacyjnych instytucji mających swą siedzibę w budynku. 7. W trakcie prowadzonych dostaw Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zachowanie czystości oraz dołożyć wszelkich starań aby przy wnoszeniu nie uszkodzić ścian i stolarki drzwiowej. 8. Wykonawca udziela gwarancji, która obejmie usuwanie uszkodzeń w kresie 36 miesięcy od daty odbioru dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35733.61 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Meble gięte

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa DAN WAWEX Stanisław Dyrda Danuta Dyrda Sp. jawna., Siepraw 777, 32-447 Siepraw, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35733.61
  • Oferta z najniższą ceną: 35733.61 oferta z najwyższą ceną: 35733.61
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.