eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › I ETAP przebudowy i remontu budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 73/77 obejmujący - ocieplenie elewacji budynku z wymianą okien i drzwi, przebudowę wejścia głównego z dostosowaniem dla osó

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33707

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: I ETAP przebudowy i remontu budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 73/77 obejmujący - ocieplenie elewacji budynku z wymianą okien i drzwi, przebudowę wejścia głównego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, do kontaktów: przedmiot zamówienia - Ireneusz Królikowski - tel. 071 328 30 41 w. 203 pok.13 w godz. od 10 do 14 procedura przetargowa - Monika Lebioda- tel. 071 328 12 65 lub 071 328 30 41 wew. 250 pok. 12 w godz. 10-14 , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 75/77, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 328 30 41 wewn. 250, fax 071 328 30 41 wewn. 250, e-mail: administracja@sanepid.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsse.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: publiczny zakład opieki zdrowotnej prowadzący działalność w formie jednostki budżetowej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I ETAP przebudowy i remontu budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 73/77 obejmujący - ocieplenie elewacji budynku z wymianą okien i drzwi, przebudowę wejścia głównego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław, siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I ETAP przebudowy i remontu budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 73/77 obejmujący - ocieplenie elewacji budynku z wymianą okien i drzwi, przebudowę wejścia głównego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych metodą \lekką-mokrą\(styropian), ok 1400 m2 2. wymiana części okien (skrzynkowe drewniane na PCV ), wymiana parapetów, drzwi wejściowych do budynku 220 m2 3. wymiana rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich ok. 700 mb 4. wymiana instalacji odgromowej, ok. 60 mb 5. przebudowa schodów wejścia głównego ok. 13 m2 6. montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych - 1 kpl 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 27.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)dysponować do wykonania niniejszego zamówienia kierownikiem budowy, który: - posiada zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; wpisany jest na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.), -wpisany jest na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.) UWAGA: -kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w podanej wyżej specjalności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578), -zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), - osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, zatem zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem. b)wykonać roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa/przebudowa/ remont budynków kubaturowych o łącznej powierzchni co najmniej 1.640 m2, i łącznej wartości co najmniej 450.000,00 zł 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), b)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa zawierający informacje, o których mowa w dziale X pkt 8 SIWZ, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty muszą być załączone pełnomocnictwa od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (od każdego odrębnie). UWAGA: Każde pełnomocnictwo powinno zawierać informacje, o których mowa w dziale X pkt 8 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z Wykonawców winien złożyć dokumenty, o których mowa w ppkt 2), 3), 4), 5), 6). 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w III.2)3)b) - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2)dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w powyższym punkcie, zostały wykonane należycie, 3)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. informacji o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, potwierdzającej spełnienie warunku określonego w III.2)3)a) - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 4)dokumentów stwierdzających posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności), dotyczące osoby, o której mowa w powyższym punkcie, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w III.2)4)a) 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w III.2)4)b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z Wykonawców winien złożyć dokumenty o których mowa w ppkt 1), 2) z tym, że warunki odnośnie wymaganych kwot winni spełniać łącznie. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) potwierdzające spełnianie tych warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego, w sali 416.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.